SLT කියපු විදියට Fiber Speed ඒක වැඩි කරාද? ඩබල් ද? බන්

cheyrav

Well-known member
  • Dec 10, 2022
    1,161
    1,311
    113
    ගම්පහ
    කේබල් එක ගහල චෙක් කරල බැලුව. බඩු වැඩ. ඩව්න්ලෝඩ් එහෙම කරද්දි හොදයි ඉතින් :love2:
    Router eka Nokia.
     
    • Haha
    Reactions: Hasitha22

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    කේබල් එක ගහල චෙක් කරල බැලුව. බඩු වැඩ. ඩව්න්ලෝඩ් එහෙම කරද්දි හොදයි ඉතින් :love2:
    Router eka Nokia.
    WIFI walin nam 100Mbps tamai awe
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,926
    26,464
    113
    nokia router eka hari na

    zte ekai huawei ekai nam shape
    mokakda nokia eke awula? mama dan 5 years withara use karanawa, awulak nam wela na :oo:

    10 mbps unlimited fiber package ekata wenasak una da ?
    thama enne nan 10 i
    Helena Bonham Carter Reaction GIF

    ------ Post added on Jan 2, 2023 at 11:18 AM