Physical science - ICT degree එක IT පැත්තෙන් ඉස්සරහට යන කෙනෙක්ට හොඳ ද

Already taken

Junior member
  • May 5, 2022
    56
    15
    8
    මගේ z ඒකට physical science ict යන්න පුළුවන් වෙයි ජපුර හරි කැලණිය හරි. ඒ දෙක ලඟ නිසා ගෙදර ඉඳන් යන්නත් පුළුවන් නිසා මන් ඒ කැම්පස් දෙකට ආසයි. ඒත් ඒ degree eka IT පැත්තෙන් යන්න ඉන්න කෙනෙක්ට එච්චර හොඳ එකක් නෙමෙයිද. සමහරු කියනවා electronic තමයි ගොඩක් තියෙන්නේ සමහරු කියනවා al වලට IT කරපු කෙනෙක්ට IT ස්පෙෂල් සෙලෙක්ට් වෙන්න බෑ කියලා. ඊට වඩා හොඳයි ද සබරගමුව Information system නැත්තං computer science and technology ඌව. දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් ටිකක් ඉක්මනට කියන්නකෝ. නැත්තං nsbm හරි kdu hari private karannada( me deka last option)
     
    • Like
    Reactions: ntayya

    ntayya

    Well-known member
  • Dec 2, 2012
    2,566
    2,163
    113
    Uba kamathi mona field eken yanna da ? IT kannama oni nam Physical Science IT yanne nathiwa IT degree ekakma select karanna try ekak denna, mama nam kiyanne Physical science karanawa nam 100% natural science tika campus eken karala Special ekakata try karanna kiyala
     
    • Like
    Reactions: zid2021

    Already taken

    Junior member
  • May 5, 2022
    56
    15
    8
    Uba kamathi mona field eken yanna da ? IT kannama oni nam Physical Science IT yanne nathiwa IT degree ekakma select karanna try ekak denna, mama nam kiyanne Physical science karanawa nam 100% natural science tika campus eken karala Special ekakata try karanna kiyala
    Ewa udin dala thiyenne. Cutoff anuwa enne oka
     
    • Like
    Reactions: ntayya

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,694
    6,016
    113
    @ගෙදර
    ඔය මොක කරත් ඉන්ඩ්‍රස්ට්‍රි එකේ යන්නේ වෙනම මගුලක් . ඒ නිසා ඕනේ එකක් කරපන් . ඔය ඩිගියෙන් ලබෙන පකක් නෑ ටිකක් කල් ගියාම .
    Lankawe situation ekath ekka uba kiyana kathawa aththa :(
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    මගේ z ඒකට physical science ict යන්න පුළුවන් වෙයි ජපුර හරි කැලණිය හරි. ඒ දෙක ලඟ නිසා ගෙදර ඉඳන් යන්නත් පුළුවන් නිසා මන් ඒ කැම්පස් දෙකට ආසයි. ඒත් ඒ degree eka IT පැත්තෙන් යන්න ඉන්න කෙනෙක්ට එච්චර හොඳ එකක් නෙමෙයිද. සමහරු කියනවා electronic තමයි ගොඩක් තියෙන්නේ සමහරු කියනවා al වලට IT කරපු කෙනෙක්ට IT ස්පෙෂල් සෙලෙක්ට් වෙන්න බෑ කියලා. ඊට වඩා හොඳයි ද සබරගමුව Information system නැත්තං computer science and technology ඌව. දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් ටිකක් ඉක්මනට කියන්නකෝ. නැත්තං nsbm හරි kdu hari private karannada( me deka last option)
    dan IT walata no demand data science wage ekak karapn
     
    • Haha
    Reactions: gcloud

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,819
    113
    Degree එකේ content එක දාන්න පුලුවන් නන් අදහස කියන්නන්.

    පුළුවන් තරම්ම බේසික් ඉගෙන ගන්න එක එක ෆීල්ඩ් වලට special වෙන් නැතුව. අද තියෙන industry එක ඉක්මනට ඉක්මනට මාරු වෙනවා

    Thanks
     

    Already taken

    Junior member
  • May 5, 2022
    56
    15
    8
    Degree එකේ content එක දාන්න පුලුවන් නන් අදහස කියන්නන්.

    පුළුවන් තරම්ම බේසික් ඉගෙන ගන්න එක එක ෆීල්ඩ් වලට special වෙන් නැතුව. අද තියෙන industry එක ඉක්මනට ඉක්මනට මාරු වෙනවා


    Thanks
    Mata me content eka hoyaganna baruwa inne🥲 web site eke hariyata na eka gana

    dan IT walata no demand data science wage ekak karapn
    Data science walata demand eka hodai da
    ------ Post added on Jun 29, 2024 at 12:15 PM

    Degree එකේ content එක දාන්න පුලුවන් නන් අදහස කියන්නන්.

    පුළුවන් තරම්ම බේසික් ඉගෙන ගන්න එක එක ෆීල්ඩ් වලට special වෙන් නැතුව. අද තියෙන industry එක ඉක්මනට ඉක්මනට මාරු වෙනවා


    Thanks
    Computer science wage ekaka basic da yanne. Eka karla feeld godak study krnna puluwan ne. Eka hoda da. Eka karala data science wage yana eka
    ------ Post added on Jun 29, 2024 at 12:16 PM
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,819
    113
    Mata me content eka hoyaganna baruwa inne🥲 web site eke hariyata na eka gana


    Data science walata demand eka hodai da
    ------ Post added on Jun 29, 2024 at 12:15 PM


    Computer science wage ekaka basic da yanne. Eka karla feeld godak study krnna puluwan ne. Eka hoda da. Eka karala data science wage yana eka
    ------ Post added on Jun 29, 2024 at 12:16 PM
    https://m.facebook.com/story.php?st...Tam5kiRV1l&id=100064934644325&mibextid=CDWPTG

    ඕකද බලන්න විස්තරයක් තියෙනවා
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,021
    113
    සේදවත්ත
    Lankawe situation ekath ekka uba kiyana kathawa aththa :(
    ලංකාවේ නෙමෙයි කොහෙත් එකයි. රැකියාවක් සදහා මුලික පුහුනුව දැනුම පමණයි උපාදියකින් දෙන්නේ . සීන් එකට ආවම එක වෙනම සීන් එකක්
     

    Already taken

    Junior member
  • May 5, 2022
    56
    15
    8
    https://m.facebook.com/story.php?st...Tam5kiRV1l&id=100064934644325&mibextid=CDWPTG

    ඕකද බලන්න විස්තරයක් තියෙනවා
    Ara basic tika hadaganna kiwwa ekata mokada karanne. Computer science degree ekak hodada? Data science pattata yanna thamai danata hithan inne. Araka karala yana eka hodada data science degree ekak krnawata wada (private karanne karoth)

    https://m.facebook.com/story.php?st...Tam5kiRV1l&id=100064934644325&mibextid=CDWPTG

    ඕකද බලන්න විස්තරයක් තියෙනවා
    Oka thamay
    ------ Post added on Jun 29, 2024 at 12:26 PM
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,819
    113
    Ara basic tika hadaganna kiwwa ekata mokada karanne. Computer science degree ekak hodada? Data science pattata yanna thamai danata hithan inne. Araka karala yana eka hodada data science degree ekak krnawata wada (private karanne karoth)


    Oka thamay
    ------ Post added on Jun 29, 2024 at 12:26 PM
    Data science වගේ edge එකේ තියෙන degree නන් කරන එක risky. Computer science, software engineer වගෙ එකක් මුලින් කරන එක හොදයි. එතකොට බේස් එක හොදයි
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    Mata me content eka hoyaganna baruwa inne🥲 web site eke hariyata na eka gana


    Data science walata demand eka hodai da
    ------ Post added on Jun 29, 2024 at 12:15 PM


    Computer science wage ekaka basic da yanne. Eka karla feeld godak study krnna puluwan ne. Eka hoda da. Eka karala data science wage yana eka
    ------ Post added on Jun 29, 2024 at 12:16 PM
    data is the future automate karanna bari ekama dee.IT nam dan internship nati scene ekak
     
    • Like
    Reactions: Already taken

    Already taken

    Junior member
  • May 5, 2022
    56
    15
    8
    Data science වගේ edge එකේ තියෙන degree නන් කරන එක risky. Computer science, software engineer වගෙ එකක් මුලින් කරන එක හොදයි. එතකොට බේස් එක හොදයි
    Machan sabaragamuwa information system hodai da degree eka. Nattan nsbm eke wage computer science hodai da
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,596
    100,819
    113
    Machan sabaragamuwa information system hodai da degree eka. Nattan nsbm eke wage computer science hodai da
    Compare කරන්න ඕනි මචන් ගොඩක් දේවල් එහෙම හරියටම උත්තරයක් දෙන්න කලින්.

    Course content තියෙනවා නන් පොඩ්ඩක් ශෙයා කරන්න බලන්න
     

    Already taken

    Junior member
  • May 5, 2022
    56
    15
    8
    Compare කරන්න ඕනි මචන් ගොඩක් දේවල් එහෙම හරියටම උත්තරයක් දෙන්න කලින්.

    Course content තියෙනවා නන් පොඩ්ඩක් ශෙයා කරන්න බලන්න
    Mata sabaragamuwa content eka nm hoyaganna bari una. Me japura information system course content eka. Mek poddk balala kiyannko
    https://computing.sjp.ac.lk/index.php/bachelor-of-computing-honours-in-information-systems/