ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ
ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා 
EOI දදා ඉන්නේ මොකටද පෝලිම් වේසිගේ කොල්ලෝ අර කිව්ව SS එක දාපන්කෝ බලන්න

ඕක කියපු ගමන් පොන්නයා දන ගහනවා 

සොෆ්ට්වෙයා ඉන්ජෝ කියලා මම දන්නේ මොරටුවේ එවුන් තමා.. උන් ට නම් ගේමක් නෑ ජොබ් කියන එක. බෑචාලා ඉන්නවා ඕන තරම් ආපු එවුන්. උන්ගේ පඩි නම් කියලා වෑඩක් නෑ.. ලන්කාවේ මොරටුවේ එවුන්ට නම් සුපිරිම තෑනක් තියෙනවා කියලා දන්නවා අනිත් එවුන් ගෑන නම් දන්නේ නෑතඇත්තටම Skilled Migration වලින් Australia ගියපු Software Engineers ල ඉන්නවද?
මන් දන්න හැමෝම වගේ student ගියපු අය. මන් හෙව්වටත් මට හම්බුනේ නෑ skilled ගියපු කව්රුවත්.
මන් දැන් මාස කීපයක ඉඳන් Australia, Singapore, Germany, UK, Canada එහෙම companies වලට Apply කරා, LinkedIn, Monster, Seek ඕවයින්.
ඒත් කිසිම Australian company එකකින් මට කිසිම feedback එකක් ආවේ නෑ. අනිත් රටවල් වලින්නම් interviews කීපයක් ආව.
මන් CV එකත් ගොඩාක් research කරලා හැදුවේ. මට total 5 years experience ( Mobile App Development ) තියෙනවා including 3 years onsite experience in middle east.
මට Australia තමයි යන්න ඕන. මොනවද මට මේ වෙනුවෙන් තව කරන්න පුලුවන්?
mehe waren ponnaya. IT karala ganan ganne na kiyanne attada job walata danawa danawa ganan ganne naalu
------ Post added on May 29, 2023 at 1:45 PM
mora cse untanam aus unath gemak na. aus wedakith na kelinma US yanawa sponsored work visa walata. ita pahala IT kaarayinta thama amaaru. EU badagaawoth thamaසොෆ්ට්වෙයා ඉන්ජෝ කියලා මම දන්නේ මොරටුවේ එවුන් තමා.. උන් ට නම් ගේමක් නෑ ජොබ් කියන එක. බෑචාලා ඉන්නවා ඕන තරම් ආපු එවුන්. උන්ගේ පඩි නම් කියලා වෑඩක් නෑ.. ලන්කාවේ මොරටුවේ එවුන්ට නම් සුපිරිම තෑනක් තියෙනවා කියලා දන්නවා අනිත් එවුන් ගෑන නම් දන්නේ නෑත
අපේ එවුන්ගෙන් අහලා බලන්න ඕනේ උන්ගේ කම්පෑණි වල ඉන්න එවුන් කොහොමද කියලා.. සමහර එවුන් නම් මේ දවස් වල අම්බානක හොයනවා කට්ටිය ගන්න.mora cse untanam aus unath gemak na. aus wedakith na kelinma US yanawa sponsored work visa walata. ita pahala IT kaarayinta thama amaaru. EU badagaawoth thama
student visa dala duwapu IT un ona tharam onshore innawa uber duwa duwa job posting ekak demmoth duwala yai. eeyai pita unta sponsor karala ganna tharam aheniyak lokuwata netteඅපේ එවුන්ගෙන් අහලා බලන්න ඕනේ උන්ගේ කම්පෑණි වල ඉන්න එවුන් කොහොමද කියලා.. සමහර එවුන් නම් මේ දවස් වල අම්බානක හොයනවා කට්ටිය ගන්න.
ස්පොන්සර් කරලා ගත්තාලු හුගක්. දෑන් පොඩ්ඩක් අඩු වෙලා කිව්වා සන්ක්රමන නීති වෙනස් වෙන හින්දා. උන්ට හෙන පොඩි කාලෙකින් වීසා එක සෙට් කරන්න පුලුවන් ලු. ලන්කාවෙන්ම එක්ස්පීරියන්ස් තියෙන එවුන් සෑහෙන්න ඈද්ද කිව්වා. කෑම්පස් එක අදාල නෑලු එක්ස්පීරියන්ස් තමා කිව්වා බෑලුවේ. හෑබෑයි ඉතින් අරන් තියෙන්නේ ලන්කාවේ හොදම කම්පෑණි වල වෑඩ කරපු එවුන්.student visa dala duwapu IT un ona tharam onshore innawa uber duwa duwa job posting ekak demmoth duwala yai. eeyai pita unta sponsor karala ganna tharam aheniyak lokuwata nette
mora cse untanam aus unath gemak na. aus wedakith na kelinma US yanawa sponsored work visa walata. ita pahala IT kaarayinta thama amaaru. EU badagaawoth thama

mora CSE gena kiyawana ewa meddata paninna epa iganaganna mole nathuwa degree kaden degree gatta wesige puthe. gihin german ponnayekge polla urapan inferior ponnayaEU වලට ගන්නේ නැති හිඟන වේසිගෙ පුතෙක් නේද කියන්නේ?![]()

mora CSE gena kiyawana ewa meddata paninna epa iganaganna mole nathuwa degree kaden degree gatta wesige puthe. gihin german ponnayekge polla urapan inferior ponnaya![]()
කැත පොන්නයව ගන්නේ නැති රටවල් ගැන කියවන්නේ ලැජ්ජා නැද්ද වේසිගෙ කොල්ලෝ? 
temporary visa walin ponna rate iddi hena prashna neda wesa kolloAdo didn't knew that


ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝtemporary visa walin ponna rate iddi hena prashna neda wesa kollo
google translate dannath epai mona huttakda kiyala balanna![]()
කැත පොන්නයව ගන්නේ නැති රටවල් ගැන කියවන්නේ ලැජ්ජා නැද්ද වේසිගෙ කොල්ලෝ? 
ponna rate direct citizenship hambuna ponnayek neda thoඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝකැත පොන්නයව ගන්නේ නැති රටවල් ගැන කියවන්නේ ලැජ්ජා නැද්ද වේසිගෙ කොල්ලෝ?
![]()




ඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝponna rate direct citizenship hambuna ponnayek neda tho
ABCDEFG permit karamuda![]()

ponnayo ABCD saha XYZ permit 2 combine karamuda? daama neethiya daamuඉතින් උඹට PR තියා මොන visa වත් EU රටකින් ගන්න බෑනේ ආ නැද්ද පොන්නයෝ![]()

ponnayo ABCD saha XYZ permit 2 combine karamuda? daama neethiya daamu![]()
ඕකට උත්තර දීපන්කො පුළුවන් නම්මේ හිඟන පොන්නයට PR කියන එක තේරෙන්නේ නෑammo oi. meketh thopi mara gannawada?
for the record, eu wala citizen unama ekama honde chande dana ekai, godak kal eliye hitoyoth visa cancel wenne nathi ekai. man nam mage blue card eka thiyan innawa citizenship eka hambena kan

welawaka mula indala kiyawanda oneමේ හිඟන පොන්නයට PR කියන එක තේරෙන්නේ නෑ![]()
Not really. Pitarata giyahama, lankawe Mora da SLIIT da kiyala ne, interview eka goda daganna puluwannam job hamba wenawa. mama danna keepa denek innawa (Mora CSSE) interview ala karagththa ewun, ee wagema SLIIT ewun innawa honda SE job walata giya ewun.සොෆ්ට්වෙයා ඉන්ජෝ කියලා මම දන්නේ මොරටුවේ එවුන් තමා.. උන් ට නම් ගේමක් නෑ ජොබ් කියන එක. බෑචාලා ඉන්නවා ඕන තරම් ආපු එවුන්. උන්ගේ පඩි නම් කියලා වෑඩක් නෑ.. ලන්කාවේ මොරටුවේ එවුන්ට නම් සුපිරිම තෑනක් තියෙනවා කියලා දන්නවා අනිත් එවුන් ගෑන නම් දන්නේ නෑත