හදහන්ක් ගැලපෙනවද බලවගන්න ඔනේ හදිස්සියි help ++

hspa3.5

Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    හදහන්ක් ගැලපෙනවද බලවගන්න ඔනේ හදිස්සියි help ++

    මචන්ලා මගෙ යලුවෙක්ගෙයි කෙල්ලගෙයි හදහන්ක් ගැලපෙනවද කියලා බලවගන්න ඔනේ ..කවුද දන්නේ ?සොෆ්ට්වෙයර් වලින් බලුවට හරියට පෙන්නන්නේ නැ නෙද ?


    bump වලටත් 10+ denawa...
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ඉතිං බං කේන්දර බලන තැනකට පලකො..
    දැන් මේකෙ කේන්දර බලන උන් නෑ..
    නැකත් රාළයි, පවුසියයි එන්නෑනේ..

     
    • Like
    Reactions: hspa3.5

    hspa3.5

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    ඉතිං බං කේන්දර බලන තැනකට පලකො..
    දැන් මේකෙ කේන්දර බලන උන් නෑ..
    නැකත් රාළයි, පවුසියයි එන්නෑනේ..


    hadissiyakata idea ekak ganna ekak wath nadda ban ? balanna yanna saturday wenakan inna one ita issella wena widihak baluwe
     

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    hadissiyakata idea ekak ganna ekak wath nadda ban ? balanna yanna saturday wenakan inna one ita issella wena widihak baluwe

    තරුණ කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි නේද?.....පව් අසරණ ජිවිත....

    දැන් දවසක් 2ක් හෝ අවුරුදු ගානක් හෝ love කරන්න ඇතිනේ....

    දැන් හදිස්ස්යෙවත් කිව්වොත් කේන්දරේ සියයට මෙච්චරයි ගැලපෙන්නේ කියල.....දෙන්නම love එක නවත්තල....

    අතපිහිදගෙන ඉන්නවද්?.......

    යාලුවට කියපන්...ගොන් වැඩ කරන්නේ නැතුව...දෙන්න match වෙනවනම් බදින්න කිඋයපන්....

    --------------------------------------------------------------------------------------------

    යකෝ මටත් proposal හොයන වෙලාවේ...මගේ ආච්චි අම්මා මට කිව්වේ....කේන්දරේ බෙල්ලේ එල්ලගෙන නෙමෙයිනේ උබ පවුල් කන්නේ....

    ගැනිත් එක්කනම්.....කේන්දරේ නැතුව ගැනී ගැන බලපන් කියල.....

    මගේ වයසක ආච්චිට තේරුණා එක ..මේ තරුණ කොල්ලන්ට කෙල්ලන්ට ත්රෙන්නේ නැති එක නම් මහා කරුමයක්...

    :nerd::nerd:
     

    king edward

    Active member
  • Jun 3, 2016
    505
    155
    43
    Matara
    තරුණ කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි නේද?.....පව් අසරණ ජිවිත....

    දැන් දවසක් 2ක් හෝ අවුරුදු ගානක් හෝ love කරන්න ඇතිනේ....


    යකෝ මටත් proposal හොයන වෙලාවේ...මගේ ආච්චි අම්මා මට කිව්වේ....කේන්දරේ බෙල්ලේ එල්ලගෙන නෙමෙයිනේ උබ පවුල් කන්නේ....

    ගැනිත් එක්කනම්.....කේන්දරේ නැතුව ගැනී ගැන බලපන් කියල.....

    මගේ වයසක ආච්චිට තේරුණා එක ..මේ තරුණ කොල්ලන්ට කෙල්ලන්ට ත්රෙන්නේ නැති එක නම් මහා කරුමයක්...

    :nerd::nerd:

    අපිට නෑනේ බොල ඔහොම ආච්චිලා.. හත්මුතුපරංපරාවම බලන් ඉන්නේ බදින ගෑනිගේ ඇදයක් නරත්නම් කේන්දරේක හරි ඇදයක් කියන්න.. :(:(:(
     
    Last edited:

    hspa3.5

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    තරුණ කොල්ලෙකුයි කෙල්ලෙකුයි නේද?.....පව් අසරණ ජිවිත....

    දැන් දවසක් 2ක් හෝ අවුරුදු ගානක් හෝ love කරන්න ඇතිනේ....

    දැන් හදිස්ස්යෙවත් කිව්වොත් කේන්දරේ සියයට මෙච්චරයි ගැලපෙන්නේ කියල.....දෙන්නම love එක නවත්තල....

    අතපිහිදගෙන ඉන්නවද්?.......

    යාලුවට කියපන්...ගොන් වැඩ කරන්නේ නැතුව...දෙන්න match වෙනවනම් බදින්න කිඋයපන්....

    --------------------------------------------------------------------------------------------

    යකෝ මටත් proposal හොයන වෙලාවේ...මගේ ආච්චි අම්මා මට කිව්වේ....කේන්දරේ බෙල්ලේ එල්ලගෙන නෙමෙයිනේ උබ පවුල් කන්නේ....

    ගැනිත් එක්කනම්.....කේන්දරේ නැතුව ගැනී ගැන බලපන් කියල.....

    මගේ වයසක ආච්චිට තේරුණා එක ..මේ තරුණ කොල්ලන්ට කෙල්ලන්ට ත්රෙන්නේ නැති එක නම් මහා කරුමයක්...

    :nerd::nerd:


    un dennata eka ganak wath na ban..bt gedarin ova balanawa nea ekai case eka