unedited eke neda.. ekko police balloඅඩෝ මේ විඩියෝ එක පබ්ලිශ් කරන්නෙත් ගේම දීපු උන්මද කොහෙද. ඔබ නිදන්න ඔබ නිදන්න කිය කිය රෙකෝඩ් කරන්නේ.![]()
ප්ලෑන් කරපු උන් රට ඉදන් ඕක ලයිව් බැලුවා කියන්නේ ඔය CCTV cam වලින් නේ.ඒක ඇත්ත නම් උන්ම වෙන්න ඕනේ ඕක රිලීස් කරන්න ඇත්තේ.අඩෝ මේ විඩියෝ එක පබ්ලිශ් කරන්නෙත් ගේම දීපු උන්මද කොහෙද. ඔබ නිදන්න ඔබ නිදන්න කිය කිය රෙකෝඩ් කරන්නේ.![]()
ආදුනිකයෙක් වගේ. උත්ක උගේ ෂොට් සුවර් නැහැතියන එක නම් තියනවා නැගිට්න්නේ නැති වෙන්නම.
Are you really looking for logics in mentally challenged people? Dude they need video evidence and they need to show the whole world what they are capable of (more like how retarded they are).ado meh shop ekata salli dunne KPI nam un ayi CCTV danna salli dunne. eka one nehene. CCTV thibbe nettam thawa lesiyi. meka meeta wada loku case ekak yatin yanawa
මොන පිස්සුද හොද අත්දැකීම් තියන ශූටර් දෙන්නෙක්, අනිවා ආමි ඇබ්සන්ට් උන් වෙන්න ඇති. T56 එක ආම් සපෝට් එකත් නැතුව ඔහොම හෙල්ලෙන්නෙ නැති වෙන්නෙ තියන්න අත්දැකීම් නැති එකෙක්ට බෑ.ආදුනිකයෙක් වගේ. උත්ක උගේ ෂොට් සුවර් නැහැ
me thamai lankawe future eka baraganna inna set ekaඔව් දැන් කන්ජිපානියා වියලි කලාපෙන් චන්දෙ ඉල්ලුවත් දිනන සීන් එකක් තියෙන්නෙ. මම දැක්කා වියලි කලාපෙ සිගිති පාතාලෙ පොඩි සොන්නයො කන්ජියගෙයි මදූෂ්ගෙයි ෆොටෝ දාපු පෝස්ට් දාගෙන හැමිනෙනවා " හොයාගනින් ඉම්රාන් වගේ යාලුවෙක්, යාලුවා මැරුනත් ඌ වෙනුවෙන් පලිගන්න" කිය කිය
ලයික් 15000ක් විතර තිබ්බා පොස්ට් එකට
![]()

බුලට් 8ක් කිව්වට ඊට වැඩිය හෙනට වැදිලනේ බං.
Ithin yako aru kaala iwara wenakan balan innada dora lagata welaඅඩෝ මොනම ජාතියේ අමන කැරීයෙක් උනත් කන කොට වැඩි තියන එකනම් ජරාම වැඩක්.
පේන්නේ නෑ බන් ඔලුවට 3ක් වැදිලා.පාත් උනාම වැදුන ඒවා තමා ඔය බඩේ එහෙම තියෙන්නේ.බුලට් 8ක් කිව්වට ඊට වැඩිය හෙනට වැදිලනේ බං.
Yako mu thiyala thiyenne target ekakata nemeine nikan watema thiyala. Hoda shooter kenek nam head or chest. Mu ath walata ehamath wedi thiyala. Anika thiyapuwa sure nathiwa aaye awith thiyala yanawa. Samanyen shooterla dennek athulata yanne naha. Ekek yanne anika eliye inne incase target pannoth thiyanna. Mun denna podi patu wage yanawa. Army absent wenna athi namuth profesional shooterla nemeiමොන පිස්සුද හොද අත්දැකීම් තියන ශූටර් දෙන්නෙක්, අනිවා ආමි ඇබ්සන්ට් උන් වෙන්න ඇති. T56 එක ආම් සපෝට් එකත් නැතුව ඔහොම හෙල්ලෙන්නෙ නැති වෙන්නෙ තියන්න අත්දැකීම් නැති එකෙක්ට බෑ.
Youtube video ekaka dakka widihata ekek pahala car eke innawa udin berila awoth thiyanna.Yako mu thiyala thiyenne target ekakata nemeine nikan watema thiyala. Hoda shooter kenek nam head or chest. Mu ath walata ehamath wedi thiyala. Anika thiyapuwa sure nathiwa aaye awith thiyala yanawa. Samanyen shooterla dennek athulata yanne naha. Ekek yanne anika eliye inne incase target pannoth thiyanna. Mun denna podi patu wage yanawa. Army absent wenna athi namuth profesional shooterla nemei
Eaka nikan YouTube video ekak nemeine ban. Footage ekakne.Youtube video ekaka dakka widihata ekek pahala car eke innawa udin berila awoth thiyanna.
ටැටූ උට්ටා කවර් වෙන්න බලන්මයි ඉන්නෙ. ඌ දන්නවා මරණ බව. ගෑණිත් දොර ගාව ඉන්නෙ පනින්න බලාගෙන. මුං ඉන්න පොසිශන් පවා ප්ලෑන් කරන්න ඇති. ඌ නම් පිස්සෙක්. යකෝ උන්ගෙ පවුල්වල හැදෙන පොඩි එවුනුත් ඉතින් ඕවමනෙ කරන්නෙ.
------ Post added on Jul 12, 2024 at 12:33 AM