risk eke yam wadi weemak thiyanwa thama namuth ehema heart attack sure hadenawa kiyala deyak nam naha.. oka kiyapu doka ekko umbawa baya karanna kiyala naththan channel ekata leddu wadi kara ganna kiyala..
seen eka mekai beth ganna eken risk eka adu wenawa habai oka ehema highest risk level ekak nam nemei..
seen eka mekai beth ganna eken risk eka adu wenawa habai oka ehema highest risk level ekak nam nemei..