හොද සහකාරියක් සහකරුවෙක් තමන්ට සොයගැනීම

King Buffalo

Member
Jan 6, 2014
411
43
0
හොද සහකාරියක් සහකරුවෙක් තමන්ට සොයගැනීම

මන් දැක්කා මේ දවස් ටිකේ කෙල්ලගේ කන්‍යාභාවය හොයලා thread දාලා තියනවා ..ගොඩක් කොල්ලොන්ට/කෙල්ලොන්ට තියන ගැටළුවක් තමයි බදින්න හොද කෙල්ලෙක්/කොල්ලෙක් හොයා ගන්නේ කොහොමද කියලා ...

හොද කෙල්ලෙක්/කොල්ලෙක් හොයා ගන්න එක අද කාලේ හැටියට ගොඩක් අමාරු දෙයක් කියලා ගොඩක් අය කියලා තියනවා...එත් ඇත්තටම එක අමාරු දෙයක් නෙවෙයි .....

ගොඩක් කොල්ලෝ/කෙල්ලෝ කරන්නේ කෙල්ලෙක්/කොල්ලෙක් කොහෙදි හරි හම්බුනාම පන්තියේදී , වැඩ කරන තැනදී වගේ ඉස්සලාම කරාන්නේ එ කෙල්ල ගැන මුකුත්ම හොයන්නේ නැතිව ආදරය කරන්න පටන් ගන්න එක ....පස්සේ අන්තිමට job එකත් නැති කරගෙන අද්යපනෙත් නැති කරගෙන නන්නත්තාර වෙලා කාලකන්නි වෙලා තමා නවතින්නේ ..ඉතා සුළු පිරිසක් තමා බැදලා ආතල් එකේ ඉන්නේ ..ගොඩක් අය බැන්දට පස්සේ තමා තේරුම් ගන්නේ මේ සම්බන්දෙ ගැලපෙන්නේ නැ කියලා ...ඊට පස්සේ සමහර අය වෙන් වෙනවා ...සමහර අය ඒවා ඉවසගෙන දරුවෝ නිසා එකට ජිවත් වෙනවා ....

කෙල්ලෝ කොල්ලෝ බේදයක් නැතිව කව්රුත් කැමතියි හොද family life එකක් ගත කරන්න .....හැබැයි එහෙම family life එකක් ගත කරන්න
හොද සහකාරියක් , සහකරුවෙක් ඕන වෙනවා ....එතකොට හොද සහකාරියක් , සහකරුවෙක් හොයා ගන්නේ කොහොමද ?

තමන් මුලින්ම කරන්න ඕන කෙල්ලෙක් නම් කොල්ලෙක්ව / කොල්ලෙක් නම් කෙල්ලෙක්ව කොහෙදි හරි හම්බුනාම පන්තියේදී , වැඩ කරන තැනදී වගේ ඉස්සලාම කරන්න ඕන යාලුවෙක් විදියට අදුරගන්න එක ඊට පස්සේ ඒ කෙනාගේ family background එක හොයලා බලන්න ඕන

ඒ කියනේ ඒ කෙනාගේ අම්ම තාත්තා ගැන සහෝදර සහෝදරියන් ගැන...ඒ අය මොනවගේ life style එක කොයි වගේද අයියලා අක්කලා ගිය ඉස්කෝලේ කෙල්ල හරි කොල්ල හරි ගිය ඉස්කෝලේ ඒ අයගේ education එක අම්මා තාත්ත උගත් වැදගත් කට්ටියද මොන වගේ අදහස් දරන කට්ටියද මොනවගේ පරතිපත්ති තියන අයද මොන වගේ අයද වැඩිපුර ඇසුරු කරන්නේ ආස දේවල් මොනවද වගේ දේවල් ...ඒ ටික හොදටම ඇති ...

ඒ වගේම වැදගත්ම දේ තමයි යාලුවෙක් විදියට එක්කෙනෙක් විතරක් අදුර ගන්න එපා ...කිහිප දෙනෙක් තමාගේ යාලුවෝ විදියට අදුර ගන්න ..
ඊට පස්සේ ඒ හැමෝගම family background එක හොදට හොයලා බලන්න...

ඊට පස්සේ තමන්ගේ family background එකත් එක්ක සංසන්දනය කරලා බලන්න ගැලපෙන්නේ නොගැලපෙන්නේ මොනවද කියලා ..ඊට පස්සේ හොද එකක් තොර ගන්න ...මේ දේවල් ටිකක් ඉක්මනින් කරන්න පරක්කු නොවී මොකද ඒ තෝර ගත්ත කෙනාට වෙන කෙනෙක් සෙට් වෙන්න කලින් තමන්ගේ කැමැත්ත කියන්න ඕන ....

ඒවගේම සමාජෙට පෙන්න පට්ට කොල්ලෙක් පට්ට කෙල්ලෙක් බදින්න ඕන කියන මානසික මට්ටමෙන් කෙනෙක්ව හොයා ගත්තොත් සොරිම තමා ...ඒ වගේම කරන job එකෙන් කෙල්ලෙක්/කොල්ලෙක් හොදද නරකද කියලා තීරණය කරන්න යන්නත් එපා...

ඒවගේම තමන්ගේ සමාජ පන්තිය මොකක්ද කියලා දැනගෙන තමාගේ සමාජ පන්තියේම කෙනෙක් හොයා ගන්න එකෙන් මේ වැඩේ තවත් ලේසි වෙනවා ...ඒ වගේම කෙල්ලෙක් උනත් කොල්ලෙක් උනත් හොද personality එකක් තියෙන්නත් ඕන ....

ඒ වගේම තවත් වැදගත්ම දෙයක් තමයි සමාජ පන්තිය තීරණය වෙන්නේ මුදල් වලින්
පමණක් නෙවෙයි අද්යපානයත් තමාගේ සමාජ පන්තිය තීරණය වෙන්න බලපානවා කියන එකත් මතක තියාගන්න ඕන ....
 
Last edited:

coollifestyle4u

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    අන්න හරි, උඹ පොයින්ට් එකට කතා කරලා තිබ්බා..
    අපේ එවුන් කරන වැරැද්දක් තමයි කෙල්ල සුදුයි නම් ඕන මගුලක් වෙච්ච දෙන් කියලා ෆුල් සප් එක දාලා කෙල්ලව යාළු කරන්න උත්සහ කරනවා. අනික අපේ එවුන් කෙල්ල දුප්පත් ද පොහොසත් ද කියලා බලන්න යන්නේ නෑ, ඒක එක අතකින් හොදයි.. ඒත් පොහොසත් පැලැන්තියේ ඉන්න කෙල්ලෙක්ව සෙට් කරනවා නම් අපිට ඒ විදියටම වියදම් කරන්න පුලුවන් පරිසරයක් තියෙන්න ඕනේ. ඒ අනුව ඒ කෙල්ලව තොරා ගන්නවා ද නැද්ද කියලා තිරණය කර ගන්න..
    පුලුවන් තරම් සාමාන්‍ය ජිවනාවලියක් ගෙනියන කෙල්ලෙක් ව තොරා ගන්න එකයි හුගාක් හොද. හේතුව ඒ කෙල්ලොන් එක්ක ජිවත් වුනාම අපිට නැති බැරි අවස්ථාවේදි වුනත් ඒ අය තියෙන හැටියට ජිවිතය හැඩ ගස්සවා ගන්න පුලුවන් කම තියෙනවා.
    ආදරය කලාට කාරි නෑ, ආදරය ජය ගන්න නම් අපි දැන ගන්න ඕනේ අපේ පසුබිම නිසිආකාරයෙන් හදාගෙන ඉන්න.
    එතකොට අපිට කවදාවත් බාධක වලට මුහුණ දෙන්න වුවමනා වෙන්නේ නෑ...
     

    King Buffalo

    Member
    Jan 6, 2014
    411
    43
    0
    අන්න හරි, උඹ පොයින්ට් එකට කතා කරලා තිබ්බා..
    අපේ එවුන් කරන වැරැද්දක් තමයි කෙල්ල සුදුයි නම් ඕන මගුලක් වෙච්ච දෙන් කියලා ෆුල් සප් එක දාලා කෙල්ලව යාළු කරන්න උත්සහ කරනවා. අනික අපේ එවුන් කෙල්ල දුප්පත් ද පොහොසත් ද කියලා බලන්න යන්නේ නෑ, ඒක එක අතකින් හොදයි.. ඒත් පොහොසත් පැලැන්තියේ ඉන්න කෙල්ලෙක්ව සෙට් කරනවා නම් අපිට ඒ විදියටම වියදම් කරන්න පුලුවන් පරිසරයක් තියෙන්න ඕනේ. ඒ අනුව ඒ කෙල්ලව තොරා ගන්නවා ද නැද්ද කියලා තිරණය කර ගන්න..
    පුලුවන් තරම් සාමාන්‍ය ජිවනාවලියක් ගෙනියන කෙල්ලෙක් ව තොරා ගන්න එකයි හුගාක් හොද. හේතුව ඒ කෙල්ලොන් එක්ක ජිවත් වුනාම අපිට නැති බැරි අවස්ථාවේදි වුනත් ඒ අය තියෙන හැටියට ජිවිතය හැඩ ගස්සවා ගන්න පුලුවන් කම තියෙනවා.
    ආදරය කලාට කාරි නෑ, ආදරය ජය ගන්න නම් අපි දැන ගන්න ඕනේ අපේ පසුබිම නිසිආකාරයෙන් හදාගෙන ඉන්න.
    එතකොට අපිට කවදාවත් බාධක වලට මුහුණ දෙන්න වුවමනා වෙන්නේ නෑ...


    THATS RIGHT MACHAN...:yes::yes::yes::yes::yes::cool::cool::cool::cool::cool: