විවාහයට කළින් ලිංගිකව එකතු වෙන එක වැරැද්&#3503

විවාහයට කළින් ලි

  • ඔව්

    Votes: 171 41.3%
  • නැහැ

    Votes: 243 58.7%

  • Total voters
    414

killer_leon

Member
Jul 18, 2011
490
15
0
බොහෝ දෙනෙක් හිතන්නේ විවාහය කියන වචනය ඇහුවාම..
ලිංගිකය ගැන විතරයි....
ඒකයි අපේ සමාජයේ වැරද්ද...
අනික ලිංගිකත්වයක් අපිට අවශ්‍ය වෙන්නේ නෑ..
විවාහයට කලින්...
අනික බොහෝ දෙනෙක් කියන්නේ.. නෑ, එහෙම කරන එක හොදයි.. අපිට පළපුරුද්දක් ඇති වෙනවා නේ කියලා...

ඒ පළපුරුද්ද වෙනුවෙන් අහිංසක කෙල්ලෙක් ව අසරණ කරන එක වැරදි නේ යාලුවා...
අනික දැන් මෙහෙම හිතමු..
දැන් අපි ලිංගිකව එක් වෙන එකට එකගයි නම්. විවාහයට කලින්..
ඔයාලා කැමැති වෙනවා ද.. මේ වගේ අපි විවාහ වෙන කෙල්ලත් ලිංගිකව පෙර සම්බන්ධ පවත්වලා තියෙනවා නම්..
ඒ දේට කොහොමත් අපි කැමැති වෙන්නේ නෑ..

ඒ හින්දා මේ ගැන දෙපාරක් හිතලා බලන්න..



true man !
 

rajitha_ks

Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    machan la mage kathawath kiyannam.
    mama mage kellata godak adarei.eyath ehemai.api yalu wela awuruddakin withara apita awashyathawa awa.api rooms walata giya.anal oral wage godak athal gaththa.ethanadi dennagema asawan api dana gaththa.eyawa saththutu karnna ona widya math mawa sathutu karanna ona widya eyath danagaththa.eya aththama ganu lamayek bawath mama niyama pirimiyek bawath eya danagaththa.api vaginal sex nokara ekinekawa andura gaththa.dan eyata math mata eyath nathiwama baaa.mama eyata mage panatath wada adarei.mama nam badinne eyawamai. api demupiyanata,yaluwanta sahodara sahodariyanta karana adare pemwathunge adaren wenas wenne sex walin.oka nathei nathei gana ewun bandinne kellawa cabinet ekaka dala parissam karanna wenna athi.:lol::lol:
    aath petti kadan nathiwa api hondata jeewithya winda.appa mathak wenakotath kochchara adaraneeyada? api me decmber wala banidnawa.satuten apita honeymoon eketh inna puluwan kiyana eka mata wishwasai.
    mama nam kiyanne sex kiyana de vaginal nathuwa karata kamak na.ethakota eyage aththama ganu pirimi bawa.aththma saneeparakshaka pirisindu bawa danaganna puluwan.
    habai api pariisam wena eka athyawashyai.


    this dude is my hero

    +rep
     

    T h u s h

    Well-known member
  • Jan 21, 2011
    4,434
    735
    113
    බඳින්න ඉන්න කෙල්ල එක්ක ෆන් එකක් ගත්තාට කමක් නෑ. නමුත් බදීන්න කලින් virginity එක නැති කරන එකට නම් මම කැමති නෑ.
    :yes::yes::yes: mage uttareth okama tamai...
     

    Hummer

    Well-known member
  • Jul 15, 2009
    1,147
    349
    83
    AirBorne
    මම නම් කියන්නෙ ඒක වෑරදි.මොකද බෑන්දට පස්සේ කරන්න දේකුත් තියෙන්න ඕනා.
     

    sathsara456

    Member
    Nov 3, 2008
    5,022
    107
    0
    බොහෝ දෙනෙක් හිතන්නේ විවාහය කියන වචනය ඇහුවාම..
    ලිංගිකය ගැන විතරයි....
    ඒකයි අපේ සමාජයේ වැරද්ද...
    අනික ලිංගිකත්වයක් අපිට අවශ්‍ය වෙන්නේ නෑ..
    විවාහයට කලින්...
    අනික බොහෝ දෙනෙක් කියන්නේ.. නෑ, එහෙම කරන එක හොදයි.. අපිට පළපුරුද්දක් ඇති වෙනවා නේ කියලා...

    ඒ පළපුරුද්ද වෙනුවෙන් අහිංසක කෙල්ලෙක් ව අසරණ කරන එක වැරදි නේ යාලුවා...
    අනික දැන් මෙහෙම හිතමු..
    දැන් අපි ලිංගිකව එක් වෙන එකට එකගයි නම්. විවාහයට කලින්..
    ඔයාලා කැමැති වෙනවා ද.. මේ වගේ අපි විවාහ වෙන කෙල්ලත් ලිංගිකව පෙර සම්බන්ධ පවත්වලා තියෙනවා නම්..
    ඒ දේට කොහොමත් අපි කැමැති වෙන්නේ නෑ..

    ඒ හින්දා මේ ගැන දෙපාරක් හිතලා බලන්න..


    100% true :lol::lol::lol::lol:
     

    chamaz

    Well-known member
  • May 2, 2009
    13,202
    1,272
    113
    බොහෝ දෙනෙක් හිතන්නේ විවාහය කියන වචනය ඇහුවාම..
    ලිංගිකය ගැන විතරයි....
    ඒකයි අපේ සමාජයේ වැරද්ද...
    අනික ලිංගිකත්වයක් අපිට අවශ්‍ය වෙන්නේ නෑ..
    විවාහයට කලින්...
    අනික බොහෝ දෙනෙක් කියන්නේ.. නෑ, එහෙම කරන එක හොදයි.. අපිට පළපුරුද්දක් ඇති වෙනවා නේ කියලා...

    ඒ පළපුරුද්ද වෙනුවෙන් අහිංසක කෙල්ලෙක් ව අසරණ කරන එක වැරදි නේ යාලුවා...
    අනික දැන් මෙහෙම හිතමු..
    දැන් අපි ලිංගිකව එක් වෙන එකට එකගයි නම්. විවාහයට කලින්..
    ඔයාලා කැමැති වෙනවා ද.. මේ වගේ අපි විවාහ වෙන කෙල්ලත් ලිංගිකව පෙර සම්බන්ධ පවත්වලා තියෙනවා නම්..
    ඒ දේට කොහොමත් අපි කැමැති වෙන්නේ නෑ..

    ඒ හින්දා මේ ගැන දෙපාරක් හිතලා බලන්න..



    aniwa machan good reply
     

    pdnaclk

    Active member
  • May 29, 2011
    556
    60
    28
    බොහෝ දෙනෙක් හිතන්නේ විවාහය කියන වචනය ඇහුවාම..
    ලිංගිකය ගැන විතරයි....
    ඒකයි අපේ සමාජයේ වැරද්ද...
    අනික ලිංගිකත්වයක් අපිට අවශ්‍ය වෙන්නේ නෑ..
    විවාහයට කලින්...
    අනික බොහෝ දෙනෙක් කියන්නේ.. නෑ, එහෙම කරන එක හොදයි.. අපිට පළපුරුද්දක් ඇති වෙනවා නේ කියලා...

    ඒ පළපුරුද්ද වෙනුවෙන් අහිංසක කෙල්ලෙක් ව අසරණ කරන එක වැරදි නේ යාලුවා...
    අනික දැන් මෙහෙම හිතමු..
    දැන් අපි ලිංගිකව එක් වෙන එකට එකගයි නම්. විවාහයට කලින්..
    ඔයාලා කැමැති වෙනවා ද.. මේ වගේ අපි විවාහ වෙන කෙල්ලත් ලිංගිකව පෙර සම්බන්ධ පවත්වලා තියෙනවා නම්..
    ඒ දේට කොහොමත් අපි කැමැති වෙන්නේ නෑ..

    ඒ හින්දා මේ ගැන දෙපාරක් හිතලා බලන්න..


    100% true :lol::lol::lol::lol:

    සහතික ඇත්ත
     

    hansa1018

    Member
    Sep 9, 2008
    13,509
    1,621
    0
    Colombo
    තමං වගීකමෙන් හිතලා ආරක්ෂාකාරීව කරනවානං වරදක් නැහැ..............
    වැරදීමක් වුනත් වගකීම තමංම භාරගන්නවා නං ඒත වරදක් නැහැ...........
    මොකද බහුතරය විවාහ‍යට කලිං ලිංගිකව හැසිරෙනවා..............
    ඒක මිනිස් අවශ්‍යතාවයක්...........
     

    Prince_ovaro

    Member
    Mar 26, 2011
    131
    12
    0
    ඕක අපි හොඳයි කිව්වත් නැතත් අද කාලේ අත නොගහපු කෙල්ලෙක් හොයාගන්න එක නං සැහෙන අමාරු වැඩක්......:P:P:P:P:P:P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මට නමි ඔකට උත්තරයක් නැ
    බැදල එකතු උනත්,එකතුවෙලා බැන්දත් දෙකම එකයි මම හිතන විදිහට. දේකේම අති වැරැද්ධක් නැ :yes:
     

    PhoneUnlocker

    Member
    Oct 12, 2009
    541
    9
    0
    Oh!!!!!!!! see this add ..................................................


    -------- Artificial Hymen for girls ----------

    No more worry about losing your virginity. With this product, you can have your first night back anytime. Insert this artificial hymen into your vagina carefully. It will expand a little and make you feel tight. When your lover penetrate, it will ooze out a liquid that look like blood not too much but just the right amount. Add in a few moans and groans, you will pass through undetectable. Its easy to use, clinically proven non-toxic to human and has no side effects, no pain to use and no allergic reaction.

    Features:-

    1. Easy to use.
    2. Place inside vagina 15-20 minuets before intercourse
    3. Soluble expandable at body heat
    4. Clinically proven none-toxic to human
    5. No side effects, no pain to use no allergic reaction
    6. Made in Japan

    Price 5,500/- only.

    if you want more details please write to [email protected]

    artificialhymen.jpg


    997hymena.jpg
     

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    මරු ප්‍රශ්නයක්...නේ..... :lol:

    Campus එකේ ඕකට වැරදි නැ කියලා.... ඔක්කොම ලියන්නේ... ඒක හින්දා බලන කෙනාට ඕකට අනිවාර්යයෙන් ලකුණු දෙන්න වෙනවා. :yes: :lol: :cool:

    :D:D