Aluth angle ekak ne malliāļąāˇāļāļ¸ āļ¯āļģāˇāˇāļą kiyanne, arum wedi thiyala giyahama apahu wena set ekak awilla wedi thiyalada??
ethakota mechchara dawas wate giye mona āļ¯āļģāˇāˇāļą da??
āļ āļŠāˇ āļ¸āˇāļąāļ¸ āļĸāˇāļāˇāļē⎠āļ āļ¸āļą āļāˇāļģāˇāļēāˇāļ⎠āļāļąāļ⎠āļāļą āļāˇāļ§ āˇāˇāļŠāˇ āļāˇāļēāļą āļāļāļąāļ¸āˇ āļĸāļģāˇāļ¸ āˇāˇāļŠāļāˇ.
un ithin wedi thiyannane ban enne.. dan kanawane passe awilla weditiyannam kiyala balagena aith enne naaneāļ āļŠāˇ āļ¸āˇāļąāļ¸ āļĸāˇāļāˇāļē⎠āļ āļ¸āļą āļāˇāļģāˇāļēāˇāļ⎠āļāļąāļ⎠āļāļą āļāˇāļ§ āˇāˇāļŠāˇ āļāˇāļēāļą āļāļāļąāļ¸āˇ āļĸāļģāˇāļ¸ āˇāˇāļŠāļāˇ.
thawa baluwe naha ithinAluth angle ekak ne malli
Hondata balapan ara Tatu Kondaya innawa pattakata wela shape eke, u dannawa kattiya enawa kiyala
āļ āˇāˇāļŠāˇ āļāˇāļēāļąāˇāļą āļāļŊāˇāļąāˇ cover āˇāˇāļąāˇ āļąāˇāļ¯? Saloon āļāļāļ§ āļāˇāˇāļģ⎠āˇāļģ⎠āļāˇāļ¸ āļāˇāˇāˇāļģāˇāļ§ āļēāļąāˇāļą āļāļ´āˇāļē⎠āˇāļģ⎠āļąāļ¸āˇ.Hondata balapan ara Tatu Kondaya innawa pattakata wela shape eke, u dannawa kattiya enawa kiyala
āļēāļ⎠āļāļąāˇ enjoy āļāļģāļąāˇāļąāˇ āļāˇāˇāˇāļ¸āļ¯ āļąāˇāļāˇāˇ.ado meh shop ekata salli dunne KPI nam un ayi CCTV danna salli dunne. eka one nehene. CCTV thibbe nettam thawa lesiyi. meka meeta wada loku case ekak yatin yanawa