සිංහල භාශාව සහ අනාගතය - සින්හලු ට්‍රිගර් වෙන ත්‍රෙඩ් 😂😂

Cypress

Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    සුද්දන්ට දීලා රිදුනද
    රාජපස්සලාට දීලා රිදුනද? සුද්දෝ නෙමෙයි යකෝ ඇරියේ. නූගත් අඩුකුලේ සොන්නලු පුක උඩ දාගෙන වඳින SWRD බණ්ඩාරනායක කියන වේස සිංහල හුත්තිගේ පුතා. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤭 🤭 🤭
     

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    මම සෑහෙන කාලයක් තිස්සේ ප්‍රොමොට් කරපු දෙයක් තමා සිංහල කියන එක පුලුවන් තරම් භවිතයෙන් අයින් කරලා ඉංග්ලිශ් කියන එක ප්‍රොමොට් කරන එක. හෙතුව තමා සිංහල කියන එක අපි පාවිච්චි කරන්නේ ගෙදර කතා කරනයි, වෙන වෙන පොඩි දෙවල් වලටයි. හැබැයි ගොඩක් ජොබ්ස් වල ඉංග්ලිශ් පාවිච්චි වෙනවා අඩු වැඩි වශයෙන්.

    ඒත් යක්ක පුත්තු තාම සිංහල ප්‍රොමොට් වෙන වැඩ තමා කරන්නේ. කොටින්ම කිව්වොත් ඉංග්ලිශ් වලින් තියෙන කී බොර්ඩ් එකේ පුක ඉරාගෙන සිංහලෙන් ටයිප් කරනවා.

    තව යක්ක පුතෙක් වලේ ඉන්න උන්ට වලේම හිටපන් කියල ඇප් එකකුත් හදලා "භාශා" කියලා. ඕක එන කාලෙම මම ඕකට කැමති උනේ නෑ මොකද ඕක කරන්නේත් අපිව පස්සට ගෙනියන එක කියල. සිංහල කියන්නෙ චීන/ජපන් වගේ භාශාවක් නෙවී. ලෝකේ ලක්ශ 200ක් විතර පාවිච්චි කරන එකක්.

    ඔය හැම එකේම ප්‍රතිපලයක් තමා අර පට්ට ගොන් වචන දාපු සිංහල IT සිලබස් එක. උඹලා ඒකට හිනා වුනාට ඒක එහෙම වෙන්න හෙතුව උඹලාම සිංහල වල එල්ලිලා ඉන්න එක. ඉතින් හැම ලබ්බම සිංහලට ට්‍රාන්ස්ලෙට් කරන්න ඕනා.

    https://elakiri.com/threads/අනුහුරුකුරුව-හුදකලා-ජාතිය.2113300/

    ඔය සබ්ජෙක්ට් එක ඉංග්ලිශ් වලින් ඉගන්නුවානම් මාර වටිනව. එක්කො උන් IT ඉගෙන ගන්නවා, නැත්තන් අඩුම ගානේ ඉංග්‍රීසි ඉගෙන ගන්නවා.

    ප්‍රෞඩ යක්ක පුත්තු ඉන්ටර් විව් ඇවිල්ලා කතා කරගන්න බැරුව නාන නෑම දැක්කම අපිටත් ඇන්ඩෙනවා

    දැන් අහන්න එපා "ඇයි උඹ එහෙනම් මෙතන සිංහලෙන් ටයිප් කරන්නේ" කියලා. ඒකට හෙතුව තමා තොපිලට ඉංග්‍රීසි ත්‍රෙඩ් එකක් කියවාගන්න බැරි එක. ඉස්සර මම ඉංග්ලිශ් ත්‍රෙඩ් විතරයි දැම්මේ. මම දැකපු දෙයක් තමා ගොඩක් උන් ඒවා මග ඇරල යනවා.


    ආතල් එක තම මෙතන හැමිනි හැමිනි සින්හල ගහන උන්ම උන්ගෙ ලමයි ටික ඉන්ටර්නැශනල් වල දාගෙ කඩ්ඩ උගන්නන්න හදන එක.

    දැන්වත් මොලේ පාව්ච්චි කරල සිංහල ගූ ගොඩ අයින් කර ගනිල්ලා

    ඔයා මහන්සි වෙලා ප්‍රමෝට් කරන්න එපා
    ඒක ඉබේම වෙයි
    කිසිම දෙයක් නිත්‍ය නෑ
    හැම දේම වෙනස් වෙනව
     
    • Like
    Reactions: AlphaVille

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,725
    113
    ඔයා මහන්සි වෙලා ප්‍රමෝට් කරන්න එපා
    ඒක ඉබේම වෙයි
    කිසිම දෙයක් නිත්‍ය නෑ
    හැම දේම වෙනස් වෙනව
    mata machan itin hadunath ekai, natath ekai. Podi kaaley gedara kastiya mokakhari hethuwata english katha karanna gatha. eka nisa mata wathura wage eka puluwan una.
    mama mage duwatath kiyala denawa. mata aulak ne.
     
    • Like
    Reactions: elakiriaddict

    dillsdilla

    Well-known member
  • Nov 25, 2018
    2,387
    2,440
    113
    රාජපස්සලාට දීලා රිදුනද? සුද්දෝ නෙමෙයි යකෝ ඇරියේ. නූගත් අඩුකුලේ සොන්නලු පුක උඩ දාගෙන වඳින SWRD බණ්ඩාරනායක කියන වේස සිංහල හුත්තිගේ පුතා. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤭 🤭 🤭
    😁😂හූ හූ ඇයි මේ කේන්ති ගිහිල්ලා සුද්දගෙ කොල්ලා හූ හූ 😁😁😂😂
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    😁😂හූ හූ ඇයි මේ කේන්ති ගිහිල්ලා සුද්දගෙ කොල්ලා හූ හූ 😁😁😂😂
    සුද්දෙක්ගේ කොල්ලෙක් උනා නම් කොච්චර හොඳද. එහෙනම් රාජපක්ශ පල් හොරු ඇරලා විනාස කරපු මේ අමුතු ඇටේ උපදින්නෙ නෑ නේ. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭. BTW ඇරියේ නූගත් අඩුකුලේ සොන්නලු පුක උඩ දාගෙන වඳින SWRD බණ්ඩාරනායක කියන වේස සිංහල හුත්තිගේ පුතා 🤮🤮🤮🤮🤮🤮.
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,797
    9,183
    113
    භාෂා දෙකක් බැලන්ස් කරන්න මෙච්චර අමාරුද. කල්චර්ඩ් මනුස්සයෙක් වෙන්න පුලුවන් නම් ළමයි ඉන්න දවසක උන්ටත් ඒව නිකන්ම ලැබෙනව.

    ඉකොනොමික් හේතු නිසා සිංහල වගේ වැඩිය කතා නොකරන භාෂාවන් නැති වෙලාම යනව කොහොමත්. ෂුවර් නැති අනාවැකියක්: ගෙදර දොරේදි විලාසිතාවක් විදිහට සිංහල පාවිච්චිය ඉහළ ස්ථර වලට වෙන් වෙද්දි අනිත් අය රැකියා හොයාගන්න හෝ කුටුම්බ උවමනා වෙනුවෙන් මෙවලමක් හැටියට සරළ ඉංග්‍රිසිය ඉගෙනගන්න කාලෙ වැයකරයි අනාගතෙදි. ඉන්දියාවෙ චීනෙ එහෙම මේක වෙමින් තියෙනව...උන්ට ඉංග්‍රිසි පුලුවන් හැබැයි එච්චරම තමා. බොහෝ අය වැගන් ආර් එකක්වත් ගන්න උවමනාවට මෙඩිසින් කරද්දි ට්‍රස්ට් ෆන්ඩ් තියෙන ළමයි මොලෙකියුලර් බයලොජි කරන්න යනවලු.
     
    Last edited:

    dillsdilla

    Well-known member
  • Nov 25, 2018
    2,387
    2,440
    113

    සුද්දෙක්ගේ කොල්ලෙක් උනා නම් කොච්චර හොඳද. එහෙනම් රාජපක්ශ පල් හොරු ඇරලා විනාස කරපු මේ අමුතු ඇටේ උපදින්නෙ නෑ නේ. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤭 🤭 🤭 🤭 🤭. BTW ඇරියේ නූගත් අඩුකුලේ සොන්නලු පුක උඩ දාගෙන වඳින SWRD බණ්ඩාරනායක කියන වේස සිංහල හුත්තිගේ පුතා 🤮🤮🤮🤮🤮🤮.
    ඉස්සර රජ කාලේ ඉඳන්ම සිංහල ජාතියට වින කලේ අඩු කුලේ හැත්ත පර දේශක්කාරයෝ එක්ක එකතු වෙලා අදත් එහෙමයි හෙටත් ඒක එහෙමමයි. හැඳිගෑවිලා යන්නෝන ඉපදිච්ච රටේ ඉඳන් රටට ජාතියට ආගමට ගරහන හැතිකරේට. සාප වෙනවා
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    මම සෑහෙන කාලයක් තිස්සේ ප්‍රොමොට් කරපු දෙයක් තමා සිංහල කියන එක පුලුවන් තරම් භවිතයෙන් අයින් කරලා ඉංග්ලිශ් කියන එක ප්‍රොමොට් කරන එක. හෙතුව තමා සිංහල කියන එක අපි පාවිච්චි කරන්නේ ගෙදර කතා කරනයි, වෙන වෙන පොඩි දෙවල් වලටයි. හැබැයි ගොඩක් ජොබ්ස් වල ඉංග්ලිශ් පාවිච්චි වෙනවා අඩු වැඩි වශයෙන්.

    ඒත් යක්ක පුත්තු තාම සිංහල ප්‍රොමොට් වෙන වැඩ තමා කරන්නේ. කොටින්ම කිව්වොත් ඉංග්ලිශ් වලින් තියෙන කී බොර්ඩ් එකේ පුක ඉරාගෙන සිංහලෙන් ටයිප් කරනවා.

    තව යක්ක පුතෙක් වලේ ඉන්න උන්ට වලේම හිටපන් කියල ඇප් එකකුත් හදලා "භාශා" කියලා. ඕක එන කාලෙම මම ඕකට කැමති උනේ නෑ මොකද ඕක කරන්නේත් අපිව පස්සට ගෙනියන එක කියල. සිංහල කියන්නෙ චීන/ජපන් වගේ භාශාවක් නෙවී. ලෝකේ ලක්ශ 200ක් විතර පාවිච්චි කරන එකක්.

    ඔය හැම එකේම ප්‍රතිපලයක් තමා අර පට්ට ගොන් වචන දාපු සිංහල IT සිලබස් එක. උඹලා ඒකට හිනා වුනාට ඒක එහෙම වෙන්න හෙතුව උඹලාම සිංහල වල එල්ලිලා ඉන්න එක. ඉතින් හැම ලබ්බම සිංහලට ට්‍රාන්ස්ලෙට් කරන්න ඕනා.

    https://elakiri.com/threads/අනුහුරුකුරුව-හුදකලා-ජාතිය.2113300/

    ඔය සබ්ජෙක්ට් එක ඉංග්ලිශ් වලින් ඉගන්නුවානම් මාර වටිනව. එක්කො උන් IT ඉගෙන ගන්නවා, නැත්තන් අඩුම ගානේ ඉංග්‍රීසි ඉගෙන ගන්නවා.

    ප්‍රෞඩ යක්ක පුත්තු ඉන්ටර් විව් ඇවිල්ලා කතා කරගන්න බැරුව නාන නෑම දැක්කම අපිටත් ඇන්ඩෙනවා

    දැන් අහන්න එපා "ඇයි උඹ එහෙනම් මෙතන සිංහලෙන් ටයිප් කරන්නේ" කියලා. ඒකට හෙතුව තමා තොපිලට ඉංග්‍රීසි ත්‍රෙඩ් එකක් කියවාගන්න බැරි එක. ඉස්සර මම ඉංග්ලිශ් ත්‍රෙඩ් විතරයි දැම්මේ. මම දැකපු දෙයක් තමා ගොඩක් උන් ඒවා මග ඇරල යනවා.


    ආතල් එක තම මෙතන හැමිනි හැමිනි සින්හල ගහන උන්ම උන්ගෙ ලමයි ටික ඉන්ටර්නැශනල් වල දාගෙ කඩ්ඩ උගන්නන්න හදන එක.

    දැන්වත් මොලේ පාව්ච්චි කරල සිංහල ගූ ගොඩ අයින් කර ගනිල්ලා
    කොටින්ම කිව්වොත් ඉංග්ලිශ් වලින් තියෙන කී බොර්ඩ් එකේ පුක ඉරාගෙන සිංහලෙන් ටයිප් කරනවා.
    :lol:


    you did the same
    lol
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,725
    113
    කොටින්ම කිව්වොත් ඉංග්ලිශ් වලින් තියෙන කී බොර්ඩ් එකේ පුක ඉරාගෙන සිංහලෙන් ටයිප් කරනවා.
    :lol:


    you did the same
    lol
    Jeppa unata kamakne gona kiyala penanna epa. Yata okata adaala utharey deela athi 🤭 🤭

    දැන් අහන්න එපා "ඇයි උඹ එහෙනම් මෙතන සිංහලෙන් ටයිප් කරන්නේ" කියලා. ඒකට හෙතුව තමා තොපිලට ඉංග්‍රීසි ත්‍රෙඩ් එකක් කියවාගන්න බැරි එක. ඉස්සර මම ඉංග්ලිශ් ත්‍රෙඩ් විතරයි දැම්මේ. මම දැකපු දෙයක් තමා ගොඩක් උන් ඒවා මග ඇරල යනවා.
     
    • Haha
    Reactions: jhnnwp

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    Jeppa unata kamakne gona kiyala penanna epa. Yata okata adaala utharey deela athi 🤭 🤭

    දැන් අහන්න එපා "ඇයි උඹ එහෙනම් මෙතන සිංහලෙන් ටයිප් කරන්නේ" කියලා. ඒකට හෙතුව තමා තොපිලට ඉංග්‍රීසි ත්‍රෙඩ් එකක් කියවාගන්න බැරි එක. ඉස්සර මම ඉංග්ලිශ් ත්‍රෙඩ් විතරයි දැම්මේ. මම දැකපු දෙයක් තමා ගොඩක් උන් ඒවා මග ඇරල යනවා.
    dapan machan api bari bariyawe hari kiyawa gannam
    lol
     
    • Like
    Reactions: elakiriaddict

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    මම සෑහෙන කාලයක් තිස්සේ ප්‍රොමොට් කරපු දෙයක් තමා සිංහල කියන එක පුලුවන් තරම් භවිතයෙන් අයින් කරලා ඉංග්ලිශ් කියන එක ප්‍රොමොට් කරන එක. හෙතුව තමා සිංහල කියන එක අපි පාවිච්චි කරන්නේ ගෙදර කතා කරනයි, වෙන වෙන පොඩි දෙවල් වලටයි. හැබැයි ගොඩක් ජොබ්ස් වල ඉංග්ලිශ් පාවිච්චි වෙනවා අඩු වැඩි වශයෙන්.

    ඒත් යක්ක පුත්තු තාම සිංහල ප්‍රොමොට් වෙන වැඩ තමා කරන්නේ. කොටින්ම කිව්වොත් ඉංග්ලිශ් වලින් තියෙන කී බොර්ඩ් එකේ පුක ඉරාගෙන සිංහලෙන් ටයිප් කරනවා.

    තව යක්ක පුතෙක් වලේ ඉන්න උන්ට වලේම හිටපන් කියල ඇප් එකකුත් හදලා "භාශා" කියලා. ඕක එන කාලෙම මම ඕකට කැමති උනේ නෑ මොකද ඕක කරන්නේත් අපිව පස්සට ගෙනියන එක කියල. සිංහල කියන්නෙ චීන/ජපන් වගේ භාශාවක් නෙවී. ලෝකේ ලක්ශ 200ක් විතර පාවිච්චි කරන එකක්.

    ඔය හැම එකේම ප්‍රතිපලයක් තමා අර පට්ට ගොන් වචන දාපු සිංහල IT සිලබස් එක. උඹලා ඒකට හිනා වුනාට ඒක එහෙම වෙන්න හෙතුව උඹලාම සිංහල වල එල්ලිලා ඉන්න එක. ඉතින් හැම ලබ්බම සිංහලට ට්‍රාන්ස්ලෙට් කරන්න ඕනා.

    https://elakiri.com/threads/අනුහුරුකුරුව-හුදකලා-ජාතිය.2113300/

    ඔය සබ්ජෙක්ට් එක ඉංග්ලිශ් වලින් ඉගන්නුවානම් මාර වටිනව. එක්කො උන් IT ඉගෙන ගන්නවා, නැත්තන් අඩුම ගානේ ඉංග්‍රීසි ඉගෙන ගන්නවා.

    ප්‍රෞඩ යක්ක පුත්තු ඉන්ටර් විව් ඇවිල්ලා කතා කරගන්න බැරුව නාන නෑම දැක්කම අපිටත් ඇන්ඩෙනවා

    දැන් අහන්න එපා "ඇයි උඹ එහෙනම් මෙතන සිංහලෙන් ටයිප් කරන්නේ" කියලා. ඒකට හෙතුව තමා තොපිලට ඉංග්‍රීසි ත්‍රෙඩ් එකක් කියවාගන්න බැරි එක. ඉස්සර මම ඉංග්ලිශ් ත්‍රෙඩ් විතරයි දැම්මේ. මම දැකපු දෙයක් තමා ගොඩක් උන් ඒවා මග ඇරල යනවා.


    ආතල් එක තම මෙතන හැමිනි හැමිනි සින්හල ගහන උන්ම උන්ගෙ ලමයි ටික ඉන්ටර්නැශනල් වල දාගෙ කඩ්ඩ උගන්නන්න හදන එක.

    දැන්වත් මොලේ පාව්ච්චි කරල සිංහල ගූ ගොඩ අයින් කර ගනිල්ලා
    සිංහල කොහොමත් මැරීගෙන යන භාශාවක් දැනටම අපි සාමාන්‍යයෙන් කතා කරනකොට ඉංග්‍රීසි වචන කීයක් පාවිච්චි කරනවද සිංහල වෙනුවට.
     
    • Like
    Reactions: elakiriaddict

    techhelpme

    Well-known member
  • Mar 20, 2019
    2,554
    3,214
    113
    image.png
     

    himal2000

    Well-known member
  • Jun 27, 2021
    614
    751
    93
    කතාවේ ඇත්තක් තියෙනවා. ඒත් ගැටළුව වෙන්නේ පාසැල් පෙළ පොතක යම් දේකට හරි පාරිභාෂික වචනය දාන්න බැරි වුනොත්, ඒක අල්ලන් ගහන්න බලාගෙන ඉන්න කට්ටිය ඉන්නවා. ඒ නිසාකරන්න දෙයක් නෑ. අනික ඔය office වල ඉංග්‍රීසියෙන් interview කරනවා, ඒ වුනාට වැඩ කරන්න ගියාම කතා කරන්නෙ අමු සිංහලෙන්. ‍රැස්වීම් වලට ගියාම කතා කරන්නේ සුද්ද සිංහල. හැබැයි ලොකු ඉංග්‍රීසි නමක් නම් තියෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: elakiriaddict

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,666
    50,028
    113
    සේදවත්ත
    මම සෑහෙන කාලයක් තිස්සේ ප්‍රොමොට් කරපු දෙයක් තමා සිංහල කියන එක පුලුවන් තරම් භවිතයෙන් අයින් කරලා ඉංග්ලිශ් කියන එක ප්‍රොමොට් කරන එක. හෙතුව තමා සිංහල කියන එක අපි පාවිච්චි කරන්නේ ගෙදර කතා කරනයි, වෙන වෙන පොඩි දෙවල් වලටයි. හැබැයි ගොඩක් ජොබ්ස් වල ඉංග්ලිශ් පාවිච්චි වෙනවා අඩු වැඩි වශයෙන්.

    ඒත් යක්ක පුත්තු තාම සිංහල ප්‍රොමොට් වෙන වැඩ තමා කරන්නේ. කොටින්ම කිව්වොත් ඉංග්ලිශ් වලින් තියෙන කී බොර්ඩ් එකේ පුක ඉරාගෙන සිංහලෙන් ටයිප් කරනවා.

    තව යක්ක පුතෙක් වලේ ඉන්න උන්ට වලේම හිටපන් කියල ඇප් එකකුත් හදලා "භාශා" කියලා. ඕක එන කාලෙම මම ඕකට කැමති උනේ නෑ මොකද ඕක කරන්නේත් අපිව පස්සට ගෙනියන එක කියල. සිංහල කියන්නෙ චීන/ජපන් වගේ භාශාවක් නෙවී. ලෝකේ ලක්ශ 200ක් විතර පාවිච්චි කරන එකක්.

    ඔය හැම එකේම ප්‍රතිපලයක් තමා අර පට්ට ගොන් වචන දාපු සිංහල IT සිලබස් එක. උඹලා ඒකට හිනා වුනාට ඒක එහෙම වෙන්න හෙතුව උඹලාම සිංහල වල එල්ලිලා ඉන්න එක. ඉතින් හැම ලබ්බම සිංහලට ට්‍රාන්ස්ලෙට් කරන්න ඕනා.

    https://elakiri.com/threads/අනුහුරුකුරුව-හුදකලා-ජාතිය.2113300/

    ඔය සබ්ජෙක්ට් එක ඉංග්ලිශ් වලින් ඉගන්නුවානම් මාර වටිනව. එක්කො උන් IT ඉගෙන ගන්නවා, නැත්තන් අඩුම ගානේ ඉංග්‍රීසි ඉගෙන ගන්නවා.

    ප්‍රෞඩ යක්ක පුත්තු ඉන්ටර් විව් ඇවිල්ලා කතා කරගන්න බැරුව නාන නෑම දැක්කම අපිටත් ඇන්ඩෙනවා

    දැන් අහන්න එපා "ඇයි උඹ එහෙනම් මෙතන සිංහලෙන් ටයිප් කරන්නේ" කියලා. ඒකට හෙතුව තමා තොපිලට ඉංග්‍රීසි ත්‍රෙඩ් එකක් කියවාගන්න බැරි එක. ඉස්සර මම ඉංග්ලිශ් ත්‍රෙඩ් විතරයි දැම්මේ. මම දැකපු දෙයක් තමා ගොඩක් උන් ඒවා මග ඇරල යනවා.


    ආතල් එක තම මෙතන හැමිනි හැමිනි සින්හල ගහන උන්ම උන්ගෙ ලමයි ටික ඉන්ටර්නැශනල් වල දාගෙ කඩ්ඩ උගන්නන්න හදන එක.

    දැන්වත් මොලේ පාව්ච්චි කරල සිංහල ගූ ගොඩ අයින් කර ගනිල්ලා
    මූ එකත් සිංහලෙන් ලියලා . මොන අනාත සිංහලුද මේ