ඈගිල්ල ගහන ලංකාවේ කෙල්ලෝ අඩු ඇයි?

dynamite1234

Well-known member
  • Apr 17, 2014
    5,303
    2,274
    113
    විවේචනය කරන්න එපා කියලා ඉල්ලා හිටිනවා සහෝදරවරුන් ගෙන්, මම 80 ගනන් වල ඉපදුන චරිතයක්, පුංචි කාලේ ඉදලාම මම දහම් පාසල් අධ‍්‍යාපනය ලබපු පන්සල එක්කම හිටපු ධර්මාචාර්‍ය කරලා පොඩිඋන්ට උගන්නපු චරිතයක්.... "පව පඩිසන් දීම වෙන්න තියනවා නම් කොහොමත් වෙනවා".

    මගේ නංගි කොලඹ පාසල් ගියේ, දැනට පිටරට වැඩ කරනවා, උපාධිය ගත්තේ පිටරට නිසා එහෙම ඉන්නවා. මේ සිද්ධිය වෙන්න බල පෑවේ මගේ යාලුවන් දෙතුන් දෙනෙක් මට විහිලු කල නිසා.

    "මොනාද බන් නංගි මට බැන්නා නේ යාලු වෙන්න අහපු ගමන්"
    "සොරි බන් උබලාගේ නංගි අපේ අම්මාට කියලා නේ මම යාලු වෙන්න අැහුවා කියලා"
    "මේ මොකද බන් උබලෑ නංගි මේ insta Facebook වල කෙල්ලො photos එක්කම දාන්නෙ?"
    "කෙල්ලෝ එක්ක ලෙන්ගතුකම වැඩී වගේ නේද?"

    ඔහොම විවිධාකාර කතා අැහුවා, ගොඩක් දෙනා විහිලුවට කියපුවා. මම සාමාන්‍යයෙන් හිත ලාමක චරිතයක්, අනිත් අය ගැන හොයන්න බලන්න ගියාම බොක්කෙන්ම හොයනවා බලනවා. ඒවගේම තමයි මගේ ප්‍රශ්න ගැන හිතන්න ගියාම පිස්සු හැදෙනකන්ම හිතනවා. ඉතින් මේ නංගි ගැන යාලුවෝ කියන ඒවා මට හිතේ කරදරයක් උනා, ඒ නිසාම මම Facebook එක බොරු profile එකක් හදාගෙන එයාගේ post / photo වලට comment කරා අවුරුදු 2ක් විතර , chat කරන්න එහෙම උත්සාහ කලත් හරි ගියේ නෑ. ඔහොම අවුරුදු 2කින් පස්සේ එක්තරා දවසක් මට chat කලා, මාසයක් තිස්සේ chat කරලා දෙන්නා එක්ක කුලුපග උනා. එකදවසක් ඉඳලා ඉඳලා එයාම මගෙන් අදාල මාතෘකාව අැහුවා. එයා හිතන්නේ මම පාසල් යන කෙල්ලෙක් කියලා

    එයා - නංගි ඔයාට Boyfriend කෙනෙක් නැද්ද?
    මම - නෑ අක්කා මුලින්ම studies කරගන්න ඕනී
    එයා - පුදුමයි කොලඹ ඉස්කොලෙ යන කෙල්ලෙක්ට Boyfriend නෑ කිව්වාම

    ඔහොම chat එක යන අතරේ අයිත් අහනවා

    එයා - Boyfriend නෑ කිව්වාට Girlfriend කෙනෙක් නම් අැති නේද?
    මම - අපෝ නෑ
    එයා - බොරු කියන්න එපා ඉතින්, කෙනෙක්ට අාසාවත් නැද්ද? ඉස්කෝලේ අක්කලා යාලුවෙන්න අහලා නැද්ද?
    මම - එහෙම නෑ ඔයා පිස්සු දේවල් කියන්න එපා.

    ඔන්න ඔතන ඉඳන් එක දුර දිග යනවා. ජීවිතේටවත් මම අහපු නැති කතා මම දැනගත්තා මේ කොලඹ කාන්තා පාසල් හා ඒ ආශ්‍රිත Lesbian සමාජය ගැන.

    • කාන්තා කාන්තා හමුවීම්.
    • කාන්තා කාන්තා ආදර සම්බන්ධතා
    • කොහොමද ඒවා රහසෙන් කරගෙන යන්නෙ?
    • කොහොමද එහෙම කෙනෙක් ව අඳුරගන්නෙ?
    • කොලඹ එවැනි කාන්තාවන් (කෙල්ලො සහ මැදිවයස් වල) ගැවසෙන්නේ කොහෙද?
    • මොනාද කතාකරන ඉඟි භාෂාව? (Hint language)

    එකී මෙකී නොකී සියලුම දේ. ඒ අතරේ මේ කාන්තා ස්‍වයංවිදනය හා ඒක කරන්නේ කොහොමද කියලා එයාම මට කියලා දුන්නා...

    ඊට අමතරව එයාගේ Girlfriends ලාගේ විස්තර සහ Photo. පිටරට Lesbian සංස්කෘතිය. Threesome සංස්කෘතිය. එයා ආශ‍්‍රය කරපු කපල් ගැන. Club ගියාම වෙන දේවල්. ලංකාවේ සුපිරි පවුල්වල වෙන දේවල්. (අැතැම් අවස්ථා වල ලංකාවේ එයාගේ කොලඹ යාලුවන් එක්ක Group Chat එහෙම කලා)

    හිතාගන්න මට අැතිවුන මානසික පීඩනය කොහොමද කියලා? පුංචි කාලේ ඉඳලා අැහැක් වගේ බලාගෙන, කියන්න තේරෙන්නේ නැහැ ඒ හැගීම ඉතින්. අනුගේ ලීක් මමත් හොයනවා අනුන් ගේ ඕපාදූප මමත් බලනවා අහනවා සමහරුන්ව විවේචනය කරනවා ඕක බඩුව, දන්නකාලේ ඉඳන් ඕක වටේ තමයි කියලා.
    හිතාගන්න දෛවයේ සරදම කොහොමද කියලා? තමන්ගේම කෙනෙක්ගේ දේවල් දැනගනකොට?
    මානසිකව ගොඩක් වැටුනා මම. පන්සලෙන් බැහැර උනා මම හිත ගොඩාක් අවුල් උන නිසා. (ඒකයි මම කිව්වේ පව පඩිසන් දීම කියලා) දැන් මම බොන්න අැබ්බැහිවෙලා. තනියම ඉන්න කැමතී සමාජෙන් මිදිලා. තාම මම අවිවාහකයි. මනස අවුල් උනාම භාවනා කරනවා පිස්සු හැදෙයි කියලා බයයි. කිසිකෙනෙක්ට හිතේ තියන මේ දේ කියන්න බෑ, මට කිසිකෙනෙක් විශ්වාස නෑ. සමාජෙන් විවේඡනය වෙන්න බයයි. තව ලියන්න බෑ අැතැම් දේවල් මතක් වෙනකොට හිතට හරිම අමාරුයි.

    වැඩිහිටියෙකුගෙන් වෙන්න ඕනා යුතුකම් ඉටුකලේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. ආරක්‍ෂාව/රැකවරණය දුන්නේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. හරි මගට යොමුකලේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. කෙනෙක් කියයි මම හනමිටි අදහස් තියන පොරක් කියලා. තවත් අය වෙන වෙන දේවල් කියයි.

    "ප‍්‍රරශ්නය තමාගේ නොවන තුරු පිලිතුර දාර්ශනිකයි" "ප‍්‍රරශ්නය තමාගේ උනාම තමයි දන්නේ මනසින් විඳවන ආකාරය"

    පුංචි වෙලාවක් අරගෙන මගේ කතාවට තමන්ව අදාල කරගෙන හිතලා බලන්න..........



    View attachment 84652View attachment 84653View attachment 84654View attachment 84655View attachment 84656View attachment 84657

    Fucked up
     

    HmNRazor

    Well-known member
  • Fucked up

    කෙනෙක්ව අධ‍්‍යර්‍යමත් කරන්න නෙමෙයි කිව්වේ! පිරිමි උනාම මොනාද නොකරන්නේ? ජීවිතේ අත්දැකීම් ගන්න ඕනා පිරිමි උනාම එහෙමයි. නමුත් පල දීම සිදුවෙනවා. මගේ අත්දැකීම කිව්වේ....
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,882
    23,564
    113
    විවේචනය කරන්න එපා කියලා ඉල්ලා හිටිනවා සහෝදරවරුන් ගෙන්, මම 80 ගනන් වල ඉපදුන චරිතයක්, පුංචි කාලේ ඉදලාම මම දහම් පාසල් අධ‍්‍යාපනය ලබපු පන්සල එක්කම හිටපු ධර්මාචාර්‍ය කරලා පොඩිඋන්ට උගන්නපු චරිතයක්.... "පව පඩිසන් දීම වෙන්න තියනවා නම් කොහොමත් වෙනවා".

    මගේ නංගි කොලඹ පාසල් ගියේ, දැනට පිටරට වැඩ කරනවා, උපාධිය ගත්තේ පිටරට නිසා එහෙම ඉන්නවා. මේ සිද්ධිය වෙන්න බල පෑවේ මගේ යාලුවන් දෙතුන් දෙනෙක් මට විහිලු කල නිසා.

    "මොනාද බන් නංගි මට බැන්නා නේ යාලු වෙන්න අහපු ගමන්"
    "සොරි බන් උබලාගේ නංගි අපේ අම්මාට කියලා නේ මම යාලු වෙන්න අැහුවා කියලා"
    "මේ මොකද බන් උබලෑ නංගි මේ insta Facebook වල කෙල්ලො photos එක්කම දාන්නෙ?"
    "කෙල්ලෝ එක්ක ලෙන්ගතුකම වැඩී වගේ නේද?"

    ඔහොම විවිධාකාර කතා අැහුවා, ගොඩක් දෙනා විහිලුවට කියපුවා. මම සාමාන්‍යයෙන් හිත ලාමක චරිතයක්, අනිත් අය ගැන හොයන්න බලන්න ගියාම බොක්කෙන්ම හොයනවා බලනවා. ඒවගේම තමයි මගේ ප්‍රශ්න ගැන හිතන්න ගියාම පිස්සු හැදෙනකන්ම හිතනවා. ඉතින් මේ නංගි ගැන යාලුවෝ කියන ඒවා මට හිතේ කරදරයක් උනා, ඒ නිසාම මම Facebook එක බොරු profile එකක් හදාගෙන එයාගේ post / photo වලට comment කරා අවුරුදු 2ක් විතර , chat කරන්න එහෙම උත්සාහ කලත් හරි ගියේ නෑ. ඔහොම අවුරුදු 2කින් පස්සේ එක්තරා දවසක් මට chat කලා, මාසයක් තිස්සේ chat කරලා දෙන්නා එක්ක කුලුපග උනා. එකදවසක් ඉඳලා ඉඳලා එයාම මගෙන් අදාල මාතෘකාව අැහුවා. එයා හිතන්නේ මම පාසල් යන කෙල්ලෙක් කියලා

    එයා - නංගි ඔයාට Boyfriend කෙනෙක් නැද්ද?
    මම - නෑ අක්කා මුලින්ම studies කරගන්න ඕනී
    එයා - පුදුමයි කොලඹ ඉස්කොලෙ යන කෙල්ලෙක්ට Boyfriend නෑ කිව්වාම

    ඔහොම chat එක යන අතරේ අයිත් අහනවා

    එයා - Boyfriend නෑ කිව්වාට Girlfriend කෙනෙක් නම් අැති නේද?
    මම - අපෝ නෑ
    එයා - බොරු කියන්න එපා ඉතින්, කෙනෙක්ට අාසාවත් නැද්ද? ඉස්කෝලේ අක්කලා යාලුවෙන්න අහලා නැද්ද?
    මම - එහෙම නෑ ඔයා පිස්සු දේවල් කියන්න එපා.

    ඔන්න ඔතන ඉඳන් එක දුර දිග යනවා. ජීවිතේටවත් මම අහපු නැති කතා මම දැනගත්තා මේ කොලඹ කාන්තා පාසල් හා ඒ ආශ්‍රිත Lesbian සමාජය ගැන.

    • කාන්තා කාන්තා හමුවීම්.
    • කාන්තා කාන්තා ආදර සම්බන්ධතා
    • කොහොමද ඒවා රහසෙන් කරගෙන යන්නෙ?
    • කොහොමද එහෙම කෙනෙක් ව අඳුරගන්නෙ?
    • කොලඹ එවැනි කාන්තාවන් (කෙල්ලො සහ මැදිවයස් වල) ගැවසෙන්නේ කොහෙද?
    • මොනාද කතාකරන ඉඟි භාෂාව? (Hint language)

    එකී මෙකී නොකී සියලුම දේ. ඒ අතරේ මේ කාන්තා ස්‍වයංවිදනය හා ඒක කරන්නේ කොහොමද කියලා එයාම මට කියලා දුන්නා...

    ඊට අමතරව එයාගේ Girlfriends ලාගේ විස්තර සහ Photo. පිටරට Lesbian සංස්කෘතිය. Threesome සංස්කෘතිය. එයා ආශ‍්‍රය කරපු කපල් ගැන. Club ගියාම වෙන දේවල්. ලංකාවේ සුපිරි පවුල්වල වෙන දේවල්. (අැතැම් අවස්ථා වල ලංකාවේ එයාගේ කොලඹ යාලුවන් එක්ක Group Chat එහෙම කලා)

    හිතාගන්න මට අැතිවුන මානසික පීඩනය කොහොමද කියලා? පුංචි කාලේ ඉඳලා අැහැක් වගේ බලාගෙන, කියන්න තේරෙන්නේ නැහැ ඒ හැගීම ඉතින්. අනුගේ ලීක් මමත් හොයනවා අනුන් ගේ ඕපාදූප මමත් බලනවා අහනවා සමහරුන්ව විවේචනය කරනවා ඕක බඩුව, දන්නකාලේ ඉඳන් ඕක වටේ තමයි කියලා.
    හිතාගන්න දෛවයේ සරදම කොහොමද කියලා? තමන්ගේම කෙනෙක්ගේ දේවල් දැනගනකොට?
    මානසිකව ගොඩක් වැටුනා මම. පන්සලෙන් බැහැර උනා මම හිත ගොඩාක් අවුල් උන නිසා. (ඒකයි මම කිව්වේ පව පඩිසන් දීම කියලා) දැන් මම බොන්න අැබ්බැහිවෙලා. තනියම ඉන්න කැමතී සමාජෙන් මිදිලා. තාම මම අවිවාහකයි. මනස අවුල් උනාම භාවනා කරනවා පිස්සු හැදෙයි කියලා බයයි. කිසිකෙනෙක්ට හිතේ තියන මේ දේ කියන්න බෑ, මට කිසිකෙනෙක් විශ්වාස නෑ. සමාජෙන් විවේඡනය වෙන්න බයයි. තව ලියන්න බෑ අැතැම් දේවල් මතක් වෙනකොට හිතට හරිම අමාරුයි.

    වැඩිහිටියෙකුගෙන් වෙන්න ඕනා යුතුකම් ඉටුකලේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. ආරක්‍ෂාව/රැකවරණය දුන්නේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. හරි මගට යොමුකලේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. කෙනෙක් කියයි මම හනමිටි අදහස් තියන පොරක් කියලා. තවත් අය වෙන වෙන දේවල් කියයි.

    "ප‍්‍රරශ්නය තමාගේ නොවන තුරු පිලිතුර දාර්ශනිකයි" "ප‍්‍රරශ්නය තමාගේ උනාම තමයි දන්නේ මනසින් විඳවන ආකාරය"

    පුංචි වෙලාවක් අරගෙන මගේ කතාවට තමන්ව අදාල කරගෙන හිතලා බලන්න..........



    View attachment 84652View attachment 84653View attachment 84654View attachment 84655View attachment 84656View attachment 84657

    ඉතින් බන් උබට කෙල්ලො ගැන ෆීලින් එනව වගේ තමා එයාට ෆීලින් එන්නෙත් කෙල්ලො ගැන. සමාජ බහුතරයක් වගේම වෙන්න ඕනෙ නෑනෙ හැමෝම. අපි හැදිල තියෙන සංස්කෘතිය එක්ක අපිට ඕක accept කරන්න බැරි අවුල තියෙන්නෙ
     

    HmNRazor

    Well-known member
  • ඉතින් බන් උබට කෙල්ලො ගැන ෆීලින් එනව වගේ තමා එයාට ෆීලින් එන්නෙත් කෙල්ලො ගැන. සමාජ බහුතරයක් වගේම වෙන්න ඕනෙ නෑනෙ හැමෝම. අපි හැදිල තියෙන සංස්කෘතිය එක්ක අපිට ඕක accept කරන්න බැරි අවුල තියෙන්නෙ

    අන්න එතන තමයි අවුල! "අපි හැදිල තියෙන සංස්කෘතිය" ඉස්සර නම් ඔය ප‍්‍රශ්නය මට වදයක් වෙලා තිබ්බා. දැන් වැඩිය හිතන්නේ නෑ ප‍්‍රශ්න වලින් දුවන එක තමයි කරන්නෙ. 80, 90 පස්සෙ ගොඩක් දෙනා මේ සංස්කෘතිය පස්සේ යන්නේ නෑ ඒක මම දන්නවා. සාමාන්‍යයන් කොළඹ 7 සහ තදාසන්න ප‍්‍රදේශ (සම්පූර්ණ කොළඹම කියමු) දැන් ඉස්සර වගේ නෙමෙයි. අමුතු Life 1ක් තියෙන්නෙ.
     

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,671
    1
    6,348
    113
    විවේචනය කරන්න එපා කියලා ඉල්ලා හිටිනවා සහෝදරවරුන් ගෙන්, මම 80 ගනන් වල ඉපදුන චරිතයක්, පුංචි කාලේ ඉදලාම මම දහම් පාසල් අධ‍්‍යාපනය ලබපු පන්සල එක්කම හිටපු ධර්මාචාර්‍ය කරලා පොඩිඋන්ට උගන්නපු චරිතයක්.... "පව පඩිසන් දීම වෙන්න තියනවා නම් කොහොමත් වෙනවා".

    මගේ නංගි කොලඹ පාසල් ගියේ, දැනට පිටරට වැඩ කරනවා, උපාධිය ගත්තේ පිටරට නිසා එහෙම ඉන්නවා. මේ සිද්ධිය වෙන්න බල පෑවේ මගේ යාලුවන් දෙතුන් දෙනෙක් මට විහිලු කල නිසා.

    "මොනාද බන් නංගි මට බැන්නා නේ යාලු වෙන්න අහපු ගමන්"
    "සොරි බන් උබලාගේ නංගි අපේ අම්මාට කියලා නේ මම යාලු වෙන්න අැහුවා කියලා"
    "මේ මොකද බන් උබලෑ නංගි මේ insta Facebook වල කෙල්ලො photos එක්කම දාන්නෙ?"
    "කෙල්ලෝ එක්ක ලෙන්ගතුකම වැඩී වගේ නේද?"

    ඔහොම විවිධාකාර කතා අැහුවා, ගොඩක් දෙනා විහිලුවට කියපුවා. මම සාමාන්‍යයෙන් හිත ලාමක චරිතයක්, අනිත් අය ගැන හොයන්න බලන්න ගියාම බොක්කෙන්ම හොයනවා බලනවා. ඒවගේම තමයි මගේ ප්‍රශ්න ගැන හිතන්න ගියාම පිස්සු හැදෙනකන්ම හිතනවා. ඉතින් මේ නංගි ගැන යාලුවෝ කියන ඒවා මට හිතේ කරදරයක් උනා, ඒ නිසාම මම Facebook එක බොරු profile එකක් හදාගෙන එයාගේ post / photo වලට comment කරා අවුරුදු 2ක් විතර , chat කරන්න එහෙම උත්සාහ කලත් හරි ගියේ නෑ. ඔහොම අවුරුදු 2කින් පස්සේ එක්තරා දවසක් මට chat කලා, මාසයක් තිස්සේ chat කරලා දෙන්නා එක්ක කුලුපග උනා. එකදවසක් ඉඳලා ඉඳලා එයාම මගෙන් අදාල මාතෘකාව අැහුවා. එයා හිතන්නේ මම පාසල් යන කෙල්ලෙක් කියලා

    එයා - නංගි ඔයාට Boyfriend කෙනෙක් නැද්ද?
    මම - නෑ අක්කා මුලින්ම studies කරගන්න ඕනී
    එයා - පුදුමයි කොලඹ ඉස්කොලෙ යන කෙල්ලෙක්ට Boyfriend නෑ කිව්වාම

    ඔහොම chat එක යන අතරේ අයිත් අහනවා

    එයා - Boyfriend නෑ කිව්වාට Girlfriend කෙනෙක් නම් අැති නේද?
    මම - අපෝ නෑ
    එයා - බොරු කියන්න එපා ඉතින්, කෙනෙක්ට අාසාවත් නැද්ද? ඉස්කෝලේ අක්කලා යාලුවෙන්න අහලා නැද්ද?
    මම - එහෙම නෑ ඔයා පිස්සු දේවල් කියන්න එපා.

    ඔන්න ඔතන ඉඳන් එක දුර දිග යනවා. ජීවිතේටවත් මම අහපු නැති කතා මම දැනගත්තා මේ කොලඹ කාන්තා පාසල් හා ඒ ආශ්‍රිත Lesbian සමාජය ගැන.

    • කාන්තා කාන්තා හමුවීම්.
    • කාන්තා කාන්තා ආදර සම්බන්ධතා
    • කොහොමද ඒවා රහසෙන් කරගෙන යන්නෙ?
    • කොහොමද එහෙම කෙනෙක් ව අඳුරගන්නෙ?
    • කොලඹ එවැනි කාන්තාවන් (කෙල්ලො සහ මැදිවයස් වල) ගැවසෙන්නේ කොහෙද?
    • මොනාද කතාකරන ඉඟි භාෂාව? (Hint language)

    එකී මෙකී නොකී සියලුම දේ. ඒ අතරේ මේ කාන්තා ස්‍වයංවිදනය හා ඒක කරන්නේ කොහොමද කියලා එයාම මට කියලා දුන්නා...

    ඊට අමතරව එයාගේ Girlfriends ලාගේ විස්තර සහ Photo. පිටරට Lesbian සංස්කෘතිය. Threesome සංස්කෘතිය. එයා ආශ‍්‍රය කරපු කපල් ගැන. Club ගියාම වෙන දේවල්. ලංකාවේ සුපිරි පවුල්වල වෙන දේවල්. (අැතැම් අවස්ථා වල ලංකාවේ එයාගේ කොලඹ යාලුවන් එක්ක Group Chat එහෙම කලා)

    හිතාගන්න මට අැතිවුන මානසික පීඩනය කොහොමද කියලා? පුංචි කාලේ ඉඳලා අැහැක් වගේ බලාගෙන, කියන්න තේරෙන්නේ නැහැ ඒ හැගීම ඉතින්. අනුගේ ලීක් මමත් හොයනවා අනුන් ගේ ඕපාදූප මමත් බලනවා අහනවා සමහරුන්ව විවේචනය කරනවා ඕක බඩුව, දන්නකාලේ ඉඳන් ඕක වටේ තමයි කියලා.
    හිතාගන්න දෛවයේ සරදම කොහොමද කියලා? තමන්ගේම කෙනෙක්ගේ දේවල් දැනගනකොට?
    මානසිකව ගොඩක් වැටුනා මම. පන්සලෙන් බැහැර උනා මම හිත ගොඩාක් අවුල් උන නිසා. (ඒකයි මම කිව්වේ පව පඩිසන් දීම කියලා) දැන් මම බොන්න අැබ්බැහිවෙලා. තනියම ඉන්න කැමතී සමාජෙන් මිදිලා. තාම මම අවිවාහකයි. මනස අවුල් උනාම භාවනා කරනවා පිස්සු හැදෙයි කියලා බයයි. කිසිකෙනෙක්ට හිතේ තියන මේ දේ කියන්න බෑ, මට කිසිකෙනෙක් විශ්වාස නෑ. සමාජෙන් විවේඡනය වෙන්න බයයි. තව ලියන්න බෑ අැතැම් දේවල් මතක් වෙනකොට හිතට හරිම අමාරුයි.

    වැඩිහිටියෙකුගෙන් වෙන්න ඕනා යුතුකම් ඉටුකලේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. ආරක්‍ෂාව/රැකවරණය දුන්නේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. හරි මගට යොමුකලේ නෑ කියලා මගේ හිත මටම කියනවා. කෙනෙක් කියයි මම හනමිටි අදහස් තියන පොරක් කියලා. තවත් අය වෙන වෙන දේවල් කියයි.

    "ප‍්‍රරශ්නය තමාගේ නොවන තුරු පිලිතුර දාර්ශනිකයි" "ප‍්‍රරශ්නය තමාගේ උනාම තමයි දන්නේ මනසින් විඳවන ආකාරය"

    පුංචි වෙලාවක් අරගෙන මගේ කතාවට තමන්ව අදාල කරගෙන හිතලා බලන්න..........



    View attachment 84652View attachment 84653View attachment 84654View attachment 84655View attachment 84656View attachment 84657

    මේක උබේ සිරා සීන් එකක්නම්, ඕකෙ උබ්ට හිතන්නවත් දුක් වෙන්නවත් දෙයක් නෑ බන්.. ඒ එකි හැදුන සංස්තිය.. මේ උබ හැදුන සංස්තිය.. දෙක දෙකක්වීමෙ නොගැලපීම තියෙන්නෙ.. උබත් එහෙ හිටියනම් උබත් ඔය ටිකමයි රෑ තිස්සෙ බීල කෙල්ලෝ එක්ක ක්ලබ් ගානේ.........

    හරියට බන් අපි ඊය කිව්වට චීන්නු බලු මස් කනවා වගෙ තමා... කවුද දන්නෙ ඔය විදිහටම උන් අපි ඌරුමස්/හරක් මස් කන එකට ඊය කියනවද කියලා..
     

    HmNRazor

    Well-known member
  • මේක උබේ සිරා සීන් එකක්නම්, ඕකෙ උබ්ට හිතන්නවත් දුක් වෙන්නවත් දෙයක් නෑ බන්.. ඒ එකි හැදුන සංස්තිය.. මේ උබ හැදුන සංස්තිය.. දෙක දෙකක්වීමෙ නොගැලපීම තියෙන්නෙ.. උබත් එහෙ හිටියනම් උබත් ඔය ටිකමයි රෑ තිස්සෙ බීල කෙල්ලෝ එක්ක ක්ලබ් ගානේ.........

    හරියට බන් අපි ඊය කිව්වට චීන්නු බලු මස් කනවා වගෙ තමා... කවුද දන්නෙ ඔය විදිහටම උන් අපි ඌරුමස්/හරක් මස් කන එකට ඊය කියනවද කියලා..

    දැන් වැඩිය හිතන්නේ නෑ. තමන් ගේ හිතට එකඟව පැරදිලා නේදෝ කියන හැගීම මට අදටත් තියනවා. එයා ගේ සිද්ධියෙන් පස්සේ තවත් දෙතුන් දෙනෙක්වම INSTA FB Stalk කලා මම. අදටත් මට හිතුනොත් කෙනෙක්ට Approach කරලා බලන්න ඕනා කියලා Stalk කරනවා. චරිත ඝාතනය කිරීම යන අරමුණෙන් නෙමෙයි කුතුහලය කියන අරමුණෙන්! අහපු දේවල් ගොඩාක් තියනවා. සමහර දේවල් විශ්වාස කරන්න පුලුවන්. සමහර දේවල් හිතා ගන්න බැරි දේවල්! :oo:
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,882
    23,564
    113
    අන්න එතන තමයි අවුල! "අපි හැදිල තියෙන සංස්කෘතිය" ඉස්සර නම් ඔය ප‍්‍රශ්නය මට වදයක් වෙලා තිබ්බා. දැන් වැඩිය හිතන්නේ නෑ ප‍්‍රශ්න වලින් දුවන එක තමයි කරන්නෙ. 80, 90 පස්සෙ ගොඩක් දෙනා මේ සංස්කෘතිය පස්සේ යන්නේ නෑ ඒක මම දන්නවා. සාමාන්‍යයන් කොළඹ 7 සහ තදාසන්න ප‍්‍රදේශ (සම්පූර්ණ කොළඹම කියමු) දැන් ඉස්සර වගේ නෙමෙයි. අමුතු Life 1ක් තියෙන්නෙ.

    ඕකනන් බන් ඔය Colombo lifestyle වගේ සිද්දියක් නෙමේ. සමහරු ඉපදෙන්නෙම gay lesbian විදිහට. ඉතින් ඒක 100% ස්වභාවිකයි. සංස්කෘතිය නිසා ඇතිවෙච්ච කෘතිම දෙයක් නෙමේ
     

    HmNRazor

    Well-known member
  • ඕකනන් බන් ඔය Colombo lifestyle වගේ සිද්දියක් නෙමේ. සමහරු ඉපදෙන්නෙම gay lesbian විදිහට. ඉතින් ඒක 100% ස්වභාවිකයි. සංස්කෘතිය නිසා ඇතිවෙච්ච කෘතිම දෙයක් නෙමේ

    සිරවටම? උබ විතරක් නෙමෙයි තව සමහරු ඔය කතාව කියනවා. නමුත් මම හොයලා බලලා / කියවලා තියන විදියට බුදුදහමට අනුව නම් ඒක පවක්. අනිත් ආගම් ගැන නම් මම දන්නේ නැහැ. තව දෙයක් පෙන්වලා දෙන්න කැමතී උබ හෝ මම හෝ කිසිම ආගමක් උපතින් අරගෙන එන්නේ නැ. කුඩා කාලේ නම් අදාල පුද්ගලයාගේ දෙමාපියන් ගේ තීරනය මත ඔහුට හෝ අැයට තමාගේ ආගම ලැබෙනවා. මුස්ලිම් හා කතෝලික දෙදෙනෙක් විවාහ උනොත් දෙදෙනාගේ තීරනය මත දරුවන් ගේ ආගම තීරනය වෙනවා. බෟෙද්ධ හා වෙනත් ආගමක උනත් එහෙමයි. අැතැම් දෙමාපියන් දරුවන්ට නිසි කල වයස ආවම / දැනුම බුද්ධිය පරිකල්පන ශක්තිය ආවාම ආගම වෙනස් කරන්න උවමනා නම් අවස්ථා ව ලබා දෙනවා. ඉතින් මේ උදාහරණය අරගෙන මම කෙනෙක් ගෙන් අහන්න කැමතී කොහොමද උපතින් එහෙම වෙන්නේ කියලා? උපතින් කොහොමද කියන්නේ තමන් Gay හෝ Lesbian හෝ කියලා? මම නම් පෙන්වලා දෙන්නේ තමන් හැදෙන වැඩෙන සමාජ රටාව / සංස්කෘතිය අනුව කෙනෙක් ගේ සිතුවිලි වෙනස් වීමන් එහෙම වෙනවා කියලා. "රෝමෙට ගියාම රෝමන් කාරයෙක් වගේ ඉන්න ඕනෑ" ගොඩක් දෙනෙක් මේ කතාව අහලා අැති. රෝමෙට ගියාම රෝමන් කාරයෙක් වගේ හිටපු නැති අය කෝ? කෝ එයාලා ගැන තොරතුරු? කවුරුත් කොහෙවත් ඒක කියලා නෑ නේ. මම කියන්නේ නෑ Colombo lifestyle එක වැරදී කියලා මමත් Colombo වල ඉන්න කෙනෙක්. අැත්තෙන්ම අගය කරනවා උබේ reply එක! තවදෙයක්, ආගම කතාව උදාහරනයට ගත්තේ පැහැදිලි කරන්න ලේසි නිසා. සියලු ආගම් වලට මම ගරු කරනවා
     
    Last edited:

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Agili gahanne naa bn they do play with the clit...thats quite common..

    Godakma teen age eke oka karanawa onema kellek...:yes:

    Who doesn't touch and explore their body..? :dull: godak aya experiment karanna owa karanne...kellonta kollo wage hama welema sex gana hithanne naha...ekai wenasa..
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,882
    23,564
    113
    සිරවටම? උබ විතරක් නෙමෙයි තව සමහරු ඔය කතාව කියනවා. නමුත් මම හොයලා බලලා / කියවලා තියන විදියට බුදුදහමට අනුව නම් ඒක පවක්. අනිත් ආගම් ගැන නම් මම දන්නේ නැහැ. තව දෙයක් පෙන්වලා දෙන්න කැමතී උබ හෝ මම හෝ කිසිම ආගමක් උපතින් අරගෙන එන්නේ නැ. කුඩා කාලේ නම් අදාල පුද්ගලයාගේ දෙමාපියන් ගේ තීරනය මත ඔහුට හෝ අැයට තමාගේ ආගම ලැබෙනවා. මුස්ලිම් හා කතෝලික දෙදෙනෙක් විවාහ උනොත් දෙදෙනාගේ තීරනය මත දරුවන් ගේ ආගම තීරනය වෙනවා. බෟෙද්ධ හා වෙනත් ආගමක උනත් එහෙමයි. අැතැම් දෙමාපියන් දරුවන්ට නිසි කල වයස ආවම / දැනුම බුද්ධිය පරිකල්පන ශක්තිය ආවාම ආගම වෙනස් කරන්න උවමනා නම් අවස්ථා ව ලබා දෙනවා. ඉතින් මේ උදාහරණය අරගෙන මම කෙනෙක් ගෙන් අහන්න කැමතී කොහොමද උපතින් එහෙම වෙන්නේ කියලා? උපතින් කොහොමද කියන්නේ තමන් Gay හෝ Lesbian හෝ කියලා? මම නම් පෙන්වලා දෙන්නේ තමන් හැදෙන වැඩෙන සමාජ රටාව / සංස්කෘතිය අනුව කෙනෙක් ගේ සිතුවිලි වෙනස් වීමන් එහෙම වෙනවා කියලා. "රෝමෙට ගියාම රෝමන් කාරයෙක් වගේ ඉන්න ඕනෑ" ගොඩක් දෙනෙක් මේ කතාව අහලා අැති. රෝමෙට ගියාම රෝමන් කාරයෙක් වගේ හිටපු නැති අය කෝ? කෝ එයාලා ගැන තොරතුරු? කවුරුත් කොහෙවත් ඒක කියලා නෑ නේ. මම කියන්නේ නෑ Colombo lifestyle එක වැරදී කියලා මමත් Colombo වල ඉන්න කෙනෙක්. අැත්තෙන්ම අගය කරනවා උබේ reply එක! තවදෙයක්, ආගම කතාව උදාහරනයට ගත්තේ පැහැදිලි කරන්න ලේසි නිසා. සියලු ආගම් වලට මම ගරු කරනවා

    කොටසක් ඉන්නව මචන් වෙන option එකක් නැතිකමට හරි ලබාගන්න තියෙන පහසුව,විනෝදය,හිතවත්කම වගේ දේවල් හින්ද gay,lesiban සම්බන්ධ තියාගන්නව. Prisons වල වගේ. නමුත් තව කොටසක් ඉන්නව උපතින්ම gay,lesbian අය. උබට කෙල්ලෙක් ගැන ෆීලින් ආවට කොල්ලෙක් ගැන එහෙම ෆීලින් එකක් නෑනෙ. ඒ වගේ තමා lesbian කෙල්ලෙක්ට තවත් කෙල්ලෙක් ගැන ෆීලින් ආවට කොල්ලෙක් ගැන ෆීලින් එන්නෑ. ඒ වගේම lesbian කෙල්ලො දෙන්නෙක් අතර හරි gay කොල්ලො දෙන්නෙක් හරි ඇතිවෙන්නෙත් pure love තමා අනිත් කපල් වගේම. ඒකනෙ උන් වෙඩින් අරන් marry කරල ලමයි එහෙමත් අරන් හදාගෙන එක ගෙදරක ජීවත් වෙන්නෙ. ලංකාව වගේ රටවල් වල උන්ව කොන් කරාට බටහිර රටවල එහෙම ඕනෙ තරන් කපල් ඉන්නව. ලමයි අරන් හදාගන්නව ගොඩක් අය එතකොට උට ඉන්නෙ අම්මල දෙන්නෙක් නැත්තන් තාත්තල දෙන්නෙක්. ඒක normal එහෙ.
     

    Gatapolos

    Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    සිරවටම? උබ විතරක් නෙමෙයි තව සමහරු ඔය කතාව කියනවා. නමුත් මම හොයලා බලලා / කියවලා තියන විදියට බුදුදහමට අනුව නම් ඒක පවක්. අනිත් ආගම් ගැන නම් මම දන්නේ නැහැ. තව දෙයක් පෙන්වලා දෙන්න කැමතී උබ හෝ මම හෝ කිසිම ආගමක් උපතින් අරගෙන එන්නේ නැ. කුඩා කාලේ නම් අදාල පුද්ගලයාගේ දෙමාපියන් ගේ තීරනය මත ඔහුට හෝ අැයට තමාගේ ආගම ලැබෙනවා. මුස්ලිම් හා කතෝලික දෙදෙනෙක් විවාහ උනොත් දෙදෙනාගේ තීරනය මත දරුවන් ගේ ආගම තීරනය වෙනවා. බෟෙද්ධ හා වෙනත් ආගමක උනත් එහෙමයි. අැතැම් දෙමාපියන් දරුවන්ට නිසි කල වයස ආවම / දැනුම බුද්ධිය පරිකල්පන ශක්තිය ආවාම ආගම වෙනස් කරන්න උවමනා නම් අවස්ථා ව ලබා දෙනවා. ඉතින් මේ උදාහරණය අරගෙන මම කෙනෙක් ගෙන් අහන්න කැමතී කොහොමද උපතින් එහෙම වෙන්නේ කියලා? උපතින් කොහොමද කියන්නේ තමන් Gay හෝ Lesbian හෝ කියලා? මම නම් පෙන්වලා දෙන්නේ තමන් හැදෙන වැඩෙන සමාජ රටාව / සංස්කෘතිය අනුව කෙනෙක් ගේ සිතුවිලි වෙනස් වීමන් එහෙම වෙනවා කියලා. "රෝමෙට ගියාම රෝමන් කාරයෙක් වගේ ඉන්න ඕනෑ" ගොඩක් දෙනෙක් මේ කතාව අහලා අැති. රෝමෙට ගියාම රෝමන් කාරයෙක් වගේ හිටපු නැති අය කෝ? කෝ එයාලා ගැන තොරතුරු? කවුරුත් කොහෙවත් ඒක කියලා නෑ නේ. මම කියන්නේ නෑ Colombo lifestyle එක වැරදී කියලා මමත් Colombo වල ඉන්න කෙනෙක්. අැත්තෙන්ම අගය කරනවා උබේ reply එක! තවදෙයක්, ආගම කතාව උදාහරනයට ගත්තේ පැහැදිලි කරන්න ලේසි නිසා. සියලු ආගම් වලට මම ගරු කරනවා
    Buddhagame oya wage sillara dewal athi kiyala mama hithanne na. Ewa thamange personal preferences , who the fuck cares these ancient dumb religions say
     

    dendyard

    Member
    Aug 21, 2018
    5
    2
    3
    සිරවටම? උබ විතරක් නෙමෙයි තව සමහරු ඔය කතාව කියනවා. නමුත් මම හොයලා බලලා / කියවලා තියන විදියට බුදුදහමට අනුව නම් ඒක පවක්. අනිත් ආගම් ගැන නම් මම දන්නේ නැහැ. තව දෙයක් පෙන්වලා දෙන්න කැමතී උබ හෝ මම හෝ කිසිම ආගමක් උපතින් අරගෙන එන්නේ නැ. කුඩා කාලේ නම් අදාල පුද්ගලයාගේ දෙමාපියන් ගේ තීරනය මත ඔහුට හෝ අැයට තමාගේ ආගම ලැබෙනවා. මුස්ලිම් හා කතෝලික දෙදෙනෙක් විවාහ උනොත් දෙදෙනාගේ තීරනය මත දරුවන් ගේ ආගම තීරනය වෙනවා. බෟෙද්ධ හා වෙනත් ආගමක උනත් එහෙමයි. අැතැම් දෙමාපියන් දරුවන්ට නිසි කල වයස ආවම / දැනුම බුද්ධිය පරිකල්පන ශක්තිය ආවාම ආගම වෙනස් කරන්න උවමනා නම් අවස්ථා ව ලබා දෙනවා. ඉතින් මේ උදාහරණය අරගෙන මම කෙනෙක් ගෙන් අහන්න කැමතී කොහොමද උපතින් එහෙම වෙන්නේ කියලා? උපතින් කොහොමද කියන්නේ තමන් Gay හෝ Lesbian හෝ කියලා? මම නම් පෙන්වලා දෙන්නේ තමන් හැදෙන වැඩෙන සමාජ රටාව / සංස්කෘතිය අනුව කෙනෙක් ගේ සිතුවිලි වෙනස් වීමන් එහෙම වෙනවා කියලා. "රෝමෙට ගියාම රෝමන් කාරයෙක් වගේ ඉන්න ඕනෑ" ගොඩක් දෙනෙක් මේ කතාව අහලා අැති. රෝමෙට ගියාම රෝමන් කාරයෙක් වගේ හිටපු නැති අය කෝ? කෝ එයාලා ගැන තොරතුරු? කවුරුත් කොහෙවත් ඒක කියලා නෑ නේ. මම කියන්නේ නෑ Colombo lifestyle එක වැරදී කියලා මමත් Colombo වල ඉන්න කෙනෙක්. අැත්තෙන්ම අගය කරනවා උබේ reply එක! තවදෙයක්, ආගම කතාව උදාහරනයට ගත්තේ පැහැදිලි කරන්න ලේසි නිසා. සියලු ආගම් වලට මම ගරු කරනවා

    මන් අහලා තියෙනවා පිරිමි ආත්ම ගනනාවක් එකදිගට ඉපදිලා, ගැහැනු ආත්මයක් ලැබුවම සමහර පිරිමි ගති පැවතුම් අතෑරගන්න බැරි වෙනවා කියලා. ඕකම අනික් පැත්තට වුනාම තමයි පිරිමින්ගේ හිත් ගෑනුන්ගේ වගේ වෙන්නේ, ශරීර පිරිමි වුනාට. මනුශ්‍යයෝ විදියට ඒ අයට අනුකම්පා කරන්න ඕනේ ඒ අය දරන්නේ මොන මතේ වුනත්. එයාලගෙන් අපිට හානියක් නෑ වගේම අපෙන් අනික් අයටත් හානියක් නැති වෙන්න ඕනේ. ඒකයි මනුශ්‍යත්වය කියන්නේ. බුදු දහමේ හොද දේවල් කියන්නේ මනුශ්‍ය දේවල්, අමනුශ්‍ය වෙන්න එපා.

    ත්‍රෙඩ් එකට අදාල නැ උඩ ටික. 97/98 වගේ පස්සේ ඉපදුන තරුණ/තරුණියෝ සෑහෙන්න වෙනස්, සමාජ මට්ටම දැනුමකින් තොරව වැඩි වෙලා. අවු. 12/13 වෙනකොට ලමයි හදන්නත් සූදානම්. එහෙම එකේ තරුණියෝ ඇගිලි ගහන එක මහ ලොකු දෙයක් නෙවෙයි. හැබැයි නොකරන අයත් ඇති. බඳින්න ඉන්නවා නම් වග බලාගන්න එහෙම නොවෙන්න. නැත්තම් දැන් ඉන්න තරුණියෝ ඒක ලබාගන්න වෙන ක්‍රම හොයයි.
     
    • Like
    Reactions: HmNRazor

    HmNRazor

    Well-known member
  • මන් අහලා තියෙනවා පිරිමි ආත්ම ගනනාවක් එකදිගට ඉපදිලා, ගැහැනු ආත්මයක් ලැබුවම සමහර පිරිමි ගති පැවතුම් අතෑරගන්න බැරි වෙනවා කියලා. ඕකම අනික් පැත්තට වුනාම තමයි පිරිමින්ගේ හිත් ගෑනුන්ගේ වගේ වෙන්නේ, ශරීර පිරිමි වුනාට. මනුශ්‍යයෝ විදියට ඒ අයට අනුකම්පා කරන්න ඕනේ ඒ අය දරන්නේ මොන මතේ වුනත්. එයාලගෙන් අපිට හානියක් නෑ වගේම අපෙන් අනික් අයටත් හානියක් නැති වෙන්න ඕනේ. ඒකයි මනුශ්‍යත්වය කියන්නේ. බුදු දහමේ හොද දේවල් කියන්නේ මනුශ්‍ය දේවල්, අමනුශ්‍ය වෙන්න එපා.

    ත්‍රෙඩ් එකට අදාල නැ උඩ ටික. 97/98 වගේ පස්සේ ඉපදුන තරුණ/තරුණියෝ සෑහෙන්න වෙනස්, සමාජ මට්ටම දැනුමකින් තොරව වැඩි වෙලා. අවු. 12/13 වෙනකොට ලමයි හදන්නත් සූදානම්. එහෙම එකේ තරුණියෝ ඇගිලි ගහන එක මහ ලොකු දෙයක් නෙවෙයි. හැබැයි නොකරන අයත් ඇති. බඳින්න ඉන්නවා නම් වග බලාගන්න එහෙම නොවෙන්න. නැත්තම් දැන් ඉන්න තරුණියෝ ඒක ලබාගන්න වෙන ක්‍රම හොයයි.

    කොටසක් ඉන්නව මචන් වෙන option එකක් නැතිකමට හරි ලබාගන්න තියෙන පහසුව,විනෝදය,හිතවත්කම වගේ දේවල් හින්ද gay,lesiban සම්බන්ධ තියාගන්නව. Prisons වල වගේ. නමුත් තව කොටසක් ඉන්නව උපතින්ම gay,lesbian අය. උබට කෙල්ලෙක් ගැන ෆීලින් ආවට කොල්ලෙක් ගැන එහෙම ෆීලින් එකක් නෑනෙ. ඒ වගේ තමා lesbian කෙල්ලෙක්ට තවත් කෙල්ලෙක් ගැන ෆීලින් ආවට කොල්ලෙක් ගැන ෆීලින් එන්නෑ. ඒ වගේම lesbian කෙල්ලො දෙන්නෙක් අතර හරි gay කොල්ලො දෙන්නෙක් හරි ඇතිවෙන්නෙත් pure love තමා අනිත් කපල් වගේම. ඒකනෙ උන් වෙඩින් අරන් marry කරල ලමයි එහෙමත් අරන් හදාගෙන එක ගෙදරක ජීවත් වෙන්නෙ. ලංකාව වගේ රටවල් වල උන්ව කොන් කරාට බටහිර රටවල එහෙම ඕනෙ තරන් කපල් ඉන්නව. ලමයි අරන් හදාගන්නව ගොඩක් අය එතකොට උට ඉන්නෙ අම්මල දෙන්නෙක් නැත්තන් තාත්තල දෙන්නෙක්. ඒක normal එහෙ.


    Thread එක පටන් ගත්තේ කොහෙන්ද අපි කතාව අැදගෙන යන්නේ කොහෙටද? Thread එක දාපු කෙනා බනිනවාද දන්නෙත් නෑ මුන්ගේ විකාර කියලා...... අදහස් මතවාද එක්ක තමයි කතාව නැගලා යන්නෙ ඉතින්! එක්කෝ කෙනෙක් දෙයක් ගනී!! එක්කො අපිට පිස්සු කියලා හිතයි!! :yes: :yes:



    Buddhagame oya wage sillara dewal athi kiyala mama hithanne na. Ewa thamange personal preferences , who the fuck cares these ancient dumb religions say

    Brother trust me when i say this!! if you think the religions are "ancient and dumb" that is your downfall, there is no restrictions for you to think modern and act modern but if some one don't follow a religion he or she is equal to just another street dog or street bitch. who has no motives and don't know what is good or bad.

    For me i follow the teachings in Buddhism. the easy stuff. i am true believer of karma (what goes around come around manner).
     
    Last edited:

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    මම ඔය සබ්ජෙක්ට් එක ගැන ලංකාවෙ කෙල්ලො දෙන්නෙක් එක්ක විතරයි කතා කරලා තියෙන්නෙ (උඹලා දන්නවනෙ ලංකාවෙ කෙල්ලො ඕපන් නැහැ කියලා. මේ රටවල කෙල්ලො නම් එළිපිටම කරන විදියත් කියනවා). මේ කෙල්ලො දෙන්නා නම් ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ ඉඳලා ඇඟිලි ගහලා තියෙනවා. එකියක් අවුරුදු 15 ඉඳලා, අනිත් කෙල්ල 17 ඉඳලා. එකියක් මාත් එක්ක කොටු පැනපු එකියක්. අනිත් එකී නිකන් යාලුවෙක්. හැබැයි මුන් දෙන්නම දැන් අමු වල් ගෑණු.
    මේ සාම්පල් එක මදි තමයි. ඒත් මේක තමයි මගේ අත්දැකිම.

    uba koheda inne ban?
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    ජීවිතේටවත් මම අහපු නැති කතා මම දැනගත්තා මේ කොලඹ කාන්තා පාසල් හා ඒ ආශ්‍රිත Lesbian සමාජය ගැන.



    කාන්තා කාන්තා හමුවීම්.
    කාන්තා කාන්තා ආදර සම්බන්ධතා
    කොහොමද ඒවා රහසෙන් කරගෙන යන්නෙ?
    කොහොමද එහෙම කෙනෙක් ව අඳුරගන්නෙ?
    කොලඹ එවැනි කාන්තාවන් (කෙල්ලො සහ මැදිවයස් වල) ගැවසෙන්නේ කොහෙද?
    මොනාද කතාකරන ඉඟි භාෂාව? (Hint language)




    ඊට අමතරව එයාගේ Girlfriends ලාගේ විස්තර සහ Photo. පිටරට Lesbian සංස්කෘතිය. Threesome සංස්කෘතිය. එයා ආශ‍්‍රය කරපු කපල් ගැන. Club ගියාම වෙන දේවල්. ලංකාවේ සුපිරි පවුල්වල වෙන දේවල්. (අැතැම් අවස්ථා වල ලංකාවේ එයාගේ කොලඹ යාලුවන් එක්ක Group Chat එහෙම කලා)
    හම්මෝ යකො.
    ඔහොම බෑ. මේ ටික හොඳට explain කරපං.