Oka common bnළඟකදි ඉඳල transgender porn බලල අතේ ගහනවා.![]()
Oka common bnළඟකදි ඉඳල transgender porn බලල අතේ ගහනවා.![]()
ube ammawa deal yawana eka thama job eka wesige putheජොබ් එකක් නැති පොන්නයා ගෑනු ඩිල් යවන්න කතාව![]()

Pena rupe hndata capture karanna iPhone hoyana gaman dena talksPena rupe attak kiyala hitan inna okoma manasika leddu

Pena rupe attak kiyala hitan inna okoma manasika leddu
E unata talk eka hari.sabba sathwayo unmanthakoPena rupe hndata capture karanna iPhone hoyana gaman dena talks![]()
Thoge talks anthoth jata bahith jataE unata talk eka hari.sabba sathwayo unmanthako
Leda thiyana ewa hodai kiyala hithen ekenne ban depress wennneEka ledak nam ithin hodai kiyala hithanna kisi deyak na forever depressed![]()
, No disappointment's = No depressionNope loke hodai kiyanna kisima deyak nathinam api loke exist wena eken wadak nane.Leda thiyana ewa hodai kiyala hithen ekenne ban depress wennne![]()
koi weleth disspoint wenna wenawa ne
, No disappointment's = No depression
Gore /violence digatama beluwama addict wenawa mcn. Uba kage hari Thatte palawida danna Douglasge wageGore/ violence බලන්න ආසයි
Serial killer mindset සෙට් එක තියෙනවා
සයිකෝ ගති මතුවෙනවා වෙලාවකට
වැඩක් කර කර ඉද්දි කෑගැහුවොත් අතේ තියෙන එකෙන් ගහනවා
මකුලුවෝ, කැරපොත්තෝ කරදර කරොත් පරලොව යවනවා
Hariyata hari. depression kathawa waradi, Mona ganada Depress wenne? Disappoint karana ewa, pain eka dena ewa harayak na kiyala thrunata passe monada ithuruwenne? pain eka nathi thana monada thiyenne? Happiness not depression.Nope loke hodai kiyanna kisima deyak nathinam api loke exist wena eken wadak nane.
Getting tired of your own existence = depression
pain eka nethi thana tiyenneth duka.Hariyata hari. depression kathawa waradi, Mona ganada Depress wenne? Disappoint karana ewa, pain eka dena ewa harayak na kiyala thrunata passe monada ithuruwenne? pain eka nathi thana monada thiyenne? Happiness not depression.
Nope oya logic ekata anuwa nervous system eke sensory receptors okkoma remove karala dammama happiness athiwenna epaipain eka nathi thana monada thiyenne? Happiness not depression.