this is not me

fake ekakin ave mage original eken meva mata kiyanna baha.

චීයා බන් උඹලත්! ඇයි බන් කෙල්ලො ගැන හිතෙන්නෙම නැද්ද උඹලට? මැරියන් බන්
we think the same about straight guys
අගමැති කරයාලෙට call එකක් අරන් කියපන්...තරුණ සේවා සභාවේ සබාපති වගේ ලොකු තනතුරක් දීල උබට පොරක් වෙන්න පුළුවන්.. ඊට පස්සේ ගෙදර උන් උබව පිළිගන්නේ මල්මාලා දාල
mage wifeta magen vechcha varadda nivaradi karanna baha.ekita mama ekata hariyanna freedom eka deela tiyenava.
UNP එකට චන්දේ දීපන්
අමුතුවෙන් කියන්න දෙයක් නෑ
ගෙදර මිනිස්සු තේරුම් ගනී


UNP එකට චන්දේ දීපන්
අමුතුවෙන් කියන්න දෙයක් නෑ
ගෙදර මිනිස්සු තේරුම් ගනී
https://elakiri.com/threads/2020-ජනාදිපතිවරණයේ-ඔබේ-චන්දය-කාටද.1899547/page-6මේ පැතුම්ගෙ අදහස ද?
එතකොට ඒ දවස්වල පැතුම් චන්දෙ දැම්මෙත් ගෝඨාට ද?YES
අම්මපා කියහන්UNP එකට චන්දේ දීපන්
අමුතුවෙන් කියන්න දෙයක් නෑ
ගෙදර මිනිස්සු තේරුම් ගනී