siddiya mekayi ban owa okkoma me brokerla hadamu matha, mathakane kaalayak dolphine eka ganan epa keewa head eka yanawa kiyala e wage thama
4WD wagema 5Door weddi ganan wedi wenna epayi ban neda? technology eka diyunu nisa,
hari 4WD nam onema nha kiyamuko van ekak nisa off road use wenne nathi nisa wediya
eth ban 5Door honda nha kiyanne body eka hayiya nathi nisaalu, eka maha kunu harupayakne ban
nikan hithapan Dora5 aawama medata thawa kanuwak wedi wenawa, nikanma body eka thiyanawata wada hayiya wedi nadda? anika hithapan beri welawath happuna, dora galola wisi kala aluth dorak damma, kohomada sampoorna body eka thibbanam eda arala poti purola gaththama athalk eka??
EFI seen ekanam ban ithin me ape meti mool baasla nisa thamayi wela thiyenne,
ara daba miti walin gahala switch ayin karala wire deka maattu karala hari sir haduwa kiyana porawalne bahutharayak inne, ithin Unta RFI engine dakkama kalanthe wage wenawa, anna eka nisayi ban EFI ganna epa kiyanne,
thawa kiyanawa uda pompa yata pompa anam manan katha godak, owa okkoma unge lesiyata hadagattu dewal thamayi,
waahanayak gattoth malata denna epa ban dekayi panahe peechan haal paaru baaslata, hondata igana gatta niyameta piliwelata weda danna kollekta diyan, EFI waahanayaknam aniwaryenam computer box eka gahanan function thiyana thanaksatama waahane aran yanna,