thaniyama kaloth redde yanawa. mata me wada baහොඳ බ්රෑන්ඩඩ් තර්මල් පේස්ට් එකක් ගෙනත් යූටියුබ් බලල කරගන්න
ඔය සර්විස් කරනව කියන තැන්වල තියෙන්නෙ Ali/Daraz ලාබෙටම ගන්න පුළුවන් ඒව
I ispeek very best inglish. you are welcomeOwe.
Khalid's Computer Solution's - Kadda hodata puluwan num witharak othanta palayan. kadden widinawa. lassana kello 5,6k issarha. iti rupa wage kello.
2 years iwarai machan. will try this placeworrenty thiyanawa nag agent ta denna. khalid hodayi kiyala ahala thiyanawa.

අන්න ඒක තමයි මටත් අවුල .මටත් service කරගන්න ඕන
ඒත් උන අත්දැකීම් වල හැටියට හිතෙනව හොදට වැඩ කරන එකේ මොකටද ඉල්ලන් ටින්කිරි ගාගන්නෙ කියලා![]()