උබර්ලට තියන මානසික රෝග මෙතන දාපල්ලා

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,993
    167,827
    113
    එකමත් එක රටක
    Pena rupe attak kiyala hitan inna okoma manasika leddu
    IM9yOYv.jpg
     
    රට කාපු ගෝටට ....
    කඩේ ගියපු මේකේ ඉන්න උන්ව.........
    ලොකු රොක් මියුසික් එකක් දාල ගෝල් ෆේස් එකට ගෙනත්.......
    හිනී ඉරටුවකින් පුkaට ගහන්න හිතෙනවා.....
    ලයිට් බිලයි වතුර බිලයි ගෙවනකොට...................:unsure:
     
    • Love
    Reactions: abhilanka

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Leda thiyana ewa hodai kiyala hithen ekenne ban depress wennne :ROFLMAO: :ROFLMAO: koi weleth disspoint wenna wenawa ne :lol:, No disappointment's = No depression
    Nope loke hodai kiyanna kisima deyak nathinam api loke exist wena eken wadak nane.

    Getting tired of your own existence = depression
     

    Chimpanzee Putha

    Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,693
    15,040
    113
    Milagiriya
    Gore/ violence බලන්න ආසයි
    Serial killer mindset සෙට් එක තියෙනවා
    සයිකෝ ගති මතුවෙනවා වෙලාවකට
    වැඩක් කර කර ඉද්දි කෑගැහුවොත් අතේ තියෙන එකෙන් ගහනවා
    මකුලුවෝ, කැරපොත්තෝ කරදර කරොත් පරලොව යවනවා
    Gore /violence digatama beluwama addict wenawa mcn. Uba kage hari Thatte palawida danna Douglasge wage
     

    ll-MegaMind-ll

    Well-known member
  • May 13, 2011
    4,531
    699
    113
    Dharmayaiobai.org
    Nope loke hodai kiyanna kisima deyak nathinam api loke exist wena eken wadak nane.

    Getting tired of your own existence = depression
    Hariyata hari. depression kathawa waradi, Mona ganada Depress wenne? Disappoint karana ewa, pain eka dena ewa harayak na kiyala thrunata passe monada ithuruwenne? pain eka nathi thana monada thiyenne? Happiness not depression.
     
    • Like
    Reactions: elakiriaddict

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,656
    67,999
    113
    Hariyata hari. depression kathawa waradi, Mona ganada Depress wenne? Disappoint karana ewa, pain eka dena ewa harayak na kiyala thrunata passe monada ithuruwenne? pain eka nathi thana monada thiyenne? Happiness not depression.
    pain eka nethi thana tiyenneth duka.
     
    • Like
    Reactions: Hyaenidae