මම හිතන්නෙ ගෙදර එවුන් ඔක්කොම දන්නවා වැඩේ. ඒකනෙ අර ළමයා වඩාගෙන ඉන්න එකා ගානක් වත් නැතුව එළියෙ හිටියෙ. ටැටූ එකාම තමයි කරන්න ඇත්තෙ ඕක. නැත්නම් වෙන එකෙක් ඌව හයර් කරා නම් ඌට දෙකක් තියලා දැම්මම ප්ලෑන් ඔක්කොමත් යට යනවනෙ. ඌව ඉතුරු කරලා රිස්ක් එකක් ගන්නෙ නෑ.
Yes bro, evidence nathiwa maranna one tharam krama thiyenawa. Munta mole wardane wela nha. Nathnam oka karapu eka wena ekek. Uwa allanne naha kiyala danagana divert ekak widiyata dubai charitha tika mawala wade karanna athi tatoo karaya haraha.ඈ ඔච්චර හරබයක් කරන්නේ ඇයි බන් ඇගේ හැටියට ඌ කන බොන තැනකදි වස ටිකක් දාල දුන්න නම් සීන් එක වෙන්නෙත් ටික වෙලාවකින් , හොස්පිටල් යනකන් දන්නෙත් නෑ. මරපු උන්ට මාරුවෙන්න වෙලාවත් තියනවා. සමහර වෙලාවට පාතාලේ උන්ටත් මොලයක් ලොකුවට නෑනේ අර උන්ඩත් රත්රන් වල දාගෙන කට්ටඩි ගෙනල්ලාමොන විකාරද . මුං පොඩි කාලේ ඇගිලි සලකුනවත් බලල නැද්ද
Anith eun baya karanna message eka denna puluwan ekko kapala ekko wedi tiyalaඈ ඔච්චර හරබයක් කරන්නේ ඇයි බන් ඇගේ හැටියට ඌ කන බොන තැනකදි වස ටිකක් දාල දුන්න නම් සීන් එක වෙන්නෙත් ටික වෙලාවකින් , හොස්පිටල් යනකන් දන්නෙත් නෑ. මරපු උන්ට මාරුවෙන්න වෙලාවත් තියනවා. සමහර වෙලාවට පාතාලේ උන්ටත් මොලයක් ලොකුවට නෑනේ අර උන්ඩත් රත්රන් වල දාගෙන කට්ටඩි ගෙනල්ලාමොන විකාරද . මුං පොඩි කාලේ ඇගිලි සලකුනවත් බලල නැද්ද
එක ජුස් එකක් හදලා දෙන්න විතරයි තියෙන්නේ , සමහර මෙහෙත් වැඩ කරන්නේ පැය 3-4 ගිහින් නිකං ෆේන්ට් වෙලා පස්සෙ විස වෙලා. ඒම එකක් කරානම් ඔච්චරයි සීන් එකක් නටන්න වෙන් නෑ . මුන්ටත් ඕනේ සමාජ ජනප්රියතාවYes bro, evidence nathiwa maranna one tharam krama thiyenawa. Munta mole wardane wela nha. Nathnam oka karapu eka wena ekek. Uwa allanne naha kiyala danagana divert ekak widiyata dubai charitha tika mawala wade karanna athi tatoo karaya haraha.
ඒ උන් දන්න ක්රමය ඒත් ලගට එනකම් නොදන්න ක්රමයට ඕකුන් ඊට වඩා බයයි , ඉලගට උන් තමන්ගෙම උන් සැක කරනව කෑම පිගානක්වත් කන් නෑ මානසිව වැටෙනවා .Anith eun baya karanna message eka denna puluwan ekko kapala ekko wedi tiyala
ටැටූ කාරයව බය කරල හරි මෝඩයට අන්දල හරි නෙමෙයිනන් ඌ මහ කැරිම පගෙක්.මූත් කාලකන්ණි හොර පාතාල පකෙක් තමා, මූ මැරුණ එකත් අවුලක් නෑ. බොරු කියන්න ඕනෙ නෑ හැබැයි මූ කිරිබත් කකා ඉද්දි වෙඩි කෑව හැටි දැක්කමනං සිරාවට අවුල් ගියා. මොකද මෙතන මූ ඇවිල්ල ඉන්නෙ fb එකෙන් අදුරගෙන එකෙක්, උගෙ පොඩි ශොප් එකක් ඕපන් කරන්න එන්න කියපු නිසානෙ? මූට ඕනෙනං පොල්තෙල් පහන පත්තු කරලා, ශොප් එක ඕපන් කරලා, ශොප් එකේ එකාට සල්ලිත් දීලා පරක්කු වෙනවා කියලා යන්න තිබ්බනෙ කකා ඉන්නෙ නැතුව? අනික ඒ ප්ලේස් එක ගුබ්බෑයමක් වගේ අටවලා තිබ්බ හැටියට නිකං මිනිහෙක්ටවත් කන්න හිතෙන්නෑනෙ ඒවගේ ප්ලේස් එකකින්.
ඈ ඔච්චර හරබයක් කරන්නේ ඇයි බන් ඇගේ හැටියට ඌ කන බොන තැනකදි වස ටිකක් දාල දුන්න නම් සීන් එක වෙන්නෙත් ටික වෙලාවකින් , හොස්පිටල් යනකන් දන්නෙත් නෑ. මරපු උන්ට මාරුවෙන්න වෙලාවත් තියනවා. සමහර වෙලාවට පාතාලේ උන්ටත් මොලයක් ලොකුවට නෑනේ අර උන්ඩත් රත්රන් වල දාගෙන කට්ටඩි ගෙනල්ලාමොන විකාරද . මුං පොඩි කාලේ ඇගිලි සලකුනවත් බලල නැද්ද
The intention of the kill is revenge. It's obvious that they required a brutal death. Poison is for women. That's what old men say.Yes bro, evidence nathiwa maranna one tharam krama thiyenawa. Munta mole wardane wela nha. Nathnam oka karapu eka wena ekek. Uwa allanne naha kiyala danagana divert ekak widiyata dubai charitha tika mawala wade karanna athi tatoo karaya haraha.
Ehenm koi welwtd tynna oniඅඩෝ මොනම ජාතියේ අමන කැරීයෙක් උනත් කන කොට වැඩි තියන එකනම් ජරාම වැඩක්.