aru kiwwe "boho" ayathana kiyala misak "okkoma" nemeine bn.යකෝ tax ගහන්නේ ලබ්බටද එතකොට ... ? හැම ඒවම profit වලට නෙමේනේ කරන්නේ service දෙන ඒවා profit කරන්නේ කොහොමද ...
එහෙනං tax අයින් කරන්න ඕනේ ... taxuth ගහල තව සල්ලිත් ගෙවන්න ඕනෙනේ යකෝ
healthcare, education free thiyaganna tax income eken ne denna wenne.
& uba kiwwa wage samahara services walatath full gana chanrge karanna bane, ewatath tax income eken thama spend karanna wenne