ලංකාවෙ ඉදන් රිමෝට් Permenent IT ජොබ් කරන උන් වරෙල්ලා

thomian

Well-known member
  • May 20, 2011
    12,814
    18,014
    113
    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට

    Netherlands

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc).

    LinkedIn

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?

    6 months

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?

    ඒ රටේ ගණන් වලට වඩා අඩුයි.. ලංකාවේ සාමාන්‍ය එකට වඩා වැඩි.

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?

    9 to 5 (SL time ). දැනට work life balance එක අවුලක් නැහැ :)

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?

    Sri lankan public holidays ලැබෙනවා.
    (casual - 7 ,annual 14 ,sick 7)


    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)

    Insurance
    Bonus
    Internet allowance

    Onsite යන්න ලැබෙනවා ( Netherlands , Belgium, Germany වගේ customer site visits )

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද?

    EURO Pegged salary

    ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?

    දැනට නැහැ . ඉස්සරහදි ලැබෙන්නත් පුළුවන්
     

    JohnWick

    Well-known member
  • Apr 23, 2017
    1,126
    1,464
    113
    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට

    Netherlands

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc).

    LinkedIn

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?

    6 months

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?

    ඒ රටේ ගණන් වලට වඩා අඩුයි.. ලංකාවේ සාමාන්‍ය එකට වඩා වැඩි.

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?

    9 to 5 (SL time ). දැනට work life balance එක අවුලක් නැහැ :)

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?

    Sri lankan public holidays ලැබෙනවා.
    (casual - 7 ,annual 14 ,sick 7)


    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)

    Insurance
    Bonus
    Internet allowance

    Onsite යන්න ලැබෙනවා ( Netherlands , Belgium, Germany වගේ customer site visits )

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද?

    EURO Pegged salary

    ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?

    දැනට නැහැ . ඉස්සරහදි ලැබෙන්නත් පුළුවන්

    Kohomada machan set une? Head hunting walinda? Nathnam ubama company walata message dammada?
     

    BumbleB

    Well-known member
  • Jun 24, 2020
    710
    1,243
    93
    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට

    Netherlands

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc).

    LinkedIn

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?

    6 months

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?

    ඒ රටේ ගණන් වලට වඩා අඩුයි.. ලංකාවේ සාමාන්‍ය එකට වඩා වැඩි.

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?

    9 to 5 (SL time ). දැනට work life balance එක අවුලක් නැහැ :)

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?

    Sri lankan public holidays ලැබෙනවා.
    (casual - 7 ,annual 14 ,sick 7)


    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)

    Insurance
    Bonus
    Internet allowance

    Onsite යන්න ලැබෙනවා ( Netherlands , Belgium, Germany වගේ customer site visits )

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද?

    EURO Pegged salary

    ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?

    දැනට නැහැ . ඉස්සරහදි ලැබෙන්නත් පුළුවන්

    This seems like Gapstars. I also got an offer from them a several months ago.
    If its is Gapstars, We are focusing more on direct jobs without going through a middleman in Sri Lanka.
     
    • Like
    Reactions: EdNygma

    GajaMan2

    Junior member
  • Nov 29, 2022
    78
    36
    18
    Scripting language ekak one Python wage.
    SE kenek tharan gamburata code karanna ne, Automations wage ewata thamai api use karanne programming.
    Meka 24x7 work krnna oneda? Issues awama weekends and over nights balanna wenawada? Mama kiwwe support ayata wage work life balance ekak nedda? Poddk kiyannako mchn e gena. Poddk interesting field ekak
     
    • Like
    Reactions: EdNygma

    BumbleB

    Well-known member
  • Jun 24, 2020
    710
    1,243
    93
    Meka 24x7 work krnna oneda? Issues awama weekends and over nights balanna wenawada? Mama kiwwe support ayata wage work life balance ekak nedda? Poddk kiyannako mchn e gena. Poddk interesting field ekak
    Ehema ne, mama 9 to 5 weda karanne. Company eka anuwa wenas wenawa dewal, Weekends weda karannema ne.
    Support dena eka newei karanne mama nam, current employerge product delivery, productivity wedi karanna, cost eka adu karanna automations karana eka karnne godak welaawata. Projects wage
     
    • Like
    Reactions: EdNygma

    GajaMan2

    Junior member
  • Nov 29, 2022
    78
    36
    18
    Ehema ne, mama 9 to 5 weda karanne. Company eka anuwa wenas wenawa dewal, Weekends weda karannema ne.
    Support dena eka newei karanne mama nam, current employerge product delivery, productivity wedi karanna, cost eka adu karanna automations karana eka karnne godak welaawata. Projects wage
    Ethakota machan devops eng ge task eka wenne okada? Support krnna wenama support team ekenda?
     

    BumbleB

    Well-known member
  • Jun 24, 2020
    710
    1,243
    93
    Ethakota machan devops eng ge task eka wenne okada? Support krnna wenama support team ekenda?
    Eka wenas wenawa. DevOps tools thyenwa, Concepts thyenawa, Culture ekak thyenwa. Ewa ekka familiar wenna one, Weda karana thena anuwa wenas wenawa job role eka.

    Mama kalin weda karapu thena mama DevSecOps hitiye, Security danne ne, eth tikak igena gena tasks tika kala. godak welawata devops lawa use karanne product pipeline ekata adaala dewal tika speedup karanna, optimize karanna thamai.
     
    • Like
    Reactions: EdNygma