Vivaz u5 පාවිච්චි කරන අය එන්ඩෝ මම ගොඩක් කාලෙකට කලින් VIVAZ U 5i පාවිච්චි කළා .. පට්ටම 4න එකක් මන් use කරපු...කැමරා එහෙම සුපිරි....videos එලම තමා apps ගොඩක් තියෙනවා මන් ලග...Games , Application ඕන අය pm කරන්න ...සැලකුවට වරදක් නැහැ