Musala soft කියලා company එකකින් ලගදි කාටහරි ජොබ් offer ආවද linkedin එකේ

priyanka_hdp

Well-known member
  • Sep 9, 2006
    2,635
    1,671
    113
    Stockholm
    ehema ekak dakka mai :lol:
    මට නම් හිතෙන්නේ අපිව මඩවන්න ට්‍රයි කරන සීන් එකක් වගේ බන්.
    එක්කො කස්ටමර්ලට පෙන්නනවා ඇති අපි හයරින් කරනව මේ ටිකේ කියලා.

    දන්න අය ඉන්ටව් ගියාට ජොබ සෙට් උනු අය නම් අහලා නෑ බන්
     
    • Haha
    Reactions: Nanosudha