Danne na ban. Nikan 99 data pack ekak daanna value eka 0 aaveado khomada bn meka gatte kiyapanko math daganna ekak
Danne na ban. Nikan 99 data pack ekak daanna value eka 0 aaveado khomada bn meka gatte kiyapanko math daganna ekak
mamath gattata passe meter une IDR240 eketh no frost na. DDN240/DRND240 tiyenawa. dan ithin mak karannada kiyala meka use karanna gatta ehema lokuwata ice badena patak penna na. inverter eka 60k wage ganna tibba.Umbata oka avul nam wena sellers la innava 2 years dena. Podi gaanak wadi wenne. E kenekgen ganna.
Okath option ekak thamai, mata nemei machn. Gaththa ekata mamath wadiya kemathi na, manual defrosting hinda. Anika podi ekak thamai oni vune. Loku evva aran wedak na
------ Post added on Nov 14, 2021 at 12:47 PM
Once per 2 weeks da koheda defrosting karanna oni neda?mamath gattata passe meter une IDR240 eketh no frost na. DDN240/DRND240 tiyenawa. dan ithin mak karannada kiyala meka use karanna gatta ehema lokuwata ice badena patak penna na. inverter eka 60k wage ganna tibba.
masayak wenawa defrost karanna tharan ice badila nam na thamaOnce per 2 weeks da koheda defrosting karanna oni neda?

mamath gattata passe meter une IDR240 eketh no frost na. DDN240/DRND240 tiyenawa. dan ithin mak karannada kiyala meka use karanna gatta ehema lokuwata ice badena patak penna na. inverter eka 60k wage ganna tibba.
Ela machn. Daraz description ekaka dakka eka fridge ekaka Once per 2 weeks kiyala. Ekai ahuwe.masayak wenawa defrost karanna tharan ice badila nam na thama![]()
meke athule tray eke watura ekatu wenne parana fridge wala wage. compressor eka uda tray eke newei.Wadi aulak na... Wathura ayin karana eka thamai karanna one mathak karala.
Poddak balapn machan bracket eke overflow hole ekak thiyenawa kiyala. Naththam compressor eka dige wathura berevi. ehema unoth ikmanata malakada kavi. Overflow hole ekka thiyenawa nam kelinma bimata wathura tika yanne. Samsung wala ehemai frost thiyena fridge wala.
ළගදි මම ෆෝන් එකක් බැලුව කඩේ M32 එකක්. ඒ ෆෝන් එක කඩේ රුපියල් 55,500-57,000ත් අතර වෙනවා අනිවාර්යෙන්ම. ඒක ඩරාස් එකේ ගන්න පුලුවන් බෑන්ක් ඩිස්කවුන්ට් එක්ක රුපියල් 44,000කට. රුපියල් 11,000ක් විතර අඩුයි. ඒ තරම් ලාබෙකට කොහොමද දෙන්නෙ? මෙයාල කොහොමද ඒ ගාන කවර් කරගන්නෙ? මම හිතන්නෙ සෙලර්ට සම්පූර්ණ ගානම යනව. එයාලගෙ Platform+Bank වලින් තමයි අර වගේ ඩිස්කවුන්ට් එකක් දෙන්නෙ. ඒත් මේකෙ ඇතුලෙ යන ප්රොසෙස් එක මොකක්ද?
මෙන්න ඔ්ඩර් එක.
meke athule tray eke watura ekatu wenne parana fridge wala wage. compressor eka uda tray eke newei.
Thanks මචන් මම චැට් එක try කරලා බලන්නම්.ගොඩක් reviews වල හොඳ කියලා තියෙන්නෙ...මට නම් හිතෙන්නේ ඕක Daraz එකෙන් handle කරන නිසා අවුලක් වෙන්න විදියක් නැහැ..අනික කොහොමත් Innovex වලට වොරන්ටි බලන්නේ Damro එකෙන් නේ..ඒ නිසා ඕක ප්රශ්නයක් වෙන එකක් නැහැ..Warranty එකත් 2 Years ලැබෙයි මම හිතන්නේ..ඕනේ නම් Damro Hotline එකට කෝල් කරලා අහලා බලන්න..Daraz එකෙන් බඩු ගද්දී සැලකිලිමත් වෙන්න ඕනේ දේ තමයි Seller...අනිත් එක ගොඩක් වෙලාවට DarazMall එකෙන් ගන්න බඩු වල ප්රශ්නයක් නැහැ...මම මේක බය නැතුව ගත්තේ මේක Daraz එකෙන්ම විකුණන නිසා (වෙන third party seller කෙනෙක් නැතුව)..Live Chat එකකුත් තියෙනවා, අහලා බැලුවා නම් හරි
Thanks මචන්, උඹ ගත්ත එක no frost එකක් නෙමේ නේද. කොහොමද එක අවුලක් නැද්ද.me tiyenne daraz gatta fridge ekaka damro warranty card eka. 2032 wenakan compressor,ethakota awrudu 10 masa 4k. anith ewata 2y, 5y (right side). man gatte 50.8k ta 10.10 sale eke, damro eke 70.9k
View attachment 151069
no frost ma ganin nathnam inverter ganin thawa podi ganai add wenne.Thanks මචන් මම චැට් එක try කරලා බලන්නම්.
Thanks මචන්, උඹ ගත්ත එක no frost එකක් නෙමේ නේද. කොහොමද එක අවුලක් නැද්ද.
------ Post added on Nov 14, 2021 at 3:14 PM
Combank cc visa.මම ගත්තා බන් ඔක්කොම එවපන් ඉක්මනට වෙන නැ නෙද බන් ස්ටොක් ?Menna api daraz eke sell karana 128GB SSD ekata labena discount eka.
128GB SSD ekak apata me price ekata import karannawath ba.
256GB eka watenne 5588/- discount ekka.
https://daraz.lk/one-heart
View attachment 151074
මාත් දැම්ම මචන්, වවුචරේ 3000 + 500 (හිටපුගමන් ආපු වවුචරයක්) , බැන්ක් එකෙන් 3980 අඩු උනා.ඔන්න කොම්ලෝ මාත් යන්තම් දාගත්තා INNOVEX 7KG එක. 36223.00 ඔක්කොම අවුරුදු දේකකට ගෙවන්න දැම්මේ මාසේට 1506.00
![]()
Combank cc visa.
43000 ගානට තිබ්බ එක වවුචරේ 3000යි බැන්ක් එකෙන් 4000 ගානකුයි අඩු උනා.
one baduwakata coupon and bank discount watenawa ban. ac eka 120,000 nam coupon 12000, bank 12000 adu wenawaAC walata offers nadda bn mkuth?