ඕස්ට්‍රේලියාවේ වීසා නීති වෙනස් වෙයි

Edward Kenway

Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    It is TR. I know. but it has more benefits than PR.
    Being outside of the country for a year likewise.
    It is much better to hang onto Blue Card even if you are a PR holder.

    Can't do that neh bung? residence permit දෙකක් තියා ගන්න බෑනේ?

    Blue da red da danne na කොහොම හරි යූරෝ වල වර්ක් වීසා උන්ටත් PR වගේම benefits හම්බෙනවනේ?

    ඔසී වල work, student උන්ට මේලෝ ලබ්බක් ලැබෙන්නේ නෑ.... ඔසී PR උන්ට වඩා Europe වල work visa උන්ට ඊට වඩා benefits තියේ වගේ සමහර පැතිවලින්...child care, generous parental leaves, free Unis etc...

    ඔව් මෙහෙ TR/PR/Citizen කියල benefits වල ඇති වෙනසක් නෑ. අනික් අතට Aus PR direct දෙන නිසා TR උන්ට අඩු කුලේ සීන් එකෙන් සලකන එක තේරුම් ගන්න පුළුවන්.

    Australian white un Europe yanawa neda bung? math dakka forum wala un ahanawa

    දෙපැත්තටම වෙනවා බං අර එකෙක් කිව්වා වගේ grass is greener එකත් ලොකුවට බලපානවා. EU Aus දෙකම හොඳයි, pros and cons වෙනස් තමන්ට පුද්ගලිකව වටින්නේ කොයි දේවල්ද කියන එක අනුව තමයි decide කරන්න ඕනේ.

    P

    Ow habai Eheta yana unta wada Aussi ena un tama wadi....

    Anika ban munge families gattama 1/4 wath wena kohe hari rataka....

    එහෙම වෙන්න එපයි 25 million vs 447 million
     
    • Like
    Reactions: acryan and NaiRobi

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,756
    87,160
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Mama danna taramin,
    Threshold ekak have ratin pita inna dawas gaanata tax resident kenek kiyala pili ganna...
    Tax resident kenek nam ratin pita hitiyatath gewanna oni...

    Ara minimum time eken passe nam tax resident kenek nemei e nisa oni na tax gewanna...hebai e ekkama uuta medicare beneifits nethi wenawa... And still HECS (student loan) gewanna oni...

    Pension nam mama hitanne citizen oni ekekta set wenawa eka ape income eken kapenne nathi nisa.... 🤔🤔

    183 days in Australia innawa nam eka digata tax resident.
    Pension ehemath nathi wenawa minimum kalayakata wada ratin pita innawa nam. Aye gihin awoth aye ganna puluwan. Owaye exception tiyena ayath innawa athi.
    Hodata oya gana dannawa athi @1sam

    Dan ehama move unama bung, Australian goverment ekan dena benefits unta wena rataka innakota set wenawada ?

    Pension wage dewal ? :confused:

    na ban ehema denne na.
    Eka minimum kalayakata wada ratin pita innawa nam labenne na.
    ------ Post added on May 21, 2023 at 5:51 AM

    Ow PR ගත්ත කියලා " ඇඟට දැනෙන" දෙයක් නම් තාම දැනිලා නෑ 🫠

    e uba PR nathi unta wena dewal danne nathi nisa.
    dan balapan uba geyak hadaddi ma ubata keeyak save unada kiyala PR tiyena eken.

    for example, ube gedara 600k wage kiyala hithamu. Ehenam ubata wadipura gewanna wena gana.

    FIRB fees : 13 200$
    Foreign buyer tax : 8% = 48 000$
    Losing first home buyer grant : 10 000$

    oya tika at least ma nathi wenawa. 71 200$ minimum. Ekath ge hadana gana wadi nam wadiy.

    eeta amatharawa rent ekata inna nasthi wena salli + pahuwela PR labunama geyak gattama e kalayata kalin ge hadanna puluwan una nam labena capital gain eka + Ona tanaka geyak hadeeme hakiyawa

    onna oya tika waduna nam tamai agata danenne :lol:

    oya tikata amatarawa balapan ubata maternity + paternity paid leaves + child care benefits + family tax benefits +
    ------ Post added on May 21, 2023 at 6:11 AM
     
    Last edited:

    rooshan2008

    Well-known member
  • Apr 16, 2008
    5,896
    1,271
    113
    CALL 0x754EA
    Can't do that neh bung? residence permit දෙකක් තියා ගන්න බෑනේ?


    මේක බලපන්. ගොඩක් උන් දන්නේ නෑ, eligibile නම් පර්මිට් තුනක් විතර තියාගන්න පුලුවන්.
    1. Blue
    2. PR
    3. EU settlement

    PR එකේ ගහලා යවනවා BC Holder කියලා.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113


    මේක බලපන්. ගොඩක් උන් දන්නේ නෑ, eligibile නම් පර්මිට් තුනක් විතර තියාගන්න පුලුවන්.
    1. Blue
    2. PR
    3. EU settlement

    PR එකේ ගහලා යවනවා BC Holder කියලා.


    Ado didn't knew that
     
    • Haha
    Reactions: hancok

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ඇත්තටම Skilled Migration වලින් Australia ගියපු Software Engineers ල ඉන්නවද?
    මන් දන්න හැමෝම වගේ student ගියපු අය. මන් හෙව්වටත් මට හම්බුනේ නෑ skilled ගියපු කව්රුවත්.
    මන් දැන් මාස කීපයක ඉඳන් Australia, Singapore, Germany, UK, Canada එහෙම companies වලට Apply කරා, LinkedIn, Monster, Seek ඕවයින්.
    ඒත් කිසිම Australian company එකකින් මට කිසිම feedback එකක් ආවේ නෑ. අනිත් රටවල් වලින්නම් interviews කීපයක් ආව.
    මන් CV එකත් ගොඩාක් research කරලා හැදුවේ. මට total 5 years experience ( Mobile App Development ) තියෙනවා including 3 years onsite experience in middle east.
    මට Australia තමයි යන්න ඕන. මොනවද මට මේ වෙනුවෙන් තව කරන්න පුලුවන්?


    :rofl:

    ඊයා PR PR ගෑවට කුඩුවේ දාපු බල්ලෙක් වගේ රටේ කැමති තැන ඉන්නත් බැරි visa එකකට දාල නේද මූ මේ කියවන්නේ? ඒ මදිවට ඒකත් තව මාස 3 ලැබෙයි කියල හිතාගෙන ඉන්නේ :lol:



    ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:

    EOI දදා ඉන්නේ මොකටද පෝලිම් වේසිගේ කොල්ලෝ අර කිව්ව SS එක දාපන්කෝ බලන්න :lol:
    mehe waren ponnaya. IT karala ganan ganne na kiyanne attada job walata danawa danawa ganan ganne naalu :rofl:
    ------ Post added on May 29, 2023 at 1:45 PM
     

    play_boy

    Well-known member
  • Dec 29, 2010
    1,467
    189
    63
    ඇත්තටම Skilled Migration වලින් Australia ගියපු Software Engineers ල ඉන්නවද?
    මන් දන්න හැමෝම වගේ student ගියපු අය. මන් හෙව්වටත් මට හම්බුනේ නෑ skilled ගියපු කව්රුවත්.
    මන් දැන් මාස කීපයක ඉඳන් Australia, Singapore, Germany, UK, Canada එහෙම companies වලට Apply කරා, LinkedIn, Monster, Seek ඕවයින්.
    ඒත් කිසිම Australian company එකකින් මට කිසිම feedback එකක් ආවේ නෑ. අනිත් රටවල් වලින්නම් interviews කීපයක් ආව.
    මන් CV එකත් ගොඩාක් research කරලා හැදුවේ. මට total 5 years experience ( Mobile App Development ) තියෙනවා including 3 years onsite experience in middle east.
    මට Australia තමයි යන්න ඕන. මොනවද මට මේ වෙනුවෙන් තව කරන්න පුලුවන්?


    :rofl:


    mehe waren ponnaya. IT karala ganan ganne na kiyanne attada job walata danawa danawa ganan ganne naalu :rofl:
    ------ Post added on May 29, 2023 at 1:45 PM
    onshore innawnam job set wenawa. Ausi un poddak face to face interview styles walata kamati un wage. Mage personal experience eken kiwe.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ඇත්තටම Skilled Migration වලින් Australia ගියපු Software Engineers ල ඉන්නවද?
    මන් දන්න හැමෝම වගේ student ගියපු අය. මන් හෙව්වටත් මට හම්බුනේ නෑ skilled ගියපු කව්රුවත්.
    මන් දැන් මාස කීපයක ඉඳන් Australia, Singapore, Germany, UK, Canada එහෙම companies වලට Apply කරා, LinkedIn, Monster, Seek ඕවයින්.
    ඒත් කිසිම Australian company එකකින් මට කිසිම feedback එකක් ආවේ නෑ. අනිත් රටවල් වලින්නම් interviews කීපයක් ආව.
    මන් CV එකත් ගොඩාක් research කරලා හැදුවේ. මට total 5 years experience ( Mobile App Development ) තියෙනවා including 3 years onsite experience in middle east.
    මට Australia තමයි යන්න ඕන. මොනවද මට මේ වෙනුවෙන් තව කරන්න පුලුවන්?


    :rofl:


    mehe waren ponnaya. IT karala ganan ganne na kiyanne attada job walata danawa danawa ganan ganne naalu :rofl:
    ------ Post added on May 29, 2023 at 1:45 PM

    ගූ කාල පැනල දුවපු පෝලිමේ ඉන්න පොන්නයා ආපහු ආවද ලැජ්ජා නැතුව? :rofl:

    ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:

    EOI දදා ඉන්නේ මොකටද පෝලිම් වේසිගේ කොල්ලෝ අර කිව්ව SS එක දාපන්කෝ බලන්න :lol:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ගූ කාල පැනල දුවපු පෝලිමේ ඉන්න පොන්නයා ආපහු ආවද ලැජ්ජා නැතුව? :rofl:

    ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:

    EOI දදා ඉන්නේ මොකටද පෝලිම් වේසිගේ කොල්ලෝ අර කිව්ව SS එක දාපන්කෝ බලන්න :lol:
    Australia job vacancy walata daala ignore unahama europe penala dan midi thiththai neda ponnayo :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    Australia job vacancy walata daala ignore unahama europe penala dan midi thiththai neda ponnayo :lol::lol::lol::lol::lol:
    ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:

    EOI දදා ඉන්නේ මොකටද පෝලිම් වේසිගේ කොල්ලෝ අර කිව්ව SS එක දාපන්කෝ බලන්න :lol:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:

    EOI දදා ඉන්නේ මොකටද පෝලිම් වේසිගේ කොල්ලෝ අර කිව්ව SS එක දාපන්කෝ බලන්න :lol:
    Australia job vacancy walata daala ignore unahama europe penala dan midi thiththai neda ponnayo :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    Australia job vacancy walata daala ignore unahama europe penala dan midi thiththai neda ponnayo :lol::lol::lol::lol::lol:
    ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:

    EOI දදා ඉන්නේ මොකටද පෝලිම් වේසිගේ කොල්ලෝ අර කිව්ව SS එක දාපන්කෝ බලන්න :lol:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:

    EOI දදා ඉන්නේ මොකටද පෝලිම් වේසිගේ කොල්ලෝ අර කිව්ව SS එක දාපන්කෝ බලන්න :lol:
    ana ehema lissala palayan australiyawen ignored fail ponnayo. excellent :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ana ehema lissala palayan australiyawen ignored fail ponnayo. excellent :lol:
    ත්‍රෙඩ් එක පටන් ගත්ත තැන ඉඳන් උත්තර දෙන්න බැරුව අඬන ෆේල් පොන්නයා නේද කියන්නේ? :lol:

    තින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ත්‍රෙඩ් එක පටන් ගත්ත තැන ඉඳන් උත්තර දෙන්න බැරුව අඬන ෆේල් පොන්නයා නේද කියන්නේ? :lol:

    තින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:
    Midi kaddi goo kanne mokatada ponnayo tho wage midi thiththai kikiya goo kanna sidda wela nane :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    Midi kaddi goo kanne mokatada ponnayo tho wage midi thiththai kikiya goo kanna sidda wela nane :lol:

    ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:

    EOI දදා ඉන්නේ මොකටද පෝලිම් වේසිගේ කොල්ලෝ අර කිව්ව SS එක දාපන්කෝ බලන්න :lol:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ :rofl: ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා :lol:

    EOI දදා ඉන්නේ මොකටද පෝලිම් වේසිගේ කොල්ලෝ අර කිව්ව SS එක දාපන්කෝ බලන්න :lol: