Microsoft එකට ඔක්කොම දෙන්න බෑ Elon Musk වලියක් අදියි | Sam elonට කැම්රියා කියයි

narihashan

Well-known member
  • Mar 22, 2022
    5,732
    1
    8,602
    113
    Chatgpt ඇත්ත AI එකක් කියා සිතා සිටින සැමට විනාඩි අරික්කාලක නිස්සබ්දතාවක්
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    ඔය වගේ ඒවා open source වෙනවනම් මරු

    Wadak naa neda ithin eka athakata...

    Owata patha size data centers onaa ne...moko api gedara lap eke oka run karannada :baffled:

    Kohomath end of the day loku loku un owa aran apita dena eka thamai wenne..

    Open source kara nam oka ochara lassanata improve wenne na :no: flavors godak hadena eka witharai wenne ..

    Anthime ekak wath na ..open wenawa nam hoda ekama de kole wahala gahanna bari wena eka..

    Eth closed source wunama pata gala owa improve wenawa competition ekka..hama ekama open source wenna one kiyala ekak na mage adahasa anuwa nam

    OpenAI’s ChatGPT Reportedly Costs $100,000 a Day to Run :dull:

    https://www.ciocoverage.com/openais...atest version, ChatGPT,15-20 words per second.
    ------ Post added on Mar 26, 2023 at 8:46 AM
     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,995
    10,161
    113
    CEO ගේ ඇට දෙක තලන්න ඕන ඉලොන් මස්ක් ඉස්සරහ කරපු කැරි වැඩේට. 100මිලියන් අපිට දුන්නා නම් රටේ නයත් ගෙවලා ඉතුරු වා හොරා කාලා හැම ගෙදරකම ඉලෝන් ගේ පිළිම තියලා. උගේ නමින් ආගමකුත් හදලා
     
    • Love
    Reactions: Identity

    Tharaka25

    Well-known member
  • Feb 12, 2018
    2,621
    2,232
    113
    • Like
    Reactions: narihashan

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,984
    11,719
    113
    GPT 4

    Danata chatGPT free unta denne GPT 3.5
    Salli dena unta podddak GPT 4 denawa.

    Bing AI eketh chat GPT 4 habyy sahenna limit creative mode eke tama poddak wadk ganna puluwan..

    Thawa eka eka AI thiyenawa. But GPT eka tarmm na
    Bing eke AI ekata yana link eka mokakda?
     

    ob_server

    Well-known member
  • Jan 16, 2023
    7,527
    8,071
    113
    Bing eke AI ekata yana link eka mokakda?
    Browser update kalama top right Bing ai icon eka penwai.

    1679818675578.png
     

    Aki992

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    6,393
    4,138
    113
    Home sweet home ..
    Bing eke AI ekata yana link eka mokakda?
    Microsoft account ekk hadagena
    waiting list ekata join wenna.

    dn nm wadi kall yanne na labey.
    Use edge browser. mama nm dn chrome sampurneyenma wage athriya.

    Google bard emath thiyneawa danata nm kisima wadak na.
    Uwa live net connect unath , live news ahuwath kiyanne gotabya ge kale ewa :rofl: