sampoornayenma waradie.
lingika jeewithaya patan ganna ona wiwahayen passe.
badinna kalin a katayuthu okkoma kara gaththama....
honeymoon(hornymoon?) gihin karanna aluth deyak na.
boruwata acting ekak danna thamai honeymoon yanne.
EXCITEMENT eka nathi nam honeymoon ekath kalaya nasthi kirimak witharai.
danata 64% kma waradi na kiyana mathaye inna eka pudumayak newei.
may be they are following new world order.
waiting for sudunangi's ideas as a campus student.
ඇත්ත මෙකනෙ බන් අපි කෙල්ලො ගොඩක් එක්ක බුදිය ගත්තොත් අපි හරි වැඩකරුවො
එත් කෙල්ලෙක් තම කයික සතුට වෙනුවෙන් කොල්ලො 2ක් එක්ක බුදිය ගත්ත ගමන් එකි පට්ට වෙසියෙක් නෙද මචො




mata ekkenkwa mathak wenawa mewa dakkama.



19iiiiiiii...............
