අපේ ගෑනිට රට යන පිස්සුව ගහලා. එකිගෙ නෑදෑ සනුහරයක් ඉන්නවා ඩුබායි වල. උන්ට ඇත්තටම සල්ලි තියනවා. මොකද දන්න හැටියට උන් මෙහේ සදා අනාත වෙලා ඉදල එහේ ගිහින් තමා ගොඩ ගිහින් තියෙන්නෙ, උන්ගෙන් එකියක් මෙයාව ෆෝම් කරලා. දැන් යන සීන් එකේ ඉන්නෙ. වයිෆ් government ජොබක් කරන්නෙ. එය හදන්නෙ පවුලම එක්ක යන්න. මගෙ පොඩි දෙන්න එකෙක් අවුරුදු 8යි අනිකට 13යි. පොඩි උන්ට English හොදට බෑ. Government School එකක තම ඉගන ගන්නෙ.
මට IT Side එකෙ ජොබක් හොයල දෙන්නම්ලු. අපි දෙන්නගේ CV එවන්නලු.
මේක හරියන වැඩක්ද බන්?
මේ කලේ Dubai ගිහින් ගොඩ යන්න පුලුවන්ද?
මේක ඉන්න තැනිනුත් පහලට වැටෙන වැඩක්ද?
උපදෙසක් ඩීපල්ලකො.. මේක මේ ගෑනිටයි එකිගෙ අම්මටයි පැහදිලි කරල දෙන්න
මට IT Side එකෙ ජොබක් හොයල දෙන්නම්ලු. අපි දෙන්නගේ CV එවන්නලු.
මේක හරියන වැඩක්ද බන්?
මේ කලේ Dubai ගිහින් ගොඩ යන්න පුලුවන්ද?
මේක ඉන්න තැනිනුත් පහලට වැටෙන වැඩක්ද?
උපදෙසක් ඩීපල්ලකො.. මේක මේ ගෑනිටයි එකිගෙ අම්මටයි පැහදිලි කරල දෙන්න
