flush karanna kalin giye monawada kiyala balana eka
Ubata kawru hari bannama duka hithenne mona nerve eka nisa da?Nope oya logic ekata anuwa nervous system eke sensory receptors okkoma remove karala dammama happiness athiwenna epai
Optic nerve + Auditory nerveUbata kawru hari bannama duka hithenne mona nerve eka nisa da?
ඔයා බය වෙලා ඉන්න දේ වෙන්න දෙන්න. කවදාහරි ඒකට මුහුණදීලා වෙන්නේ මොකක්ද කියල බලනකම් ඕක ඉවර වෙන්නේ නෑ. ගොඩක් දේවල් ඕක නිසා අපරාදේ මගහැරෙයි. ඒ නිසා අදම බයෙන් ඉන්න දේට මුහුණ දීල ඒක බොරුවක් කියල තහවුරු කරගන්න.OCD
Ath hodala hodala dan hodatama welila

Machan nerves walata puluwan signal eka denna witarai. Signal eke dukak naha. Duka hithe hadagaththa ekak thiyenne. Ube kamaththata nathi, Wenas wena, harayak nathi ewa hodai kiyala hithunama thama case eka wenne. Api banum ahanna kamaththak naththe hama welema hithagena inne loke apita ona hatiyata karakenawa kiyala, loke apita ona hatiyata neve hethu Pala rata ratawakata kriyathmaka wenawa kiyala awaboda unama oya dissapointments enne na. Mama mea kiyanne mama wedda Mata dissapointments na kiyala neve, eka ahema wenne kiyala podi therumak thiyanawa. Bayak, dukak athi unama ai eka ehema awe kiyala podak Therenawa. Eken enne loku nidasahasak misak depression ekak neve machan.Optic nerve + Auditory nerve
kMachan nerves walata puluwan signal eka denna witarai. Signal eke dukak naha. Duka hithe hadagaththa ekak thiyenne. Ube kamaththata nathi, Wenas wena, harayak nathi ewa hodai kiyala hithunama thama case eka wenne. Api banum ahanna kamaththak naththe hama welema hithagena inne loke apita ona hatiyata karakenawa kiyala, loke apita ona hatiyata neve hethu Pala rata ratawakata kriyathmaka wenawa kiyala awaboda unama oya dissapointments enne na. Mama mea kiyanne mama wedda Mata dissapointments na kiyala neve, eka ahema wenne kiyala podi therumak thiyanawa. Bayak, dukak athi unama ai eka ehema awe kiyala podak Therenawa. Eken enne loku nidasahasak misak depression ekak neve machan.
නාන්ඩ යන්ඩ කලින්?කොහෙ ගියත් යන්න කලින් නාන්න ඕනේ
පිස්සු නැත්තම් උබටත් මෙච්චරකල් මේකෙ ඉන්ඩ බෑAngoda inna ewunta hadapu site ekakda Elakiri eka?
mama waradilada awe???
ඕකට කොහොමත් පිස්සු නෙ...