~Online පොත් ඕඩර් කරලා‍ ගෙදරටම ගෙන්නා ගන්ඩ පුළු&#352

AnGeLHuNteR

Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    ග්‍රන්ත එක පට්ට අවුල් මන් දාපු ඔඩර් එකක් එව්වෙ නැහැ. මාස දෙකක් ගියාම සල්ලිත් නැහැ බඩුත් නැහැ. රිෆන් දෙන්නම් කිව්වට දැම්මෙත් නැහැ.:angry::angry:


    උන් එවන simplex කුරියර් එක කුජීතයි. ඒ ෆක්කු මැරිල:angry:


    order id 0000401*
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    ග්‍රන්ත එක පට්ට අවුල් මන් දාපු ඔඩර් එකක් එව්වෙ නැහැ. මාස දෙකක් ගියාම සල්ලිත් නැහැ බඩුත් නැහැ. රිෆන් දෙන්නම් කිව්වට දැම්මෙත් නැහැ.:angry::angry:


    උන් එවන simplex කුරියර් එක කුජීතයි. ඒ ෆක්කු මැරිල:angry:


    order id 0000401*

    Thanks for sharing. Will not order from them. I used to order from Makeen and they are really good. Sarasavi service is also ok
     

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,786
    2,802
    113
    ග්‍රන්ත එක පට්ට අවුල් මන් දාපු ඔඩර් එකක් එව්වෙ නැහැ. මාස දෙකක් ගියාම සල්ලිත් නැහැ බඩුත් නැහැ. රිෆන් දෙන්නම් කිව්වට දැම්මෙත් නැහැ.:angry::angry:


    උන් එවන simplex කුරියර් එක කුජීතයි. ඒ ෆක්කු මැරිල:angry:


    order id 0000401*

    mama dapu order eka nam welawata awa hebei.
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    පට්ට වටිනවා යකෝ එළකිරි..
    ඔන්න රේප් දුන්නා...