ලොකු උදව්වක් මචන්ලා.. මේ Address එක,

ruwanjrc

Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    ලොකු උදව්වක් මචන්ලා.. මේ Address එක,

    මේ එකේ Address තියෙන place එක දන්න අය ඉන්නවද ? දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනන් මේක තියෙන තැන කියන්වද ?plzz



    Mindfor Integrated Solutions (Pvt) Ltd
    No.69A, Castle Avenue,
    Borrela,
    Sri Lanka
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    Castle Avenue ekatama yanna wei machan. Boralle handiye indan wadi durak na Castle Avenue ekata nam. Castle Hospital eka nisai oya nama watila thiyenne. Castle kiwwama ona kenek dannawa. Habai Castle Hosplital eka thiyenne nam oya pare newei.
     

    ruwanjrc

    Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    Castle Avenue ekatama yanna wei machan. Boralle handiye indan wadi durak na Castle Avenue ekata nam. Castle Hospital eka nisai oya nama watila thiyenne. Castle kiwwama ona kenek dannawa. Habai Castle Hosplital eka thiyenne nam oya pare newei.

    thanks macho,:D 3 wheel buwekta castle road eken drop karanna kiwwama dannawa neh ? uba mea company eka dakala thiyenawada machn ?

    6.912155,79.880388

    search on google map.

    Thanks machn :) sure da amcho, methanda mea company eka thiyenne ?
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    thanks macho,:D 3 wheel buwekta castle road eken drop karanna kiwwama dannawa neh ? uba mea company eka dakala thiyenawada machn ?

    Na machan. Man company eka nam dakala na. Oka aththe Castle Street eke. Eka main Road eke wenna ba. Borallen Bassama 3 Wheel ekaka yanna tharam durak nathi wei. Habai umba Boralle kalin awith naththam 3 Wheel ekaka yana eka hodai. Mokada Tunnel Sub Ways nisa poddak boralla handiye parawal hoyaganna amarui danne nathi ekekta. Okkoma uman marga walin yanna thiyenne parawal walata. Nikan para paninna ba. :P
     
    • Like
    Reactions: ruwanjrc

    ruwanjrc

    Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    Na machan. Man company eka nam dakala na. Oka aththe Castle Street eke. Eka main Road eke wenna ba. Borallen Bassama 3 Wheel ekaka yanna tharam durak nathi wei. Habai umba Boralle kalin awith naththam 3 Wheel ekaka yana eka hodai. Mokada Tunnel Sub Ways nisa poddak boralla handiye parawal hoyaganna amarui danne nathi ekekta. Okkoma uman marga walin yanna thiyenne parawal walata. Nikan para paninna ba. :P

    Thanks machn :)