ඔය සෙට් එකෙන් දිල්ෂාන්ගේ විතරය් internet එකේ english වලින් නැති genuine practical content දැක්කේ..
එක එක online business ලංකාවේ ඉඳන් කරනකොට කොහොමද එවල real වියදම්, ලාබෙ වගේ වෙන කව්රුත් share නොකරන සමහර දේවල් උ පෙන්නලා තිබ්බ..
අනික් උන්ට බනිනවා නෙමෙය් නමුත් ඔය science, philosophy වගේ topic english වලින් ඕන තරම් තියනවා, අපේ උන්ට වඩා ගොඩාක් හොඳට ඒවා කරන website, channel තියනවා.. එනිසා බැලුවට ගන්න ලොකු දෙයක් නැහැ..
දිල්ෂාන් ට සල්ලි තියනවා කියල පෙන්නන නිසා තම උට ගොඩක් haters ල ඉන්නේ, මලින්ද කියන එකත් ලඟදි audi එකක් පෙන්නුවට පස්සේ උටත් දැන් haters ල ටිකක් ඉන්නවා.. ඔතන රුචිර විතරය් තාම වැඩිය සල්ලි නැති ජොබ් එකෙන් ජීවත් වෙන අහිංසකයෙක් වගේ ඉන්නේ..
එනිසා උට haters ල අඩුය්..