සනෝජ්_තරංග

Well-known member
  • Dec 29, 2012
    1,920
    883
    113
    Colombo
    මචන්ලා....මම මේ ප්‍රශ්නේ ඉස්සෙලා දවසකුත් ඇහුව..හරියන පිළිතුරක් ලැබුනේ නැහැ...මට MP3/4 Player එකක් ගන්න ඕන.......මට අවුල තියෙන්නේ Apple Ipod 5th Gen එකක් ද ? එක්කෝ creative ZEN X-Fi3 එකක් ගන්නවද කියන එක....මට ඔය gaming, photo, camera වැඩක් නැහැ..sound සුපිරි එකක් ඕන...උපරිම 60000 වගේ තමා.....දන්නා අය හෙල්ප් එකක් දියල්ල...නැති අය බම්ප් එකකින් උපකාරයක් කරන්න....

    මේ Model දෙකම පච්ච්චි කරන තියෙන්නවා අය නම් ගොඩක් හොඳයි...
     

    dakshinasd

    Well-known member
  • Feb 23, 2008
    2,820
    1,980
    113
    127.1.1.0
    Portable MP3 wala sound hugak depend wenawa headphone matha. Hodama de thama iPod ekak aran (around 30k wage) hoda headset ekak ("V-moda" personally used and recommended and there are many great brands below 20k) ganna eka.

    If you are willing to pay 60k, I think it's the best option.
     

    සනෝජ්_තරංග

    Well-known member
  • Dec 29, 2012
    1,920
    883
    113
    Colombo
    මම බැලුවේ මේක....මේක සාමානයෙන් 30000 වගේ ගන්න පුළුවන්

    http://asia.creative.com/products/product.asp?category=948&subcategory=958&product=18965


    මොකද මේකේ x-fi නිසා...දැනට creative x-fi xtereme audio card එකක් use කරන්නේ...එකේ නම් sound අවුලක් නැහැ...x-fi තියෙන නිසා....
     

    IDG

    Well-known member
  • Aug 3, 2012
    14,166
    3,146
    113
    34
    වාහන ගොඩේ
    ipod 5 ekak machan mage cmps eke kollek usa walin gennuwa brand new apple product red 1k ekata okkoma wiyadama yanakota 90k wage gihin tibuna sound nam kataha karanda deyak na
    me tiyenne bande
    838094.jpg

    machan uba poddak townhall eke tiyena apple shop ekata gihin balapan etana man danna widihata chek karala balanna puluwan

    nattam i phone 4 ekak ganin (man use karanne eka eketh oya okkoma features tika enawa) salli tiyenawanam 5 ekak ganin
    eketh quality awlak na

    ochchara loku ganak yata karanna kalin poddak hithala balanna
     
    Last edited:

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    උබට පික්සුඩ බං හැටදාහක් දීල අයිපොඩ්ඩෙක් ගන්න
    ඔය ගානට ෆුල් ෆීචර්ස් ෆෝන් කට්ටක් ගනින්කෝ පුටෙ
     

    සනෝජ්_තරංග

    Well-known member
  • Dec 29, 2012
    1,920
    883
    113
    Colombo
    ipod 5 ekak machan mage cmps eke kollek usa walin gennuwa brand new apple product red 1k ekata okkoma wiyadama yanakota 90k wage gihin tibuna sound nam kataha karanda deyak na
    me tiyenne bande
    838094.jpg

    machan uba poddak townhall eke tiyena apple shop ekata gihin balapan etana man danna widihata chek karala balanna puluwan

    nattam i phone 4 ekak ganin (man use karanne eka eketh oya okkoma features tika enawa) salli tiyenawanam 5 ekak ganin
    eketh quality awlak na

    ochchara loku ganak yata karanna kalin poddak hithala balanna

    ඇ...බන්...90 වෙනවද බන්.......40,50 කට වගේ ebay geken genna ganna bari weyi da ban
     

    MEN94

    Member
    Sep 15, 2011
    520
    64
    0
    machan ipod ekak gatthata kamak na.. habai ekata ena headphones basic ewa ne.. eka nisa aniwa umbata ganna wenawa honda headphone ekak brats ewanam dan wadak na ne.. sol republic wage honda ekak balala ganin.. sounds one nam
     

    IDG

    Well-known member
  • Aug 3, 2012
    14,166
    3,146
    113
    34
    වාහන ගොඩේ
    සනෝජ්_තරංග;14457657 said:
    ඇ...බන්...90 වෙනවද බන්.......40,50 කට වගේ ebay geken genna ganna bari weyi da ban

    ow machan product red eka ganan wadi u tawa monawad manda add on dala aragena tibune
    ebay ganna yannepa .mulinma apple store ekata gihin balanna man hithanne 50kata wage ganna puluwan wei ipod 5 normal ekak
    images
    images

    moken gatthath kamak na machan apple nam ganne dan ena aluth handsfree seet eka ganna eka tamai sound walin uparima bass ehema max