හැම එකාම ප්‍රයිවට් ප්‍රයිවට් කරන්න ගාන්⁣නෙු

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    යකෝ tax ගහන්නේ ලබ්බටද එතකොට ... ? හැම ඒවම profit වලට නෙමේනේ කරන්නේ service දෙන ඒවා profit කරන්නේ කොහොමද ...
    එහෙනං tax අයින් කරන්න ඕනේ ... taxuth ගහල තව සල්ලිත් ගෙවන්න ඕනෙනේ යකෝ
    aru kiwwe "boho" ayathana kiyala misak "okkoma" nemeine bn.
    healthcare, education free thiyaganna tax income eken ne denna wenne.
    & uba kiwwa wage samahara services walatath full gana chanrge karanna bane, ewatath tax income eken thama spend karanna wenne
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries

    dodangodarohan

    Well-known member
  • Aug 25, 2010
    2,502
    3,291
    113
    රාජ්‍ය සේවය ගත්තම හැමෝම එක වගේ නෑ බං
    කැප වෙලා වැඩකරන අය කොච්චරවත් ඉන්නවද...
    බොහෝ ආයතන කියල කිව්වෙ මචන්. සියළුම ආයතන කියල නෙවෙයි.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,167
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    සියලු දේ පුද්ගලික කිරීම සුදුසුද? නැත.

    මෝඩ සිංහලු කියන්නෙ ඔලුවක් තියෙන ජාතියක් නෙවෙයිනෙ. ඒ විදියටත් කරල උකව ගන්න ආස ඇති. So be it. 🤷‍♂️

    ලාංකිකයො කියන්නෙ හිසරදේට කොට්ට මාරු කරාම හරි කියල හිතන, අතීසාරෙ නවත්වන්න හොඳම විසඳුම අමුඩෙ තමයි කියල හිතන ගොබ්බ ජාතියක්. ඒක තමයි ඔය පෙන්නන්නෙ.

    ඔලුවක් තියෙන හිතන්න පුළුවන් එවුන් නං කියන්නෙ ඇයි යකෝ පුද්ගලික එවුන්ට අර විදියට කරන්න පුළුවන් නං ඇයි ආණ්ඩුවට අයිති ඒව ඒ විදියට කරන්න බැරි කියල අහල බැරි හේතුව වෙනස් කරන්න හදන එක නෙවෙයි. ලංකාවෙ නීති වලයි, ඒ නීති ක්‍රියාත්මක කිරීමේ අවුලයි තියෙන්නෙ. ඒක නොහද පුද්ගලික කරලත් බලන්න පුළුවන් වෙනම විදියකට කෙළව ගන්න. පුද්ගලික අංශයට ව්‍යපාර දෙන රටක ඒකට සාධාරණ පරිසරයක් තියෙන්න ඕන. තරඟකාරි වෙළඳපොලක් හැදෙන විදියට අවස්ථා තියෙන්න ඕන. ලංකාව එහෙම රටක් නෙවෙයි. ජාවාරම්කාරයො පිනුම් ගහන්න තැනක්. ඒ නිසා පුද්ගලික කරලා තවත් උකෝගන්න එක විතරයි වෙන්නෙ.
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,799
    9,186
    113
    පෞද්ගලීකරණය වියයුතු එන්ටර්ප්‍රයිස් තියෙනව. ඒත් කෝකටත් තෛලෙ වගෙ මේ ගැන මහජනතාව හිතන තැනට ආවොත් අපි ලොකුවටම කෙලවගන්නව. හයි ඔක්ටේන් කැපිටලිසම් වලින් ජන ජීවිතය ලේසි කරවගන්න හීන දකින අය හිතන දේවල් වෙන්නෙ නෑ එහෙම. විශේෂයෙන්ම ලංකාව වගේ රටක වෙන්න තියෙන නරකම විදිහට පෞද්ගලීකරණය වැඩ කරන්නයි වැඩි ඉඩක් තියෙන්නෙ. ඇමරිකාව වගේ රටකට වඩා යුරෝපීය සාර්ව ආර්ථික මොඩල ගැන හිතන්න ඕනෙ.
     
    Last edited:

    Mancheter

    Active member
  • Oct 1, 2019
    310
    230
    43
    ලොල් සුරංගනා කතා කියන්න නං ඕනේ එකෙක්ට පුලුවන් ...
    දැන් bus privet තියෙන්නේ .. කෝ competition ... telecom company තියෙන්නේ .. එකෙක් වෙන එකෙක්ට අඩුවෙන් දෙනවද නැනේ ..hospital තියෙන්නේ .. දෙනවද එහෙම ... උන් ඔක්කොම එකම ගණන් වලට දෙන්නේ .. ඔක්කොම company එකතු වෙලා තොපිට අරිනවා යකෝ ... එල හරක් තොපි :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    Ehenam thopi kanna nethiwa petrol polim Wala digatama idapalla.
    Ela harak wage . Mokada competition naththe private bus anduwe weredda. (Bus company walata denna one ,eka eka kollantai ballantai nethiwa )
    Telecom Wala kisima awulak nehe. Aluth development okkoma wenawa.
    Kochchara facilities lebilada.
    Umba anduwe job karana ekek wenna athi fire wela inne
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,799
    9,186
    113
    හමුදාව විතරක් තියාගෙන අනිත්වා ප්‍රයිවට් කරන්න ඕනේ education1 ඕලෙවල් දක්වා පබ්ලික් කරන්න ඕනේ....ඒ ලෙවල් වල ඉඳන් සල්ලි ගෙවන විදිහට විදියට හදන්න ඕනේ...හොස්පිට්ල් ඔක්කොම ප්‍රයිවට් කරලා...ඉන්ෂුවරන්ස් ස්කිමා එකක් හඳුන්වා දෙන්න ඕන

    මාත් යෝජනා කරනව මේක කරල බලන්න කියල. ඔය හෙල්ත් ඉන්ෂුවරන්ස් එක එහෙම නොම්මර එකේ කොලිටි අදහසක් 🙂
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    මගෙ අදහස

    මට ප්‍රයිවට් කරන්නත් බෑ
    පබ්ලික් කරන්නත් බෑ

    @Sandy_Fdo @tharakaf යන මහත්තොරුන්ගේ අවධානයට :lol:
    Thank you machan.

    Oya ayathana wala lokuma aula tama political appoinments. Uda inda pahalatama inne un. Hama government ekakma owa purawanawa. Owa nawathana ona.

    Ewa hadala profitable widiyata operate wenna puluwan management ekak haduwanam aulak ne.

    Godak welawata owa padu labanne --> Subsidies karala, over staffed, Debtors etc wage reasons walata.
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries

    wawula

    Well-known member
  • Aug 3, 2017
    3,679
    4,355
    113
    හැමදේම ප්‍රයිවට් කරපං ප්‍රයිවට් කරපං කියන එක තමා මේ දවසවල රැල්ල.

    උබලා හිතන්නේ ( උබලාගේ තනි මතේ ඇ) මෙහෙම ප්‍රයිවට් කරාම හරිද?
    ලංකාවේ ප්‍රයිවට් සෙක්ටර් එක ඔයකියන තරම් මහා සාර්ථක දෙයක්ද?

    උබලාගේ මතේ කියපං

    Success kyla prove karala thiyenne dan private karana eka. GOV thiyenna one monitor karanna. State organisations failed kyla prove wela iwarai.
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,193
    54,966
    113
    Colombo
    ප්‍රයිවට් කලාම ඇමෙරිකාවෙ වගේ පාරෙ මැරිල වැටුනත් ඉන්ශුවරන්ස් එකක් නැත්නම් බේත් ටිකක් ගන්න වෙන්නෙ නෑ ගුපියො
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,215
    113
    හැමදේම ප්‍රයිවට් කරපං ප්‍රයිවට් කරපං කියන එක තමා මේ දවසවල රැල්ල.

    උබලා හිතන්නේ ( උබලාගේ තනි මතේ ඇ) මෙහෙම ප්‍රයිවට් කරාම හරිද?
    ලංකාවේ ප්‍රයිවට් සෙක්ටර් එක ඔයකියන තරම් මහා සාර්ථක දෙයක්ද?

    උබලාගේ මතේ කියපං
    Othana hondama seen eka private karama yatin inne rajapakala, lokuwithanawa dammala wage thawa unawa dammala game eka gahanawa, ppp karanna ona auditor General yana widiyata. Private kiyana game eke yata inneth rajapakala kiyana eka amathaka karanna epaaaa...
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    ප්‍රයිවට් කලාම ඇමෙරිකාවෙ වගේ පාරෙ මැරිල වැටුනත් ඉන්ශුවරන්ස් එකක් නැත්නම් බේත් ටිකක් ගන්න වෙන්නෙ නෑ ගුපියො
    ekai healthcare, education private karanna one na kiyala hamoma wage kiyanne.
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • සම්පූර්ණයෙන් පුද්ගලීකරණය කරන එක හොඳ අදහසක් නෙවේ.

    පබ්ලික් ප්‍රයිවට් පාර්ට්නර්ෂිප් එකක් යටතට යන්න ඕන ආයතන. මැනේජ්මන්ට් එකේ වැඩි බලය ප්‍රයිවට් වෙන්න ඕන. එතකොට නම් යමක් වෙයි.
     

    lahiru504

    Well-known member
  • May 13, 2012
    677
    406
    63
    gampaha
    .
    හැමදේම ප්‍රයිවට් කරපං ප්‍රයිවට් කරපං කියන එක තමා මේ දවසවල රැල්ල.

    උබලා හිතන්නේ ( උබලාගේ තනි මතේ ඇ) මෙහෙම ප්‍රයිවට් කරාම හරිද?
    ලංකාවේ ප්‍රයිවට් සෙක්ටර් එක ඔයකියන තරම් මහා සාර්ථක දෙයක්ද?

    උබලාගේ මතේ කියප


    එක්‍ස් ම ඔව්


    සම්පූර්ණයෙන් පුද්ගලීකරණය කරන එක හොඳ අදහසක් නෙවේ.

    පබ්ලික් ප්‍රයිවට් පාර්ට්නර්ෂිප් එකක් යටතට යන්න ඕන ආයතන. මැනේජ්මන්ට් එකේ වැඩි බලය ප්‍රයිවට් වෙන්න ඕන. එතකොට නම් යමක් වෙයි.
    අන්තිමේ උන්ටත් නෑ අපිටත් නෑ. ශ්‍රීලන්කන් වගේ
    ------ Post added on Jun 12, 2022 at 6:03 PM
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries

    Sen-lu

    Well-known member
  • අන්තිමේ උන්ටත් නෑ අපිටත් නෑ. ශ්‍රීලන්කන් වගේ
    නෑ බං ඕව සම්පූර්ණයෙන්ම ප්‍රයිවට් කරොත් දිලිත් ධම්මික වගේ මාෆියා කාරයෝ අතට තමයි ඕව යන්නෙ. ඒවගේ උං ආයෝජනය කරනවට වඩා පුලුවන් තරම් හූරගෙන කාල මඩිය තද කරගන්න එක කරන්නෙ. ඒක නිසා විශේෂයෙන්ම ප්‍රවාහනය බලශක්තිය වගේ ක්ෂේත්‍ර වල නම් ඒකාධිකාරය කාටවත්ම දෙන්න හොඳනෑ.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,129
    1
    58,480
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    හැමදේම ප්‍රයිවට් කරපං ප්‍රයිවට් කරපං කියන එක තමා මේ දවසවල රැල්ල.

    උබලා හිතන්නේ ( උබලාගේ තනි මතේ ඇ) මෙහෙම ප්‍රයිවට් කරාම හරිද?
    ලංකාවේ ප්‍රයිවට් සෙක්ටර් එක ඔයකියන තරම් මහා සාර්ථක දෙයක්ද?

    උබලාගේ මතේ කියපං
    ඔව්. ආණ්ඩුවත් වහල දාල රටම ලොකු කොම්පැනියක් කරන්න ඕනෙ
     

    magix

    Well-known member
  • Nov 1, 2010
    3,812
    5,993
    113
    රාජ්‍ය සේවය ගත්තම හැමෝම එක වගේ නෑ බං
    කැප වෙලා වැඩකරන අය කොච්චරවත් ඉන්නවද...
    එහෙම ඉන්නේ බොහොම ටික දෙනයි බං .ප්‍රතිශතයක් විදියට ගත්තොත් 2% කාටත් අඩුයි
     
    • Like
    Reactions: emoji diaries

    sathmal

    Well-known member
  • Jun 30, 2012
    1,206
    957
    113
    නැත. හොරකම වංචාව දූෂනයට එරෙහි උගත් බුද්ධිමත් වැඩ්ඩො සුදුසු තැන් වලට පත්කරන්නව නම්, රජයෙද ප්‍රයිවට්ද අදාල නෑ.

    ජනාදිපති බූරුවෙක් නම් ඒ රටේ අගමැති, ඇමති, සබාපති වෙන්නෙත්ම බූරුවො තමයි.
    උන්ටික විතරක් නෙවි වැඩ කරන එවුනුත් හැදෙන්න ඕන. ඕකුන් පෞද්ගලික අංශයේ රැකියවකට දැම්මොත් මාසෙන් ගහල පන්නනව.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    උන්ටික විතරක් නෙවි වැඩ කරන එවුනුත් හැදෙන්න ඕන. ඕකුන් පෞද්ගලික අංශයේ රැකියවකට දැම්මොත් මාසෙන් ගහල පන්නනව.
    මම කියපු සුදුසුකම් තියෙන අය පත් කරනවා නම් ඔය වැඩ නොකරන කම්මැලියො අළුතෙන් පත්වෙන්නෙ නෑ. කලින් පත්වීම් ලැබිලා ඉන්න අයත් පස්සට තල්ලු වෙලා යනවා.

    මෝඩ බූරුවො නායකයො උනාම වැඩ කරන එවුන්ටවත් වැඩක් කරන්න දෙන්නෙ නෑ. ඔයා මෙහෙම කරන්න කියලා බූරු ඕඩර් දෙනවා.