man moratuwe machan. mata nam western province south thamai watila thiyenne![]()
matath ehe thama machan. uba training enna thiyewnnea Maharagama da
man moratuwe machan. mata nam western province south thamai watila thiyenne![]()
Ane manda bun, pisuda macho, ema kici deyak kiwe na, anika man com bank work karana gaman hitiye, clmb, ekenuth ain una bun,, balapanko asarana minissunta wena dewal,, hayyooo..

matath ehe thama machan. uba training enna thiyewnnea Maharagama da
aiyo ban, combank eken ain una eka nan moda wadak ban![]()



ow ban. 23 wenidane patan ganne?
Ado.. uba lokkagen ma letter eka gaththada?? elane ban,,mawa Northern Province machan,, Vavuniya dala thiyenne....
Eeye anith unta letters denakota nam kattiya anagaththa..
Chairperson ela kollek wage mchan, uge speech eken u gana thibba image eka sampoornen wenas una mage nam..
thama katta ithurui


okata katta kiyanada epa banthama katta ithurui
![]()
aurudu dawasatath weda![]()
![]()
btw jaya wewa
sallith ekka weda karana hinda parissamen karapan , moko passe athin kite![]()












appaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mama nam dakke naha e wage pathveem dunna tanak ....7i.....