Kella කොහොමත් doc ට puka දෙනව. අන්තිමට sure sure කියන් ඉන්න උං වටේටම අල්ලල 
ඒ docala මම ඉස්කෝලේ කාලේ ඉඳලම දන්න උන් , උන් කියන්නේ ඔය රෑ වැඩටඑන නාකි docala marry කරලා ඉන්නේ හෙන සල්ලි කාර යන්ගේ දුවල උන් ඒ නිසා docalata පුකේ අරින්න දෙන්නේ නැහැ , ඉතින් උන් nurse කෙනෙක් අල්ල ගත්තම පුකෙම තමයි අරින්නේPoddak hoyala balapan, oya Ra wadata yana nurse lata doctor la puke arinawa kiyala dostarayek kiwwa
Onna oka nam echchara hoda na komloජොබක් කරනවා බං මම. මේකි බඳින්න කැමතිත් නෑ දැන්ම. එන අවුරුද්දේ වගේ බලමු කියලා කියන්නේ.
මම අයින් වෙන්න කිව්වා එයා මාර දුකක් විඳින්නේ. ඒ උනාට එයා ඒ රස්සාවට ආසයි. NTS ගිහින් අපරාදේ කාපු කට්ට ජොබ් එකෙන් අයින් උනොත් කියලා චුරු චුරු ගානවා බං.


ai mokada une?මචං, මට මේක පේන්නේ වෙනමම පැත්තකින් මට වෙච්චි දේවල් එක්ක. උබ මේක ඔලුවට ගන්න එපා.
ඇයි මේක උබට කෙල්ල කියන්නේ?
කෙල්ලගෙයි ඩොකාගෙයි සීන් එකක් තියනවා, ඒක හොස්පියටල් එකේ උං දන්නවා. ඒක නිසා උබට කියල තියනවා අර ඩොකාමට ලයින් දානව, කට්ටිය මට විහිලු කරනවා බ්ලා බ්ලා බ්ලා කියල උබට කියල තියනව.
දැන් ඒකි සේෆ්, හොස්පිටල් එකෙන් කොහෙන් හරි උබට ආරංචිඋනත් ඒකිට කියන්න පුලුවන් මම ඔයාට කිව්වෙ මගෙ වරදක් නෙමෙයි. මේ ගොල්ලෝ විහිලු කරනවා කියල.
කෙල්ලොන්ව 100% ශුවර් කරන්න එපා බං. මම හොදම එකෙන් ඇරගෙන තාම සෆර් කරනවා
ඔව් බන් උඹ කියන කතාව ඇත්ත.. හොද මිනිස්සු හොදා ගෑනු කියලා ජාතියක් නෑ... හැමෝම තමන්ට රහසින් සම්බන්දයක් පවත්වාගෙන යන්න පුළුවන් නම් කරනවාමේ සීන් එක මොකද උනේ ?
හොද ගෑනු හොද මිනිස්සූ කියල දෙයක් නෑ බන්.
හිතට අල්ලන එකෙක් ලයින් දානවා නම් ඕනේ එකෙක් කැමති.
කාටවත් මාට්ටූ නොවී හොරෙන් ජිගියක් දාන්න සෙට් වෙනවා නම් ඒකටත් කැමති.
හැබයි ඉතින් ඕව ලෝකෙට ප්රසිද්ද උනාම ඇත්ත මිනිහා ගෑනිට තමන් ගැන හීන මානයක් ඇති වෙනවා.