හික් හික්. උබ හිතුවද මම ඕවා ගැන දන්නේ නැහැ කියලා.can acc eke create karapu dawasath wenas karanna puluwan, namath wenas karanna puluwan. ona deyak karanna puluwan
vBulletin wala admin kenakta ho mod kenekta password reset karanna deyak naha.. user profile eka admin cp wala giyahama eken reset karanna puluwan..
super mod kenekta unath ea dema karanna puluwan. ea acc eken log wenna pm makanna add karanna, acc eka create karapu date eka wenas karanna. thawa boho daa vB wala karanna puluwan machan..

මං බැලුවේ මේ පොර ටෝක් දෙන එවුන් vBulletin ගැන මොනවද දන්නේ කියලා.





හැබැයි රිදුනෙත් නෑ


