dan denne nokia ewwa bn.nokia router eka hari na
zte ekai huawei ekai nam shape
dan denne nokia ewwa bn.nokia router eka hari na
zte ekai huawei ekai nam shape
WIFI walin nam 100Mbps tamai aweකේබල් එක ගහල චෙක් කරල බැලුව. බඩු වැඩ. ඩව්න්ලෝඩ් එහෙම කරද්දි හොදයි ඉතින්
Router eka Nokia.
mokakda nokia eke awula? mama dan 5 years withara use karanawa, awulak nam wela nanokia router eka hari na
zte ekai huawei ekai nam shape

10 mbps unlimited fiber package ekata wenasak una da ?
thama enne nan 10 i
owa weida bn2024,25 wireless,wired network hama ekema prices adu wei dialog,slt lankawa connect karana aluth submarine cable systems 2ma wada iwara unama.
Cable systems walata invest karana eka aniwaaren wenawa.owa weida bn![]()
kohenda download karan ne? wena rataka server?speedtest wala 200mbps + awata download karaddi 100-110mbps wage enne![]()
Speedtest දහයක් කරන්න ඕනෙලු 200mbps වෙන්න![]()


speed test ekak dahanfiber speed වැඩි කරද්දි 4G තිබ්බ speed එකත් බාගෙකින් අඩුවෙලාද කොහෙද![]()