පස්යාල තියෙන්නේ සියනෑ කෝරලේ උඩුගහපත්තුවේ මීරිගම ආසනේ. කොළඹ ඉඳන් කිලෝ මීටර් 45යි.better wait
ඝෝඨාභය රජ්ජුරුවෝ අනුරාධපුරෙන් සෙනග ගෙනත් පදිංචිකරලා හැදුවේ.
පස්යාල තියෙන්නේ සියනෑ කෝරලේ උඩුගහපත්තුවේ මීරිගම ආසනේ. කොළඹ ඉඳන් කිලෝ මීටර් 45යි.better wait
first it will came to nittambuwa main post office,. then your areaපස්යාල තියෙන්නේ සියනෑ කෝරලේ උඩුගහපත්තුවේ මීරිගම ආසනේ. කොළඹ ඉඳන් කිලෝ මීටර් 45යි.
ඝෝඨාභය රජ්ජුරුවෝ අනුරාධපුරෙන් සෙනග ගෙනත් පදිංචිකරලා හැදුවේ.
RB********SG ?LPXXXXXXXXXXXXXX
UVXXXXXXXXXUZ
RBXXXXXXXXXSG/RBXXXXXXXXXLK
වගේ ට්රැකින් නම්බර් තැපෑලෙන්
AEXXXXXXXXXXXXXYH
වගේ ට්රැකින් නම්බර් Fardar Express Domestic
CPCNXXXXXXXXLK
වගේ ට්රැකින් නම්බර් Commonline Express
AECPXXXXXXXXLK /AECPXXXXXXXXELK
මේක ළඟදි ආපු ෆෝමැට් එකක් කවුරු ගේනවද දන්නෑ. පාර්සලේ ආවම කියන්නං කොහොමද ආවෙ කියල
SLPOST ලොකු අයිටම් නම්, කස්ටම් එකෙන් නවත්තගත්ත මගෙ එකRB********SG ?

monawada items nawattapuSLPOST ලොකු අයිටම් නම්, කස්ටම් එකෙන් නවත්තගත්ත මගෙ එක![]()
මගෙ ඕඩර් එකක් දැන් දවස් පහක් තිස්සෙ arrived in transit country/reigon බන්. මොන uttk ද මන්දSLPOST ලොකු අයිටම් නම්, කස්ටම් එකෙන් නවත්තගත්ත මගෙ එක![]()
mage dawas 13 oya huththey hira wela thiyanawaමගෙ ඕඩර් එකක් දැන් දවස් පහක් තිස්සෙ arrived in transit country/reigon බන්. මොන uttk ද මන්ද

matath okama thama..තැපෑලෙන් එනව කුරියර් සර්විස් එකකින් එනව අදත් ආව අදනං තැපෑලෙන් ඊයෙ එකක් කුරියර් එකකින් ආව
RB********SG ?
500g wage bnsl post eken enne. loku parcel ekak nam aniwa custom eken allanawa
AECPXXXXXXXXLK /AECPXXXXXXXXELK = Commonline ExpressLPXXXXXXXXXXXXXX
UVXXXXXXXXXUZ
RBXXXXXXXXXSG/RBXXXXXXXXXLK
වගේ ට්රැකින් නම්බර් තැපෑලෙන්
AEXXXXXXXXXXXXXYH
වගේ ට්රැකින් නම්බර් Fardar Express Domestic
CPCNXXXXXXXXLK
වගේ ට්රැකින් නම්බර් Commonline Express
AECPXXXXXXXXLK /AECPXXXXXXXXELK
මේක ළඟදි ආපු ෆෝමැට් එකක් කවුරු ගේනවද දන්නෑ. පාර්සලේ ආවම කියන්නං කොහොමද ආවෙ කියල