ආණ්ඩුවේ job කරන්නෙත් නෑ මෙහෙ එකකට job කරර්න්නෙත් නෑ ලොල් ... telecom මෙහෙ ඇති හොදක් නෑ .. මේකේ ඇතුලේ විතරක් දක්කින ලින් මැඩියන්ට හොදයි ..Ehenam thopi kanna nethiwa petrol polim Wala digatama idapalla.
Ela harak wage . Mokada competition naththe private bus anduwe weredda. (Bus company walata denna one ,eka eka kollantai ballantai nethiwa )
Telecom Wala kisima awulak nehe. Aluth development okkoma wenawa.
Kochchara facilities lebilada.
Umba anduwe job karana ekek wenna athi fire wela inne
ඔය මොන ලබ්බ කරත් මෙහෙ උන්ට දියුණු වෙන්න බෑ එකයි ඇත්ත තත්වේ .. මේකේ උන්ට මොලේ නෑ .. මොක කරත් නැති මොලේ දෙන්න බැනේ .. අව්රුදූ සිය ගානක් දියුණු වෙමින් පවතින .. ..
සුරංගනා කතා කියන නැතුව හොදට ඉන්න ඕනේ නං වෙන්කොහේ හරි පලයන් .... බොරු ලබබ්වල් කියා කියා ඉන්නේ නැතුව බොරු බලාපොරොතු දිදී
