consciousness kiyana eka fetus eke acivate wenne dwasas kiyenda???ඔය අහන්නේ cardiac transcription factors
(source - Bard)
- GATA4
- TBX5
- MEF2C
- Nkx2-5
- HAND2
consciousness kiyana eka fetus eke acivate wenne dwasas kiyenda???ඔය අහන්නේ cardiac transcription factors
(source - Bard)
- GATA4
- TBX5
- MEF2C
- Nkx2-5
- HAND2
මන් හිතන්නේ නැහැ උබ අහන ප්රශ්න medicine වලටවත් කියල දෙනවද කියල. උබේ point එක කියපන්කො ඉතින්consciousness kiyana eka fetus eke acivate wenne dwasas kiyenda???
Point eka nevei ban prshanyak ne ahuwe?? Ethakota minihekuta concionus kiylala ekak nadda?? Please ara physics question tikata Answer ekak deepan a gana danna kenekgen hari ahala)මන් හිතන්නේ නැහැ උබ අහන ප්රශ්න medicine වලටවත් කියල දෙනවද කියල. උබේ point එක කියපන්කො ඉතින්
eka dawasin active wenawa.consciousness kiyana eka fetus eke acivate wenne dwasas kiyenda???
මම අම්මගෙන් ඇහුව කිව්වේ එක 24 - 30 week atharaPoint eka nevei ban prshanyak ne ahuwe?? Ethakota minihekuta concionus kiylala ekak nadda?? Please ara physics question tikata Answer ekak deepan a gana danna kenekgen hari ahala)
Okay, oya kiwa heart and brain acivate balapannne genes and protein kiyla meka 100% da? uncertainty?මම අම්මගෙන් ඇහුව කිව්වේ එක 24 - 30 week athara
Life begins when fertilizing of the egg is successful. yes right ! as soon as sperm cell meets a female egg and after successful fertilization, we call it life has begun.Okay, oya kiwa heart and brain acivate balapannne genes and protein kiyla meka 100% da? uncertainty? Ethokta 10 month peroid eke life ekak kiyla salakanne first day eka neda???
more questions ?ඔව් එක තමයි දැන් මම මුල ඉදන්ම කිව්වේOkay, oya kiwa heart and brain acivate balapannne genes and protein kiyla meka 100% da? uncertainty?
2+2 = 4 ( mama meka piligannwa kiylada kiyanne??? Mama meka vishwasa karanwa kiylada kiyanne? Vishwasa karanwa kiyla kiwama nikan 2+2 = 4 kiyanna uttaraya sure ne wage neda???
Ethokta 10 month peroid eke life ekak kiyla salakanne first day eka neda???

මේක තමයි මම මෙයාට මුල ඉදන්ම කිව්වේ කෝ ඉතින් ප්රශ්න අහගෙන ආවනේLife begins when fertilizing of the egg is successful. yes right ! as soon as sperm cell meets a female egg and after successful fertilization, we call it life has begun.more questions ?
heart and brain acivate balapannne genes and protein kiyla meka 100% da? uncertainty? Ehama wenwa kiyla thanak quote karannda puluwanda??? Screen shot ekak wageඔව් එක තමයි දැන් මම මුල ඉදන්ම කිව්වේ
මේක තමයි මම මෙයාට මුල ඉදන්ම කිව්වේ කෝ ඉතින් ප්රශ්න අහගෙන ආවනේ
------ Post added on May 12, 2023 at 9:15 PM
the development of the nervous system takes precedence in the fetus, with heart and brain activity typically commencing three weeks after conception.heart and brain acivate balapannne genes and protein kiyla meka 100% da? uncertainty? Ehama wenwa kiyla thanak quote karannda puluwanda??? Screen shot ekak wage
Puluwanm highlight karanda thana
ඔව් දැනට හොයාගෙන තියෙන දත්ත අනුව ඕක තමයි දැනට දෙන්න පුළුවන් හොදම උත්තරය එක නිසා තමයි මම කිව්වේ එක විශ්වාස කරනවා කියල. ඔව් ඇත්ත මේක 100% certain නොවෙන්න පුළුවන්.Mulin ahaddi direct ow kiyanne nathuwa, vishwasa karanwa kiyla kiyapu nisa ahuwe,
View attachment 204867
Vishawasa kirimak ne 100% ehamne sidda wenne neda???
හා තුනක් කියපන් ඉගෙන ගත්තthread එක මරු හැබැයි ගොඩක් දේවල් ඉගෙනගත්ත![]()
Oya hari, onna thanakta avith thiyanwa 100% hariyta prashnekta answer ekak dennda bari.ඔව් දැනට හොයාගෙන තියෙන දත්ත අනුව ඕක තමයි දැනට දෙන්න පුළුවන් හොදම උත්තරය එක නිසා තමයි මම කිව්වේ එක විශ්වාස කරනවා කියල. ඔව් ඇත්ත මේක 100% certain නොවෙන්න පුළුවන්.
ඕනෙනම් තව එක්කෙනෙක්ට කියන්න පුළුවන් එහෙම එකක් නැහැ මැරිච්ච මිනිස්සුන්ගේ ආත්ම තමයි මෙතනට ඇවිල්ල heart එක start කරන්නේ කියල. එත් මේක කියන්න අරකට තරන්වත් ශාක්ෂි නැහැ එක නිසා තමයි මම සහ ගොඩක් කට්ටිය අර ඉස්සෙල්ල කිව්වා එක පිළිගන්නේ.
1. Thread wlt reply krnna epaහා තුනක් කියපන් ඉගෙන ගත්ත