BOC පත්වීම් ලැබුන එළකිරි කොල්ලෝ........

binoj

Well-known member
  • Dec 21, 2007
    3,495
    455
    83
    CA
    Ane manda bun, pisuda macho, ema kici deyak kiwe na, anika man com bank work karana gaman hitiye, clmb, ekenuth ain una bun,, balapanko asarana minissunta wena dewal,, hayyooo..

    aiyo ban, combank eken ain una eka nan moda wadak ban :baffled:
     

    DeepMate

    Active member
  • Feb 13, 2009
    457
    37
    28
    in my body
    aiyo ban, combank eken ain una eka nan moda wadak ban :baffled:

    Wadak naha machan katha karala,, man hithuer boc normally denne apema province ekatane, mehema kicima reason ekak nathuwa dunna eka nam pattama aul wade.. :frown::frown:

    mona karanada ithin, thangachchi kenek hoyagena thal ra kattak gahagena innawa.. :P
     

    j-lisa

    Well-known member
  • May 12, 2012
    883
    371
    63
    Ado.. uba lokkagen ma letter eka gaththada?? elane ban,, :D mawa Northern Province machan,, Vavuniya dala thiyenne.... :baffled::baffled:

    Eeye anith unta letters denakota nam kattiya anagaththa..

    Chairperson ela kollek wage mchan, uge speech eken u gana thibba image eka sampoornen wenas una mage nam..

    ඔව් ඔව්....මම කලින් ගියා බං...වැස්සක් පටන් ගත්තනේ....
     

    j-lisa

    Well-known member
  • May 12, 2012
    883
    371
    63
    මටනම් ඉන්න පළාතෙම තමා හම්බුනේ බං....
     

    lasithh

    Well-known member
  • Aug 3, 2009
    2,832
    2,404
    113
    Mama 1676
    sabaragamuwa province.Mama nam settle wela innna province ekatama hambelaa thiyenne.

    EEye kaapu katta nam melooo rahak naa.:D:D
    Raata dunna keema ekath meloo Rahak naaa:D:D
     

    Kronic

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    9,071
    167
    63
    In the Kronic arena
    okata katta kiyanada epa ban :P thama katta ithurui :D

    aurudu dawasatath weda :D :P
    btw jaya wewa :D
    sallith ekka weda karana hinda parissamen karapan , moko passe athin kite :D
     

    j-lisa

    Well-known member
  • May 12, 2012
    883
    371
    63
    okata katta kiyanada epa ban :P thama katta ithurui :D

    aurudu dawasatath weda :D :P
    btw jaya wewa :D
    sallith ekka weda karana hinda parissamen karapan , moko passe athin kite :D

    aniwa machan...
    ape ayyath BOC.
    uo training period eke 75000k pinata deela..:P:P:P:P:P:P

    welaawata aapahu ganna puluwan una...:yes::yes::yes::yes::yes:

    naththan sorry thama
     

    jith4

    Member
    Aug 29, 2006
    13
    7
    3
    appaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mama nam dakke naha e wage pathveem dunna tanak ....7i.....
     
    congratualtions.gif
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,428
    2,145
    113
    Leeds, UK
    හොදින් රස්සාව කරගෙන යන්න කියල පාර්ථනා කරනවා, ඒවගේම ඉක්මනින් උසස්වීම් ලැබෙන්නත් කියල සුභ පතනවා පතනවා :)