There's no wrong with it, if you pay the gratitude to anyone who teaches you.ඔය මැද ඉන්න රාමුවේ තට්ටයට සර්, සර් ගානවා youtube එකේ.
පන්තිත් කරනවලු උ.
There's no wrong with it, if you pay the gratitude to anyone who teaches you.ඔය මැද ඉන්න රාමුවේ තට්ටයට සර්, සර් ගානවා youtube එකේ.
පන්තිත් කරනවලු උ.
ado ow ubath awada. elakiriHorizon Campus එකේ තිබ්බ එක නේද? සිරාවටම හොම්බට දෙන්න හිතෙනවා උගේ ටෝක් ඇහුවම, මටත් ඇස් දෙකට පේන්න බෑ ඕකවනම්. ඌ සෑහෙන අවුලෙන් ඉන්නේ රාමුව ඩයල් එක ඉක්මනට ඌව පාස් කරගෙන ගිය එකට. ආයේ සඳකත් කියන එකාගෙනම් ගන්න කියලා දෙයක් නෑ basic science වත් දන්නේ නැති අමු ගවයා. අනිත් උන්ගේ ගොබ්බ කතා තිබුනත් overall ගන්න දෙයක් තියෙනවා.
ඔන්න සංශෝදනය කරා... දැං බලන්න හරිද කියල,උඹ කමෙන්ට් වලින් ද මිනිසුන්ගේ හැසිරීම කියන්නේ මොලේ පොඩි ponz. උබ Ruchira ව බේරගන්න පුක දෙන්න නේ අවේ. ඇයි මොලේ පොඩි ponz උබට මල පනින්නේ. රුචිර උබේ ගත්තේ නැද්ද?
ඔවු ponz ඉස්කෝලේ කලේ මට දෙයක් උනා ඒ තමයි...... රුචිර මගේ එක ගත්තඔන්න සංශෝදනය කරා... දැං බලන්න හරිද කියල,
"උඹේ කමෙන්ට්ස් දිහා බැලුවම පේන්නෙ උඹට මොනවහරි කරල තියෙනව කියල උඹව දන්න කීප දෙනෙක් උඹේ ඉස්කෝලෙ කාලෙ...
මොනව හරි තේරුමක් ඇති වැඩක් කරපං කාලෙ කන්ඩ මිනිස්සුන්ට නිකරුනේ අපහාස කරන්නෙ නැතුව"
There's no wrong with it, if you pay the gratitude to anyone who teaches you.
Ruchira aulak na neda ban. Anik un nam no commentsකන්හන ගියාම හතර අතේ රිගෙන කෑම කන එකෙකුත් ඉන්නවා
![]()
කන්හන ගියාම හතර අතේ රිගෙන කෑම කන එකෙකුත් ඉන්නවා
![]()
අඩෝ වැඩ්ඩෙක් නේ.youtube inna hema ekama eka wage ne
mekata gihin publication and qulification balanna. https://itum.mrt.ac.lk/staff/dr-ruchira-n-wijesena
President’s Award for Scientific Publications (2014)
President’s Award for Scientific Publications (2015)
President’s Award for Scientific Publications (2016)
NRC Merit Award for Scientific Research (2017)
NRC Merit Award for Scientific Research (2018)
මොකක්ද බන් ඒ channel එක?මේකේ ඉන්න මැනික්කාරයට වඩා සල්ලි තියෙන පොඩි කොල්ලෙක් දැන් youtube එකේ ඉන්නවා නේද? උගේ තාත්තත් මැනික් බිස්නස් කරන්නේ පට්ට සල්ලි... මම දැන් බලන්නේ උගේ චැනල් එක
youtube inna hema ekama eka wage ne
mekata gihin publication and qulification balanna. https://itum.mrt.ac.lk/staff/dr-ruchira-n-wijesena
President’s Award for Scientific Publications (2014)
President’s Award for Scientific Publications (2015)
President’s Award for Scientific Publications (2016)
NRC Merit Award for Scientific Research (2017)
NRC Merit Award for Scientific Research (2018)

එකගයි මචන්. ත්රෙඩ් දාල බනිනවා කියන්නෙ කුහකකම..anith aya nam mata set ne. malinda issara hodai. e kiyala ithin e ayata banina one nane. bvalana un balai. ubatath ithi hena puke amaruwak thiyenawa athi me wage thread danda. owa dadama hitapan. ubath patan ganinko youtube chanel ekk mewa dana welawe.
කියන දේ තේරුම් ගනින් බන්,,, මට ඌද උබද අදාල නෑ.. මෙතන මේ පොස්ර් එක දාල තියෙන්නේ පට්ට ඉරිසියාවෙන්.. මොකොද මේ සෙට් එක එකෙක් ට එකක් වෙනස් දේවල් කරන්නේ, උන් උන්ගේ ගේම ගහනවා.. ඉතින් ඇයි කාටත් වේදනා.. මෙතන උබේ පොටෝ එකක් තිබ්බත් මම කියන්නේ ඒක.. ඒකෙන් අදහස් වෙන් නෑ මම මුන් සරන යනව හෝ මුන්ගේ මතේ පිලිගන්නවා කියන එක.අර කැරි තට්ටයා අවුරදු ගානක ඉදන්ඉ තිහාසය විකුර්තිකරනවා විවුස් අරන් හම්බ කරන්න, ඒක තමයි ඌ ගහන ගේම. උබට ඌත් වැඩ්ඩෙක් ද.
මහින්දට බනිද්දි කේන්ති යන බයියෙක් වගේනෙ උබත්
කන්හන ගියාම හතර අතේ රිගෙන කෑම කන එකෙකුත් ඉන්නවා
![]()
penne naha banකන්හන ගියාම හතර අතේ රිගෙන කෑම කන එකෙකුත් ඉන්නවා
![]()