ube domain list eka pennanwada? mage eka account ekaka wath domains pennanne naPuluwan ban
unge site eke awulak wage adaරෝසි ආච්චි;23269389 said:ube domain list eka pennanwada? mage eka account ekaka wath domains pennanne naunge site eke awulak wage ada

Puluwan ban, but webmaster approve wenakan Inna wenawane tika welawak
Name Server වෙනස් කරන්න පුළුවන් මම යාළුවෙක් ගේ Teemviver ගිහින් දවසක් කළා

My domains walata gihin apply filter click karapan yatin domain aka pennai.
Ada mn name servers wenas kara but tama update une na. tama pending. Saturday, Sunday kohomath update wenna godak wela yanawa.