ලංකාවෙන් පිටරට යනකොට කීයක් ගෙනියන්න පුලු

Gasa84

Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    කවුද බෝයි;22310023 said:
    e eka parakatane. ethakota auruddakata 3n parak giyoth 45000k geniyanna puluvandha

    ekanam danne naha machan
     

    pmmali

    Well-known member
  • Jul 22, 2008
    1,015
    312
    83
    hondata ahaganna.
    Nithyanukulawa lankawen geniyanna puluvsn ekaserayakata $5000. Eka custom officer kenek dekkoth,uba airport ekata aluthnam, salli kohrnda gatte? Ko documents kiyala unben keeyak hari kadaganna hadai.
    Unta pennannethuwa keeyak unath geniyanna puluwan.man ona tharam geniyala thiyenawa,
    Awruddakata koccara geniyanna puluvsnda, masekata koccara geniyanna puluvsnda kiyala nehe.
    Chona yanawanam chinese yuan aran palayan. Ehe gihin
    Dollar maru karanna epa.chinawala chinese yuan(rmb) ananthawath duplicate thiyenawa.
    Kohoma unath vedipura salli geniyanna kota custom officer dekkoth declare karanna kiyai.ethana form ekak thiyenawa.fill karala denna one.

    Note:
    Custom officerta gaanak denna puluwannsm.passport nethuwathwa unath ubta yanna dei!
    100℅100 vagakeemen kiyanne. Airport eke.colomba varaye paga ganne nethi kisima custom officer kenek nehe.
     
    • Like
    Reactions: barath dpriye
  • Jul 12, 2012
    447
    74
    28
    hondata ahaganna.
    Nithyanukulawa lankawen geniyanna puluvsn ekaserayakata $5000. Eka custom officer kenek dekkoth,uba airport ekata aluthnam, salli kohrnda gatte? Ko documents kiyala unben keeyak hari kadaganna hadai.
    Unta pennannethuwa keeyak unath geniyanna puluwan.man ona tharam geniyala thiyenawa,
    Awruddakata koccara geniyanna puluvsnda, masekata koccara geniyanna puluvsnda kiyala nehe.
    Chona yanawanam chinese yuan aran palayan. Ehe gihin
    Dollar maru karanna epa.chinawala chinese yuan(rmb) ananthawath duplicate thiyenawa.
    Kohoma unath vedipura salli geniyanna kota custom officer dekkoth declare karanna kiyai.ethana form ekak thiyenawa.fill karala denna one.

    Note:
    Custom officerta gaanak denna puluwannsm.passport nethuwathwa unath ubta yanna dei!
    100℅100 vagakeemen kiyanne. Airport eke.colomba varaye paga ganne nethi kisima custom officer kenek nehe.

    hari machan. godak visthara thiyanava. thanks.hari mama eka parakata doller 5000k genichcha kiyamuko. eeta sathi deka thunakata passe aith doller 5000k genichcha kiyala prashnayak na neda? confirm kara ganna ahanne:yes::yes:
     

    pmmali

    Well-known member
  • Jul 22, 2008
    1,015
    312
    83
    කවුද බෝයි;22310265 said:
    hari machan. godak visthara thiyanava. thanks.hari mama eka parakata doller 5000k genichcha kiyamuko. eeta sathi deka thunakata passe aith doller 5000k genichcha kiyala prashnayak na neda? confirm kara ganna ahanne:yes::yes:


    Passanger kenekuta masekata nethnam awruddakata mechcharai geniyanna puluwan kiyala neethiyak thiyenawada kiyala danne nehe,
    But eka serayakata 5000 geniyanna puluwan.ey 5000 custom officer kenek dekala passport eke anthima page eke Note ekak demmoth, mechara videsha vinimayak geniyanawa kiyala,anith sere yanakota oka balapaanna puluwan( iam not sure)

    Mama masekata 3-4 serayak geniyanawa, ada venakam mokekvath ehuve nehe unba meccara salli geniyala tiyenawa kiyala.
     

    pmmali

    Well-known member
  • Jul 22, 2008
    1,015
    312
    83
    Unba colombo wala inne nam colombo wslin china yana sehena kaytiya innaea.un kawru ekka hari setwela giyoth honda first time.
     

    pmmali

    Well-known member
  • Jul 22, 2008
    1,015
    312
    83
    Chinawala and dubai mostly wholesale markets not use credit cards.

    Retail shops/ department stores/ hyper markets only use credit cards in china.