Daraz එකේ කොහොමද මෙච්චර අඩුවට බඩු දෙන්නෙ.

senewimala1988

Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,858
    2,695
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    ado khomada bn meka gatte kiyapanko math daganna ekak
    Danne na ban. Nikan 99 data pack ekak daanna value eka 0 aave 😑. 0 ekak pay karanna bari hinda error ekak aava. Passe thamai 300 damme. Ekata 31. Eeta passe evvata aave na.

    Screenshot_20211114-125007_Daraz.jpg
     

    geethq

    Well-known member
  • Sep 17, 2006
    49,948
    3,213
    113
    ~ඤාව්~
    Umbata oka avul nam wena sellers la innava 2 years dena. Podi gaanak wadi wenne. E kenekgen ganna.


    Okath option ekak thamai, mata nemei machn. Gaththa ekata mamath wadiya kemathi na, manual defrosting hinda. Anika podi ekak thamai oni vune. Loku evva aran wedak na
    ------ Post added on Nov 14, 2021 at 12:47 PM
    mamath gattata passe meter une IDR240 eketh no frost na. DDN240/DRND240 tiyenawa. dan ithin mak karannada kiyala meka use karanna gatta ehema lokuwata ice badena patak penna na. inverter eka 60k wage ganna tibba.
     
    • Sad
    Reactions: RLT4U

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    mamath gattata passe meter une IDR240 eketh no frost na. DDN240/DRND240 tiyenawa. dan ithin mak karannada kiyala meka use karanna gatta ehema lokuwata ice badena patak penna na. inverter eka 60k wage ganna tibba.

    Wadi aulak na... Wathura ayin karana eka thamai karanna one mathak karala.
    Poddak balapn machan bracket eke overflow hole ekak thiyenawa kiyala. Naththam compressor eka dige wathura berevi. ehema unoth ikmanata malakada kavi. Overflow hole ekka thiyenawa nam kelinma bimata wathura tika yanne. Samsung wala ehemai frost thiyena fridge wala.
     
    • Like
    Reactions: geethq

    geethq

    Well-known member
  • Sep 17, 2006
    49,948
    3,213
    113
    ~ඤාව්~
    Wadi aulak na... Wathura ayin karana eka thamai karanna one mathak karala.
    Poddak balapn machan bracket eke overflow hole ekak thiyenawa kiyala. Naththam compressor eka dige wathura berevi. ehema unoth ikmanata malakada kavi. Overflow hole ekka thiyenawa nam kelinma bimata wathura tika yanne. Samsung wala ehemai frost thiyena fridge wala.
    meke athule tray eke watura ekatu wenne parana fridge wala wage. compressor eka uda tray eke newei.
     
    • Like
    Reactions: RLT4U

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    ළගදි මම ෆෝන් එකක් බැලුව කඩේ M32 එකක්. ඒ ෆෝන් එක කඩේ රුපියල් 55,500-57,000ත් අතර වෙනවා අනිවාර්යෙන්ම. ඒක ඩරාස් එකේ ගන්න පුලුවන් බෑන්ක් ඩිස්කවුන්ට් එක්ක රුපියල් 44,000කට. රුපියල් 11,000ක් විතර අඩුයි. ඒ තරම් ලාබෙකට කොහොමද දෙන්නෙ? මෙයාල කොහොමද ඒ ගාන කවර් කරගන්නෙ? මම හිතන්නෙ සෙලර්ට සම්පූර්ණ ගානම යනව. එයාලගෙ Platform+Bank වලින් තමයි අර වගේ ඩිස්කවුන්ට් එකක් දෙන්නෙ. ඒත් මේකෙ ඇතුලෙ යන ප්‍රොසෙස් එක මොකක්ද?

    මෙන්න ඔ්ඩර් එක.


    Me last week eke ape sales. 111,000 ganak sales gihin thiyenawa.
    eken 10% wada commission gewala thiyenawa. Api wage seller la innawa 250,000 mata mathaka vidiayata.

    Snap_2021.11.14_13h29m18s_005.png


    meke athule tray eke watura ekatu wenne parana fridge wala wage. compressor eka uda tray eke newei.

    Ah, ehenam aulak na geeth.
     
    • Like
    Reactions: geethq

    MaxFury

    Active member
  • May 26, 2015
    127
    73
    28
    ගොඩක් reviews වල හොඳ කියලා තියෙන්නෙ...මට නම් හිතෙන්නේ ඕක Daraz එකෙන් handle කරන නිසා අවුලක් වෙන්න විදියක් නැහැ..අනික කොහොමත් Innovex වලට වොරන්ටි බලන්නේ Damro එකෙන් නේ..ඒ නිසා ඕක ප්‍රශ්නයක් වෙන එකක් නැහැ..Warranty එකත් 2 Years ලැබෙයි මම හිතන්නේ..ඕනේ නම් Damro Hotline එකට කෝල් කරලා අහලා බලන්න..Daraz එකෙන් බඩු ගද්දී සැලකිලිමත් වෙන්න ඕනේ දේ තමයි Seller...අනිත් එක ගොඩක් වෙලාවට DarazMall එකෙන් ගන්න බඩු වල ප්‍රශ්නයක් නැහැ...මම මේක බය නැතුව ගත්තේ මේක Daraz එකෙන්ම විකුණන නිසා (වෙන third party seller කෙනෙක් නැතුව)..Live Chat එකකුත් තියෙනවා, අහලා බැලුවා නම් හරි
    Thanks මචන් මම චැට් එක try කරලා බලන්නම්.

    me tiyenne daraz gatta fridge ekaka damro warranty card eka. 2032 wenakan compressor,ethakota awrudu 10 masa 4k. anith ewata 2y, 5y (right side). man gatte 50.8k ta 10.10 sale eke, damro eke 70.9k

    View attachment 151069
    Thanks මචන්, උඹ ගත්ත එක no frost එකක් නෙමේ නේද. කොහොමද එක අවුලක් නැද්ද.
    ------ Post added on Nov 14, 2021 at 3:14 PM
     

    geethq

    Well-known member
  • Sep 17, 2006
    49,948
    3,213
    113
    ~ඤාව්~
    Thanks මචන් මම චැට් එක try කරලා බලන්නම්.


    Thanks මචන්, උඹ ගත්ත එක no frost එකක් නෙමේ නේද. කොහොමද එක අවුලක් නැද්ද.
    ------ Post added on Nov 14, 2021 at 3:14 PM
    no frost ma ganin nathnam inverter ganin thawa podi ganai add wenne.
     
    • Like
    Reactions: MaxFury

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,318
    36,432
    113
    කෑගල්ල

    ඔන්න කොම්ලෝ මාත් යන්තම් දාගත්තා INNOVEX 7KG එක. 36223.00 ඔක්කොම අවුරුදු දේකකට ගෙවන්න දැම්මේ මාසේට 1506.00 :lol: :lol: Combank cc visa.​

    43000 ගානට තිබ්බ එක වවුචරේ 3000යි බැන්ක් එකෙන් 4000 ගානකුයි අඩු උනා.​

     

    Mahesh+

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    3,316
    807
    113
    Verified ✔
    Menna api daraz eke sell karana 128GB SSD ekata labena discount eka.
    128GB SSD ekak apata me price ekata import karannawath ba.

    256GB eka watenne 5588/- discount ekka.
    https://daraz.lk/one-heart


    View attachment 151074
    මම ගත්තා බන් ඔක්කොම එවපන් ඉක්මනට වෙන නැ නෙද බන් ස්ටොක් ?
     
    • Like
    Reactions: RLT4U

    kalhara96

    Well-known member
  • Aug 7, 2010
    4,911
    2,976
    113
    අහවල් තැන
    Menna mama labeta gaththa ewa

    1) methana USD 15k wage labai pitin gannawata wada
    1636890948711.png


    2) methana USD 30k wage labai pitin gannawata wada
    1636891050853.png



    3) PS5 ekath lankawe athule gannawnam godak welawata 215k wath kiyanawane aduma
    1636891179169.png


    4) mekath gaththe last year 11.11 ekata, Made in Egypt
    1636891308310.png


    Hariyata balala gannawanam daraz eke honda offers thiyeanwa
    warranty unath kisima awlak wela na claim karaddi me wenakan
     
    • Like
    Reactions: RLT4U and -333-

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,549
    5,778
    113
    ෆෝන් වලින් නම් ලොකු ලාබයක් නෑ..
    ඔකේ බැන්කු කාර්ඩ් එක බැන්කු ඩරාස් අතර..විකුනන එකාට අවුලක් නෑ.
    11-11 ප්‍රොමෝශන් එක විකුනන එකා ඩරාස් අතර..
    ඔය ෆෝන් එකේ ලාබය විකුනන එකාට ටිකක් අඩුයී.. අවුලක් නෑ මොකද බිස්නස් වල සල්ලි හිර වෙන්නේ නෑ විකුණුවා සල්ලි අතට ආවා තව ආයෝජනය කලා...
    පොඩි ලාබය වැඩි විකිනීම්... 32 ටීවි එක කඩේ 40 වෙනකෝට පිටකොටුවේ ඒජන්ට් වොරන්ටි එක්කම 28 යී...
    ප්‍රොමෝශන් වල සමහර ඒවා ලාබයි, සමහර ඒවා ගනන්
    හරියට බලලා ගත්තොත් ගොඩ...👍👍👍
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    MaxFury

    Active member
  • May 26, 2015
    127
    73
    28

    ඔන්න කොම්ලෝ මාත් යන්තම් දාගත්තා INNOVEX 7KG එක. 36223.00 ඔක්කොම අවුරුදු දේකකට ගෙවන්න දැම්මේ මාසේට 1506.00 :lol: :lol: Combank cc visa.​

    43000 ගානට තිබ්බ එක වවුචරේ 3000යි බැන්ක් එකෙන් 4000 ගානකුයි අඩු උනා.​

    මාත් දැම්ම මචන්, වවුචරේ 3000 + 500 (හිටපුගමන් ආපු වවුචරයක්) , බැන්ක් එකෙන් 3980 අඩු උනා.
    Total - 35,822
     
    • Like
    Reactions: kasun090354t

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    Rice Cooker 2kg waga uyanna puluwan ekak gatha ekek nadda, monwada hoda brand , daraz eka review na ne wadiya