Thanks machan,,man melo hathilawwak danne naha,,dan elakiri wage scene eka therenawa, ada giya 110 ekak balanna ,appa 14 kiyanawa #### 70 i, Soluna wage ekak narakada? oya 110 ekata wada tikak aluth ekak ganna puluwan