ලංකාවෙ ඉදන් රිමෝට් Permenent IT ජොබ් කරන උන් වරෙල්ලා

bahubali2

Member
May 2, 2023
23
14
3
Yaluwane mata Singapore vacancy awa Remote IT job. Magen salary ahuwa kiyala onida kiyala. Mama 17lak illuwa. Eyalata echchara denna budget na kiwwa. Mama eeta passe 16lak kiwwa. Eyalata e gaanath wadi wage 😅. Eeta passe recruiter kiwwa management ekath ekka katha karala kiyannan, current salary eka keeyada ahuwa, mama kiwwe na.

Meka set wen nathi weida 🥲
 

BumbleB

Well-known member
  • Jun 24, 2020
    710
    1,243
    93
    Yaluwane mata Singapore vacancy awa Remote IT job. Magen salary ahuwa kiyala onida kiyala. Mama 17lak illuwa. Eyalata echchara denna budget na kiwwa. Mama eeta passe 16lak kiwwa. Eyalata e gaanath wadi wage 😅. Eeta passe recruiter kiwwa management ekath ekka katha karala kiyannan, current salary eka keeyada ahuwa, mama kiwwe na.

    Meka set wen nathi weida 🥲
    17 Lakh kiyanne 7000SGD, e gaana denne Singa wala idan weda karana kenekta.
     

    ArnoDorian

    Well-known member
  • Jul 25, 2017
    890
    483
    63
    Yaluwane mata Singapore vacancy awa Remote IT job. Magen salary ahuwa kiyala onida kiyala. Mama 17lak illuwa. Eyalata echchara denna budget na kiwwa. Mama eeta passe 16lak kiwwa. Eyalata e gaanath wadi wage 😅. Eeta passe recruiter kiwwa management ekath ekka katha karala kiyannan, current salary eka keeyada ahuwa, mama kiwwe na.

    Meka set wen nathi weida 🥲
    Uba mehe nm inne too much wage, how's ur experience