Badu gahanna kiyala neme mama kiwe. GF kenek hoyaganin. Maseta seraykwath karapan.Leda walin berenna widihak kypnko. Owa krla hadunoth ehema iwarane. Condoms, prep use krata ane mnda
Badu gahanna kiyala neme mama kiwe. GF kenek hoyaganin. Maseta seraykwath karapan.Leda walin berenna widihak kypnko. Owa krla hadunoth ehema iwarane. Condoms, prep use krata ane mnda

Ah ow eka shapeBadu gahanna kiyala neme mama kiwe. GF kenek hoyaganin. Maseta seraykwath karapan.
34යි... සින්ගල්... ජොබ් හෑව්... ගෙයක් නෝ හෑව්... මහ ගෙදර මටලු... මම ඒක ටිකක් සල්ලි යට කරල හැදුවා ලක්ශ 10ක් විතර....තියන ප්රශ්න එක්ක දැන්ම බදිනවා කියන එක ඉතින් බොරු.... කෙල්ලෙක් හිටියා බට් දැන් නම් සිංගල්.... කෙල්ලො යාලු කරගන්නත් එහෙම ලොකූ හැකියාවක් නෑ.. 10ක් ට්රයි කලොත් 1ක් වාගේ ගොඩ දාගත්තැකි.. ප්රශ්න එක්ක කෙල්ලෙක් දාගන්න හිතෙන්නෙත් නෑ.. බට් හීට් එකේ ඉන්නෙ.. මේකට එක්ස්පර්ට් ලා විසදුමක් දීහල්ලකෝ.. බඩු ගහන්න ස්පා යන්න කියන්න එපා මචංලා ඒකට ටිකක් බයයි ලෙඩ සීන් වලට... දැන් 30ක් වයස... ප්රශ්න කියන්නෙ ඉතින් ආර්ථික ගැටලු තමා.. ජොබක් තිබ්බට ඉන්න ගෙයක් එහෙම මටම කියල නෑ.. ස්ටේබල් වෙලා බදින්න තමා අදහස... ආයෙ දුක් විදින්න බෑ බංලා ඒකයි
ඒවෙනකොට උබට 30 යි ද?තව පෝය 3ක් ඉවසපං මයෙ අම්මා
Eekale economy wenas.Stable, wahana katha ahuwama mathak une.. ape ammai thaththai marry karaddi ammata 18 thaththa ta 19.
No job no vehicle no house.
Dan me lamay 3k hadala un bandalath deela innawa ithin.
Thathata 54 mata 34
Kollek unama 25-30 badinnone. Nattm lamayata 18 weddi. Apita cholesterol, diabetes, thiyenw. Leda30 nan tawa kal tiyenwa bn
හිනස්සල මරපන් මාව චාමර