
1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට
Netherlands
2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc).
3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?
6 months
4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?
ඒ රටේ ගණන් වලට වඩා අඩුයි.. ලංකාවේ සාමාන්ය එකට වඩා වැඩි.
5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?
9 to 5 (SL time ). දැනට work life balance එක අවුලක් නැහැ
6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?
Sri lankan public holidays ලැබෙනවා.
(casual - 7 ,annual 14 ,sick 7)
7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)
Insurance
Bonus
Internet allowance
Onsite යන්න ලැබෙනවා ( Netherlands , Belgium, Germany වගේ customer site visits )
8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද?
EURO Pegged salary
ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?
දැනට නැහැ . ඉස්සරහදි ලැබෙන්නත් පුළුවන්
1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට
Netherlands
2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc).
3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?
6 months
4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?
ඒ රටේ ගණන් වලට වඩා අඩුයි.. ලංකාවේ සාමාන්ය එකට වඩා වැඩි.
5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?
9 to 5 (SL time ). දැනට work life balance එක අවුලක් නැහැ
6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?
Sri lankan public holidays ලැබෙනවා.
(casual - 7 ,annual 14 ,sick 7)
7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)
Insurance
Bonus
Internet allowance
Onsite යන්න ලැබෙනවා ( Netherlands , Belgium, Germany වගේ customer site visits )
8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද?
EURO Pegged salary
ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?
දැනට නැහැ . ඉස්සරහදි ලැබෙන්නත් පුළුවන්
Oya software eng da mchn?This seems like Gapstars. I also got an offer from them a several months ago.
If its is Gapstars, We are focusing more on direct jobs without going through a middleman in Sri Lanka.
Okata coding da machan thiyenne. Coding background nethi ayata karanna beda?DevOps Engineer
Scripting language ekak one Python wage.Okata coding da machan thiyenne. Coding background nethi ayata karanna beda?
Meka 24x7 work krnna oneda? Issues awama weekends and over nights balanna wenawada? Mama kiwwe support ayata wage work life balance ekak nedda? Poddk kiyannako mchn e gena. Poddk interesting field ekakScripting language ekak one Python wage.
SE kenek tharan gamburata code karanna ne, Automations wage ewata thamai api use karanne programming.




Ehema ne, mama 9 to 5 weda karanne. Company eka anuwa wenas wenawa dewal, Weekends weda karannema ne.Meka 24x7 work krnna oneda? Issues awama weekends and over nights balanna wenawada? Mama kiwwe support ayata wage work life balance ekak nedda? Poddk kiyannako mchn e gena. Poddk interesting field ekak
Ethakota machan devops eng ge task eka wenne okada? Support krnna wenama support team ekenda?Ehema ne, mama 9 to 5 weda karanne. Company eka anuwa wenas wenawa dewal, Weekends weda karannema ne.
Support dena eka newei karanne mama nam, current employerge product delivery, productivity wedi karanna, cost eka adu karanna automations karana eka karnne godak welaawata. Projects wage
Eka wenas wenawa. DevOps tools thyenwa, Concepts thyenawa, Culture ekak thyenwa. Ewa ekka familiar wenna one, Weda karana thena anuwa wenas wenawa job role eka.Ethakota machan devops eng ge task eka wenne okada? Support krnna wenama support team ekenda?