Bulking Skinny to Muscular නන්ගිලට තෙත් වෙන්න ඇගක් හදන්නයි යන්නේ

MR.YOLO

Well-known member
  • Nov 27, 2023
    3,425
    6,179
    113
    කෑම rest අරව මේවා මොනවා තිබ්බත් වැඩක් නෑ, අංක එකට තමන්ගේ dedication එක ඕනි, ඊළඟට හොඳ gym 1ක් එක්ක හොඳ දැනුමක් තියන / motivated trainer කෙනෙක් ඕනි. ඊට පස්සේ නිකන්ම ඇඟ හැදෙනවා 😏

    6 pack නැතුව ලාවට ඇඟ shape කරලා හදාව ගත්ත ඇඳුමක් එහෙම ඇන්දම පෙනුමට ඉන්න 🤭 basic ටික වැටුණේ දූපතෙන් පිට ඉද්දී, පොඩි දැනුමක් ලැබුනා කෑම ගැන, දැන් ගානට කාලා ඉන්නවා දූපතේ කන්න ගුණ දේවල් නෑ නේ ඒත් උලාගෙන කාලා ඇඟ maintain කරගෙන යනවා 😉

     

    Hk123

    Well-known member
  • Aug 30, 2015
    1,134
    191
    63
    උබට මොකටද?
    Ade thanks bosa. Mama ithin oya videos ehma balala ewagen thama mehmai wenne kiyala dengatte

    Mama hithuwe kala poddk mahat wigena eddi thamai gym yanna one kiyala.

    Hri hri ehnm mula idnma yanna one neda

    Gym eke eka ewa kiyala denawa neda krnna one dewal
    Mehemai smhra gym wala nn free of charge pddk basic ek kyl denw excercise technique ehma…ubt salli thynwnm oya supplement wlt wiyadan nokara hoda trainer kenekge plan ekk follow krna both diet and workout…dn hoda online trainers la pawa innwa…mul tike ehm follow krn yddi ubt pdda podda igena gna plwn seen eka…ita pse ubt thaniyama unath continue krgena yna plwn…muladi excercise krddi technique very important mchn oya hryta perform kre nththn long term injuries ena plwn…trainer kenekt dena salli nththn youtube vdo tkk wth balala hrytma technique tka igena gna excercise krna…ah aya anik ek thma pisso wge gym eke thyna hama equipment ekkma ghanna yna epa…fatigue nowi around 1hr kroth hdtma athi…mkd nththn ubtma gym yna eka epa wei tka dwskin…aya short term goal thya gna epa…
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    Aniwaryen bosa thanks... Bulk krl it psse gym ekt yanawa . Ehmane hri krame ned ?

    Machn monwd kawe ?

    Kiyak wage wiyadma giyada ?

    Hark mas , biththr , kukul mas , peanut butter , eka eka ata jathi ehm kanna epai neda

    Kema walata only kiyk giyd ?
    mn welawaka thread ekak daannam mchn mn follow karapu steps. Kaapu beepu dewal ehema.. Normally uba ithin size wenna nam calories surplus ekkata yanna oone.. Ube maintainance calories calculate karaganin. Protein watenna oone ube bara wage 1.2g to 2g. Ex: ube bara 50kg nam 100g wage protein watenawanam supiri.. habai ee vitharak madi ubawa size wenne ara wadipura watena calories walin. Kettu unta godak kanna amaarui..ee hinda Liquid calories ganin. Ube bara 1kg wadi wenna calories 7000kcal aasanna washayen yanawa..ee kiyanne uba dawasta 500kcal wadipura gaththoth dawas 14 k yaddi 1kg wage wadi krgnna puluwn. oonawata wada calories ganna epa ethakota fat eka enne.. lean bulk ekak karapn. mn maaseta 2kg wage thamai bara wadi kara kara yanne.. April, May weddi mata 70kg hit karanna puluwan.

    Lokuwata hithanna epa patan gaddi nikn easy karapn. Consistency thamai oone. Gym yanna baa kiyala hithena dawasata thamai uba yannama oone. maasa 6k wage gihaama uba automa wenama life ekkata set wenama eeka maru.

    mama daily kana dewal Chatgpt ekata daanawa easy calculate krgnna puluwn hinda.. Mula idanma research karala set weyan.. mn ooka kiyala thamai meeke un kiwwe mn wadi kal gym yana ekek nemei kiyla mulinma oowa karanna gihin. Piliwelata set unoth ikmanata results gaththaki..
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Roddy_Rules

    Junior member
  • Sep 26, 2023
    50
    63
    18
    Read the book Bigger Leaner Stronger: The Simple Science of Building the Ultimate Male Body

    If you read this book you can even teach weight related subjects to doctors and trainers 🤪 😉
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    90-100g protein gain daily. whey protein ekak tiyenawanam lesi, oats tikak damma scoop dekak damma blend kara biwwa. anikwa mas malu bittara walin. anika main ma de sugar full nawattapan, ethakota muscle cut wela lassanata hadenawa, marie biscuit ekakwath noka inna oney, milo, tea, soft drinks, chocolate drinks owa ganna epa.
    Hammt siri. Dan tea bonne sini hedi deka thuna dagena 🤦. Nawattana wenawa
    කෑම rest අරව මේවා මොනවා තිබ්බත් වැඩක් නෑ, අංක එකට තමන්ගේ dedication එක ඕනි, ඊළඟට හොඳ gym 1ක් එක්ක හොඳ දැනුමක් තියන / motivated trainer කෙනෙක් ඕනි. ඊට පස්සේ නිකන්ම ඇඟ හැදෙනවා 😏

    6 pack නැතුව ලාවට ඇඟ shape කරලා හදාව ගත්ත ඇඳුමක් එහෙම ඇන්දම පෙනුමට ඉන්න 🤭 basic ටික වැටුණේ දූපතෙන් පිට ඉද්දී, පොඩි දැනුමක් ලැබුනා කෑම ගැන, දැන් ගානට කාලා ඉන්නවා දූපතේ කන්න ගුණ දේවල් නෑ නේ ඒත් උලාගෙන කාලා ඇඟ maintain කරගෙන යනවා 😉

    Hammat siri ... Me tynne supiri agak .
    Ela brother .wade krn gattat passe mona hr tibbot ahannm.

    Mehemai smhra gym wala nn free of charge pddk basic ek kyl denw excercise technique ehma…ubt salli thynwnm oya supplement wlt wiyadan nokara hoda trainer kenekge plan ekk follow krna both diet and workout…dn hoda online trainers la pawa innwa…mul tike ehm follow krn yddi ubt pdda podda igena gna plwn seen eka…ita pse ubt thaniyama unath continue krgena yna plwn…muladi excercise krddi technique very important mchn oya hryta perform kre nththn long term injuries ena plwn…trainer kenekt dena salli nththn youtube vdo tkk wth balala hrytma technique tka igena gna excercise krna…ah aya anik ek thma pisso wge gym eke thyna hama equipment ekkma ghanna yna epa…fatigue nowi around 1hr kroth hdtma athi…mkd nththn ubtma gym yna eka epa wei tka dwskin…aya short term goal thya gna epa…
    Okay brother. Godak dewal denagtta oyge comment eken. Man patangatt passe mona hr tibbot ahnnm. Thanks ahh
    mn welawaka thread ekak daannam mchn mn follow karapu steps. Kaapu beepu dewal ehema.. Normally uba ithin size wenna nam calories surplus ekkata yanna oone.. Ube maintainance calories calculate karaganin. Protein watenna oone ube bara wage 1.2g to 2g. Ex: ube bara 50kg nam 100g wage protein watenawanam supiri.. habai ee vitharak madi ubawa size wenne ara wadipura watena calories walin. Kettu unta godak kanna amaarui..ee hinda Liquid calories ganin. Ube bara 1kg wadi wenna calories 7000kcal aasanna washayen yanawa..ee kiyanne uba dawasta 500kcal wadipura gaththoth dawas 14 k yaddi 1kg wage wadi krgnna puluwn. oonawata wada calories ganna epa ethakota fat eka enne.. lean bulk ekak karapn. mn maaseta 2kg wage thamai bara wadi kara kara yanne.. April, May weddi mata 70kg hit karanna puluwan.

    Lokuwata hithanna epa patan gaddi nikn easy karapn. Consistency thamai oone. Gym yanna baa kiyala hithena dawasata thamai uba yannama oone. maasa 6k wage gihaama uba automa wenama life ekkata set wenama eeka maru.

    mama daily kana dewal Chatgpt ekata daanawa easy calculate krgnna puluwn hinda.. Mula idanma research karala set weyan.. mn ooka kiyala thamai meeke un kiwwe mn wadi kal gym yana ekek nemei kiyla mulinma oowa karanna gihin. Piliwelata set unoth ikmanata results gaththaki..
    Aniwa brother ... Thanks...hodeee

    Read the book Bigger Leaner Stronger: The Simple Science of Building the Ultimate Male Body

    If you read this book you can even teach weight related subjects to doctors and trainers 🤪 😉
    Sirawata balannm potha hoyala.. thanks ahhh
     

    MR.YOLO

    Well-known member
  • Nov 27, 2023
    3,425
    6,179
    113
    Hammat siri ... Me tynne supiri agak .
    Ela brother .wade krn gattat passe mona hr tibbot ahannm.
    ඇඟ තිබ්බට වැඩක් නෑ කළුයි කැතයි නේ බම් 🤭 උපන් කැත යවන්න බෑ ඉතින් 🤗

    මහා ලොකු දේවල් නෑ බර පස්සේ දුවන්න එපා ව්‍යායාමය හරියට perform කරන (Workout technique) විදිය දැන ගන්න / ඉගෙන ගන්න.

    Fitness assessment එකක් කරනවා කියලා කරනවා ඔය ජිම් සීන් එකේ ඉන්න training කරන උන් දන්නවා බම්, අන්න එහෙම එකක් මුලින්ම කරගන්න, මාස 6න් 6ට මමත් එහෙම එකක් කරගන්නවා අපේ ජිම් එකේ train කරන එකාට පොඩි ගානක් දුන්නම පොර කරලා දෙනවා.

    කෑම බීම rest එක උඹේ අතේ තියෙන්නේ, අවුලක් නෑ පටන් අරන්, හෙමින් හෙමින් කරගෙන පලයන් දැහැමෙන් සෙමින් 🤗
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    ඇඟ තිබ්බට වැඩක් නෑ කළුයි කැතයි නේ බම් 🤭 උපන් කැත යවන්න බෑ ඉතින් 🤗

    මහා ලොකු දේවල් නෑ බර පස්සේ දුවන්න එපා ව්‍යායාමය හරියට perform කරන (Workout technique) විදිය දැන ගන්න / ඉගෙන ගන්න.

    Fitness assessment එකක් කරනවා කියලා කරනවා ඔය ජිම් සීන් එකේ ඉන්න training කරන උන් දන්නවා බම්, අන්න එහෙම එකක් මුලින්ම කරගන්න, මාස 6න් 6ට මමත් එහෙම එකක් කරගන්නවා අපේ ජිම් එකේ train කරන එකාට පොඩි ගානක් දුන්නම පොර කරලා දෙනවා.

    කෑම බීම rest එක උඹේ අතේ තියෙන්නේ, අවුලක් නෑ පටන් අරන්, හෙමින් හෙමින් කරගෙන පලයන් දැහැමෙන් සෙමින් 🤗
    Ekah thamai karan yanda one aniwaryen

    Kohomada kali wala akarshanaya ?
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    උබෙ වයස කීයද ? මමත් ඔහොම තමයි හිටියේ.. කොච්චර කෑවත් මහත් වෙන්නෙ නෑ කියල හිතාන..
    ඒ උනාට ජීවිතේ එක වයසක් එනව, එතනින් එහාට උඹ කෑවත් නැතත්.. උඹ කැමැති උනත් නැතත් මහත් වෙනව 😅
    එනිවේ ජිම දාන එක හොඳයි..
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    MR.YOLO

    Well-known member
  • Nov 27, 2023
    3,425
    6,179
    113
    Ekah thamai karan yanda one aniwaryen

    Kohomada kali wala akarshanaya ?
    ජයසේන මාම කියලා තියනව වගේ කෑලි බලන්න ජිම් යන්න එපා බම් result එක ගන්න නම් වෙන දෙයක් ඔලුවට දාගනින්,

    උදාහරණ මම ඔළුවට දාල තියෙන්නෙ මම කැත එකෙක් කියලා {කොහොමත් කැතයි තමයි 🤭) ඇඳුමක් ඇන්දම ලස්සනට පෙන්න ඕනිනම් gym පලයන් කියලා තමයි මම මොළේට දීලා තියෙන්නේ 🤗

    කෑලි සෙට් වෙලා නෑ, හැබැයි ඇන්ටිලා ගෙන් approch ලැබිලා තියනවා, ඒත් බම් මං don't care ඉන්නේ අසහනක් නැති නිසා 🤭
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    ජයසේන මාම කියලා තියනව වගේ කෑලි බලන්න ජිම් යන්න එපා බම් result එක ගන්න නම් වෙන දෙයක් ඔලුවට දාගනින්,

    උදාහරණ මම ඔළුවට දාල තියෙන්නෙ මම කැත එකෙක් කියලා {කොහොමත් කැතයි තමයි 🤭) ඇඳුමක් ඇන්දම ලස්සනට පෙන්න ඕනිනම් gym පලයන් කියලා තමයි මම මොළේට දීලා තියෙන්නේ 🤗

    කෑලි සෙට් වෙලා නෑ, හැබැයි ඇන්ටිලා ගෙන් approch ලැබිලා තියනවා, ඒත් බම් මං don't care ඉන්නේ අසහනක් නැති නිසා 🤭
    Na na kali balanna neme gym ynne

    Gym ghin aga hadagena eliyen kali thw wadiyen daganna 😁
     
    • Like
    Reactions: MR.YOLO

    mzonerz

    Well-known member
  • Oct 7, 2011
    1,467
    293
    83
    5 meals per day (2-3 KG chicken breast + 10 eggs)
    4 days gym + 1 day powerlift
    Focus on the mussle you train (with mind)

    Nota bodybuilder (lankawe #2 una ekek ekka train kala kalayak..uge technique tika tama damme, uh nm testestarone ehma gatta inject krla..uba ewa gahanna epa.. natural puluwan palenna kanna one)

    Calories calculation eka aniwaryai..eka thama key element eka...eka uda base wela kama ganin..aga hadenna..suplimenmt ekak ghpan train krnna kalin..
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,892
    113
    🤍
    5 meals per day (2-3 KG chicken breast + 10 eggs)
    4 days gym + 1 day powerlift
    Focus on the mussle you train (with mind)

    Nota bodybuilder (lankawe #2 una ekek ekka train kala kalayak..uge technique tika tama damme, uh nm testestarone ehma gatta inject krla..uba ewa gahanna epa.. natural puluwan palenna kanna one)

    Calories calculation eka aniwaryai..eka thama key element eka...eka uda base wela kama ganin..aga hadenna..suplimenmt ekak ghpan train krnna kalin..
    Dawasakata 2-3kg chicken da ?