https://www.linkedin.com/in/lasitha-manchanayake-94932894?originalSubdomain=lk
මුලු JK holdings එකේම හෙඩා කියන්නේ...නිකන් නෙවෙයි....
මුලු JK holdings එකේම හෙඩා කියන්නේ...නිකන් නෙවෙයි....
ඒත් ඌට ලැබෙන්නේ මාස 11 ට දවස් 28 ක නිවාඩුවක්https://www.linkedin.com/in/lasitha-manchanayake-94932894?originalSubdomain=lk
මුලු JK holdings එකේම හෙඩා කියන්නේ...නිකන් නෙවෙයි....
ඒත් ඌට ලැබෙන්නේ මාස 11 ට දවස් 28 ක නිවාඩුවක්![]()
හරි එනම් කියද සති 5-6 ඊට වඩා නම් දෙන කෝපරේශන් නෑ ලොවෙත්.උබ දන්න තරම් තමා එහෙනම්.
දැන් නම් John Keells IT එහෙනම් ගොඩක් අවුල් වීගෙන යන්නේ
hama ekama ohoma thamai ban. godak un migrate wela. api IOs developer kenek hoyanwa dan 9 months edan. thama set une na honda ekekඋබ දන්න තරම් තමා එහෙනම්.
දැන් නම් John Keells IT එහෙනම් ගොඩක් අවුල් වීගෙන යන්නේ
හරි එනම් කියද සති 5-6 ඊට වඩා නම් දෙන කෝපරේශන් නෑ ලොවෙත්.
thopila kiriyata wela kalaya kanawa, penne nedda ara @N A K A M U R A @2osama ehemashik api monada krnne kiyala hithenva![]()
ov bro ! mechchara bari unath dan innvata vada gemak gahanna thibbathopila kiriyata wela kalaya kanawa, penne nedda ara @N A K A M U R A @2osama ehema
okun 24hours mekemai inne.
mama night weda karaddith okun denna innawa
mama day weda karaddith okun denna innawa
24hours magen pukshanaya wenne okun thamai
!බෙනිෆිට්ස් ඇති ඒත් නිවාඩු ඒම දෙන් නෑJKIT top management උන්ට බං ඕක නිකන් ගෙදර වගේ. උන්ට තියෙන benefits හොයලා බලපන්කො.
යකෝ ලසිතයා අපේ batch එකේනෙ. ඉස්කෝලෙ ඉද්දිත් සාමාන්ය fit එකක්. Uni එකේදි නම් batch එකක් උඩින් ඉතින් මම 3rd shy නෙ. TLM පොරක් තමයි.https://www.linkedin.com/in/lasitha-manchanayake-94932894?originalSubdomain=lk
මුලු JK holdings එකේම හෙඩා කියන්නේ...නිකන් නෙවෙයි....
balapan uba degree ekawath hariyata complete nokara, kunu malu meeyo kapu wattakka kaka, jundi room ekaka pai koteta wada wada hori wesiyonta ana ana innawa. balapan ugei ubei wenasaයකෝ ලසිතයා අපේ batch එකේනෙ. ඉස්කෝලෙ ඉද්දිත් සාමාන්ය fit එකක්. Uni එකේදි නම් batch එකක් උඩින් ඉතින් මම 3rd shy නෙ. TLM පොරක් තමයි.
හෙඩා තමයි හැබැයි JK holdings එකේ නෙවෙයි JK logistic division. අවුරුදු 10 කොහොමත් ලොකු කාලයක්.![]()
Management trainee ඉදන් කෙලින්ම aassistant manager ගියා කියන්නේ මොකක් හරි ලොකු connection එකක්.https://www.linkedin.com/in/lasitha-manchanayake-94932894?originalSubdomain=lk
මුලු JK holdings එකේම හෙඩා කියන්නේ...නිකන් නෙවෙයි....
බලපන් ඌ JK Vice president/JK Logistics CEO/Lassana COO වෙලත් crop කරපු ෆොටෝ කෑල්ලක් linkedin එකේ තියෙන්නෙ. University එක හරියට link කරලත් නෑ.
අනාත සිංහලු linkedin ඉගෙන ගන්න කියල කෝස් වලටත් යනව. සමහරු සල්ලි දීලා linkedin හදාගන්නව.![]()