Marry කරපු සහොදරයො එන්න බලන්න පොඩ්ඩක්

sudda86

Active member
  • Aug 2, 2015
    105
    26
    28
    Marry කරපු සහොදරයො එන්න බලන්න පොඩ්ඩක්

    මචං මගේයා කෙල්ලගෙයි love එකට අවුරැදු 6 ක් වෙනවා. ගෙවල් වලින් දන්නවා එත් බං ලගදි කෙල්ලයි අපේ අම්මයි මාර අවුල් දෙන්නට දෙන්නා. අම්මා දැං බදින්න එපා කියන තරම් අවුල්. අම්මා කැමති නැ මම කෙල්ලට ආදරෙ වෙන වට. මාර අවුලක බං ඉන්නෙ. කොටින්ම elakiri යේ post එකක්
    වත් දාන්න බැරි උනා කාලෙකින් :sorry:
     

    Mr Tharindu

    Junior member
  • Jan 19, 2007
    251
    17
    18
    Malii Oka samanya Deyak... Kohoma hari dennawa balance karanne ona........ Love nemei proporsal marrige ekak wunath oya prashney lokuwata thiyanawa....;););););)
     

    Killerstuffbaby

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    2,439
    117
    63
    Rig eka uda
    oya same seen ekama meeta awrudu dahayakata kalin matath thibba kellage nam kisi wereddak thibbe nehe e unata ammata ekiwa alluwe nehe mokada eya pahatharata kellak. mama hugaak try kala dennawa yalu karawanna e unata kella nam ready wela unna ape amma ready nehe. lokuma prashne une amma podi kaale idala danna kellek unna ammage hondama yaluwage duwa. anthimata mata ammata pitin yanna beri una hebei mama kellage hitha ridewweth nehe. mama tikak kalpanaa kala karala mama ammage kemeththata ida dunna. eeth mama mage first love ekata keewa mata ammata pitin yanna beri bawa eya therum aran api denna saamadanayen ain una. ada mama bedala inne ammage kemeththata e unata mama dannema nethuwa eyta adare karanna gaththa. samahara welawata wedihitiyange thirana hariyatama hariyanawa. lokuma prashne thamai mage fist love eka adatath kasada nobadina eka. eya dakiddi heellenawa malli. mokada eya thamai mage duwage tuition teacher.
     

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    oya same seen ekama meeta awrudu dahayakata kalin matath thibba kellage nam kisi wereddak thibbe nehe e unata ammata ekiwa alluwe nehe mokada eya pahatharata kellak. mama hugaak try kala dennawa yalu karawanna e unata kella nam ready wela unna ape amma ready nehe. lokuma prashne une amma podi kaale idala danna kellek unna ammage hondama yaluwage duwa. anthimata mata ammata pitin yanna beri una hebei mama kellage hitha ridewweth nehe. mama tikak kalpanaa kala karala mama ammage kemeththata ida dunna. eeth mama mage first love ekata keewa mata ammata pitin yanna beri bawa eya therum aran api denna saamadanayen ain una. ada mama bedala inne ammage kemeththata e unata mama dannema nethuwa eyta adare karanna gaththa. samahara welawata wedihitiyange thirana hariyatama hariyanawa. lokuma prashne thamai mage fist love eka adatath kasada nobadina eka. eya dakiddi heellenawa malli. mokada eya thamai mage duwage tuition teacher.
    adoo epa wenawa ban eya katha kerennewath nadda umba awama????:dull::dull:
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    oya same seen ekama meeta awrudu dahayakata kalin matath thibba kellage nam kisi wereddak thibbe nehe e unata ammata ekiwa alluwe nehe mokada eya pahatharata kellak. mama hugaak try kala dennawa yalu karawanna e unata kella nam ready wela unna ape amma ready nehe. lokuma prashne une amma podi kaale idala danna kellek unna ammage hondama yaluwage duwa. anthimata mata ammata pitin yanna beri una hebei mama kellage hitha ridewweth nehe. mama tikak kalpanaa kala karala mama ammage kemeththata ida dunna. eeth mama mage first love ekata keewa mata ammata pitin yanna beri bawa eya therum aran api denna saamadanayen ain una. ada mama bedala inne ammage kemeththata e unata mama dannema nethuwa eyta adare karanna gaththa. samahara welawata wedihitiyange thirana hariyatama hariyanawa. lokuma prashne thamai mage fist love eka adatath kasada nobadina eka. eya dakiddi heellenawa malli. mokada eya thamai mage duwage tuition teacher.

    හපොයි :(
     

    ehseres

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    3,818
    715
    113
    ප්ලැනට් අර්ර්ත්
    oya same seen ekama meeta awrudu dahayakata kalin matath thibba kellage nam kisi wereddak thibbe nehe e unata ammata ekiwa alluwe nehe mokada eya pahatharata kellak. mama hugaak try kala dennawa yalu karawanna e unata kella nam ready wela unna ape amma ready nehe. lokuma prashne une amma podi kaale idala danna kellek unna ammage hondama yaluwage duwa. anthimata mata ammata pitin yanna beri una hebei mama kellage hitha ridewweth nehe. mama tikak kalpanaa kala karala mama ammage kemeththata ida dunna. eeth mama mage first love ekata keewa mata ammata pitin yanna beri bawa eya therum aran api denna saamadanayen ain una. ada mama bedala inne ammage kemeththata e unata mama dannema nethuwa eyta adare karanna gaththa. samahara welawata wedihitiyange thirana hariyatama hariyanawa. lokuma prashne thamai mage fist love eka adatath kasada nobadina eka. eya dakiddi heellenawa malli. mokada eya thamai mage duwage tuition teacher.

    Mara scene ekakne ban...
     

    infoniroshan

    Well-known member
  • Jun 2, 2013
    1,183
    320
    83
    UK -Uswetakeiyawa
    oya same seen ekama meeta awrudu dahayakata kalin matath thibba kellage nam kisi wereddak thibbe nehe e unata ammata ekiwa alluwe nehe mokada eya pahatharata kellak. mama hugaak try kala dennawa yalu karawanna e unata kella nam ready wela unna ape amma ready nehe. lokuma prashne une amma podi kaale idala danna kellek unna ammage hondama yaluwage duwa. anthimata mata ammata pitin yanna beri una hebei mama kellage hitha ridewweth nehe. mama tikak kalpanaa kala karala mama ammage kemeththata ida dunna. eeth mama mage first love ekata keewa mata ammata pitin yanna beri bawa eya therum aran api denna saamadanayen ain una. ada mama bedala inne ammage kemeththata e unata mama dannema nethuwa eyta adare karanna gaththa. samahara welawata wedihitiyange thirana hariyatama hariyanawa. lokuma prashne thamai mage fist love eka adatath kasada nobadina eka. eya dakiddi heellenawa malli. mokada eya thamai mage duwage tuition teacher.


    :sorry:
     

    ijay

    Well-known member
  • Aug 19, 2014
    7,339
    1,055
    113
    MaHaRaGaMa
    oya same seen ekama meeta awrudu dahayakata kalin matath thibba kellage nam kisi wereddak thibbe nehe e unata ammata ekiwa alluwe nehe mokada eya pahatharata kellak. mama hugaak try kala dennawa yalu karawanna e unata kella nam ready wela unna ape amma ready nehe. lokuma prashne une amma podi kaale idala danna kellek unna ammage hondama yaluwage duwa. anthimata mata ammata pitin yanna beri una hebei mama kellage hitha ridewweth nehe. mama tikak kalpanaa kala karala mama ammage kemeththata ida dunna. eeth mama mage first love ekata keewa mata ammata pitin yanna beri bawa eya therum aran api denna saamadanayen ain una. ada mama bedala inne ammage kemeththata e unata mama dannema nethuwa eyta adare karanna gaththa. samahara welawata wedihitiyange thirana hariyatama hariyanawa. lokuma prashne thamai mage fist love eka adatath kasada nobadina eka. eya dakiddi heellenawa malli. mokada eya thamai mage duwage tuition teacher.

    ado ube aluth novel story eka neda. .sira :)